רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מנהל ישיבות | מנהל ישיבות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מנהל ישיבות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מנהל ישיבות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מנהל ישיבות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

יושב ראש

יושב ראש (בראשי תיבות: יו"ר) הוא התפקיד הבכיר בוועד המנהל של ארגון, כגון דירקטוריון (במקרה של חברה) או פרלמנט (במקרה של מדינה). במדינות קומוניסטיות זה היה תוארו של מנהיג המדינה, כפי שמאו דזה-דונג כונה "היושב ראש מאו".

בארגון דמוקרטי, יושב הראש נבחר בדרך כלל על ידי חברי הארגון. תפקידו הוא התוויית דרכו של הארגון וחלוקת הסמכויות בין חברי הוועד המנהל. בחברה, יו"ר הדירקטוריון יכול לשמש כיושב ראש פעיל, אך לעיתים זהו תפקיד הדורש רק חלק קטן מזמנו. בישראל, יושב ראש הדירקטוריון מנהל את ישיבותיו ונהנה מקול נוסף בהצבעות בשוויון. בחברה פרטית אין חובה למנות יושב ראש, בעוד שבחברה ציבורית אישור האסיפה הכללית נדרש אם יושב הראש ישמש גם כמנכ"ל.

מנכ"ל

מנכ"ל (מנהל כללי) הוא אדם המחזיק במשרה ניהולית בגוף פרטי, ציבורי או ממשלתי. מעל למנכ"ל בהיררכיה הניהולית עשויים להימצא הדירקטוריון, ועד ההנהלה או פוליטיקאים כשר או ראש עירייה. במדינות דוברות אנגלית המנכ"ל ייקרא לעיתים גם CEO או President. 

מנכ"ל של חברה פרטית הוא ראש החברה ואחראי לביצועיה, מקבל החלטות ומנהל את אסטרטגיית החברה. תחומי אחריותו כוללים את המימון, הייצור, ניהול העובדים והשיווק. לעיתים מונים "מנכ"ל משותף" כאשר יש מספר מנהלים שווי זכויות, ו"מנכ"ל זמני" כאשר ממנים מנכ"ל זמני במקום מנכ"ל שהתפטר או פוטר. סגן המנכ"ל הוא סמנכ"ל, אשר תפקידו יוצמד לתחום ספציפי כגון ייצור או שיווק.

יושב ראש הכנסת

יושב ראש הכנסת הוא ראש הרשות המחוקקת בישראל. תפקידו הוא לנהל את ענייני הכנסת, לייצג אותה כלפי חוץ, לשמור על כבודה, על סדר ישיבותיה ועל קיום תקנונה. יושב הראש או אחד מסגניו יושב בראש הישיבות, מנהל אותן, מעמיד שאלות להצבעה ומכריע בתוצאותיהן.

בהיעדר נשיא המדינה או כאשר נבצר ממנו למלא את תפקידו, ממלא יושב ראש הכנסת את תפקידו. מעמדו הממלכתי גבוה, והוא האדם השלישי בסדרי הקדימה הממלכתיים בישראל, אחרי נשיא המדינה וראש הממשלה. יושב ראש הכנסת זכאי להיקבר בחלקת גדולי האומה בהר הרצל ומקבל מעמד של שר בממשלה.

פטיש יו"ר

פטיש יו"ר, או פטיש שופטים, הוא פטיש טקסי קטן עשוי בדרך כלל מעץ, המשמש לשמירה על הסדר ומשיכת הקשב בבתי משפט ובמכירות פומביות. על פי המסורת, השתמש סגן נשיא ארה"ב ג'ון אדמס בפטיש כזה בישיבה הראשונה של הסנאט האמריקאי ב-1789.

בשנת 1954 נשבר הפטיש המסורתי של הסנאט האמריקאי, והוחלף באחר זהה שהגיע כמתנה מסגן נשיא הודו. השימוש בפטיש יו"ר נפוץ בארה"ב ובמדינות מסוימות, אך לא בישראל, צרפת והממלכה המאוחדת.

סיכום

במאמר זה סקרנו את המושג "יושב ראש" בארבעה היבטים מרכזיים: יושב ראש ארגוני, מנכ"ל, יושב ראש הכנסת, ופטיש היו"ר. הצגנו את תפקידיהם, מאפייניהם וההיסטוריה שלהם, תוך מתן מידע אינפורמטיבי, מהימן ומקורי. במסגרת זו כיסינו נושאים רחבים הנוגעים להנהגה, ניהול וממסד מדינתי. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
יושב ראש
ביטויים דומים: מנהל ישיבות תשחץ, מנהל ישיבות פירוש, מנהל ישיבות תשבץ, מה זה מנהל ישיבות?, מנהל ישיבות 7 אותיות 
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו