רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מסרטי דייוויד מאמט | סרט של דייוויד מאמט תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מסרטי דייוויד מאמט. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מסרטי דייוויד מאמט" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סרט של דיוויד מאמט בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

דמותו המורכבת של גאון

דייוויד מאמט, יליד שיקגו 1947, הוא סופר, מחזאי, תסריטאי, במאי קולנוע ופובליציסט אמריקאי. יצירתו, המוערכת על ידי רבים ומעוררת מחלוקת אצל אחרים, עוסקת באופן עמוק ומורכב ביחסים בין גברים ונשים, בשפה ובכוחה, בפוליטיקה ובחברה האמריקאית, ובטבע האנושי על כל צדדיו האפלים והמוארים.

שליטה מוחלטת בשפה

אחת מנקודות החוזק הבולטות ביותר של מאמט היא שליטתו המופלאה בשפה. דיאלוגים חדים, קולעים ומלאי משמעות הם סימן ההיכר שלו. דמויותיו מדברות בשפה טבעית, יומיומית, אך הן מצליחות להעביר רגשות מורכבים, רעיונות עמוקים ואף אידיאולוגיות שלמות באמצעות מילים פשוטות.

ביקורת חברתית נוקבת

מאמט ידוע גם בביקורת החברתית הנוקבת שלו. יצירותיו מציגות תמונה קודרת של החברה האמריקאית, תוך התמקדות בחמדנות, שחיתות, אלימות וניכור. הוא אינו חוסך במילים קשות כלפי הממסד, הפוליטיקאים, אנשי העסקים ואפילו האדם הפשוט.

חשיפת הצד האפל של האדם

דמויותיו של מאמט הן לעתים קרובות אנטי-גיבורים, אנשים פגומים, אבודים וחסרי מוסר. הוא אינו חושש לחשוף את הצדדים האפלים ביותר של הטבע האנושי, תוך שהוא מעורר אצל הקורא שאלות קשות על מוסר, בחירה חופשית ואחריות.

הצלחות בינלאומיות

מאמט זכה להצלחה בינלאומית רבה לאורך הקריירה שלו. מחזותיו זכו בפרסים רבים, ביניהם פרס פוליצר, והועלו על במות בכל רחבי העולם. הוא כתב תסריטים לסרטים מצליחים רבים, ביניהם "שם המשחק", "פסק דין" ו"לכשכש בכלב", אשר זיכו אותו במועמדויות לאוסקר.

דמות שנויה במחלוקת

למרות הצלחתו, מאמט הוא גם דמות שנויה במחלוקת. רבים מבקרים את עמדותיו הפוליטיות השמרניות ואת דעותיו הנחרצות על נשים ועל פמיניזם. אחרים טוענים שיצירתו פסימית מדי ואינה מציעה תקווה.

מורשת עשירה ומורכבת

ללא קשר לדעותיו האישיות, אין ספק שדייוויד מאמט הוא אחד היוצרים החשובים והמשפיעים ביותר של זמננו. יצירתו העשירה והמורכבת ממשיכה לעורר עניין ודיון, והיא תמשיך להשפיע על דורות של סופרים, מחזאים ותסריטאים עוד שנים רבות.

דמויות מרתקות ובלתי נשכחות

דמויותיו של מאמט הן מהמרתקות והבלתי נשכחות ביותר בספרות העכשווית. הן מורכבות, רב-ממדיות ולעתים קרובות מטרידות. הן מאלצות את הקורא להתמודד עם שאלות קשות על טבע האדם, על החברה ועל מקומו של הפרט בעולם.

השפעה עמוקה על התרבות

השפעתו של מאמט אינה מוגבלת רק לתחום התיאטרון והקולנוע. רעיונותיו ותובנותיו חלחלו גם לתחומים אחרים, כמו פילוסופיה, פסיכולוגיה, פוליטיקה ואפילו עסקים. רבים רואים בו קול חשוב ומרענן בדיונים ציבוריים על נושאים חברתיים ופוליטיים.

מורשת שנויה במחלוקת אך חשובה

למרות השפעתו העצומה, מאמט הוא גם דמות שנויה במחלוקת. רבים מבקרים את עמדותיו הפוליטיות השמרניות ואת דעותיו הנחרצות על נשים ועל פמיניזם. אחרים טוענים שיצירתו פסימית מדי ואינה מציעה תקווה.

מורשת מורכבת

עם זאת, אין ספק שדייוויד מאמט הוא אחד היוצרים החשובים והמשפיעים ביותר של זמננו. יצירתו העשירה והמורכבת ממשיכה לעורר עניין ודיון, והיא תמשיך להשפיע על דורות של סופרים, מחזאים ותסריטאים עוד שנים רבות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
לנסקי, ספרטן
פתרון 6 אותיות: חניבעל
פתרון 7 אותיות:
 אוליאנה  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
גלנגרי גלן רוס, דברים משתנים, הבלתי משוחדים, הדוור מצלצל פעמיים, העוקץ הספרדי, חגורה אדומה, לכשכש בכלב, מחלק רצח, סטייט פינת מיין, פסק הדין, שם המשחק
ביטויים דומים: מסרטי דייוויד מאמט תשחץ, מסרטי דייוויד מאמט 7 אותיות, מסרטי דייוויד מאמט תשבץ, סרט של דיוויד מאמט מילון, סרט של דייוויד מאמט שתי מילים
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו