רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שרפרף נמוך | שרפרף נמוך תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שרפרף נמוך. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שרפרף נמוך" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שרפרף נמוך בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


שרפרף - משהו קטן וצנוע, אך עם השפעה גדולה על חיינו. הרהיט הפשוט הזה, שלעתים נדחק לקרן זווית או מוזנח, הוא למעשה אחד הפריטים החשובים והרב-תכליתיים ביותר בסביבת המגורים שלנו. בואו נתבונן מקרוב על השרפרף ונגלה את הסודות שהוא מחביא.

למה לוותר על הנוחות? השרפרף כמקור לנוחות ורגיעה

לא משנה כמה מרווחים הם החדרים בביתכם, תמיד יש מקום לשרפרף נוסף. השרפרף מזמין אתכם להתיישב לרגע, להרפות ולנוח את גופכם ונפשכם. הוא יכול לשמש כנקודת מפגש לשיחות ארוכות, או כמקום להירגע ולקרוא בשקט. עם מגוון צורות, גדלים וחומרים, ניתן למצוא שרפרף שיתאים למרחב ולסגנון שלכם – מרופד, מעוצב או קלאסי ופשוט. הנוחות היא המפתח, והשרפרף פותח את הדלת אליה.

שרפרף גמיש - חיים מעוצבים

מעבר לנוחות, השרפרף הוא גם גורם משמעותי בעיצוב הפנים של ביתכם. הוא יכול להוות נקודת מוקד צבעונית, לתרום לאווירה כפרית או מודרנית, או להשתלב בקלות עם שאר הרהיטים. שרפרפים מוסיפים גמישות לחלל ומאפשרים לכם ליצור סידורי ישיבה מגוונים לפי הצורך. בין אם אתם מחפשים פריט דקורטיבי או רהיט פונקציונלי, השרפרף יכול להיות התשובה.

מי אמר שצריך כיסא? שרפרפים גם במשרד ובמרחב העבודה

האם אי פעם חשבתם על שרפרף כעל כלי עבודה? ובכן, הוא יכול להיות בדיוק זה! שרפרפים מציעים גמישות וניידות במרחבי העבודה, ומאפשרים לכם להחליף תנוחות ישיבה באופן קל. הם יכולים לשמש כמקום ישיבה זמני בפגישות או בעת עבודה קבוצתית, או אפילו כמשרד נייד ונינוח אם אתם עובדים מהבית. עם שרפרף נכון, תוכלו ליהנות מנוחות וממוקדות גדולה יותר בזמן העבודה.

עיצוב מחוץ לקופסא: שרפרפים יצירתיים ומקוריים

מי אמר ששרפרף חייב להיות מלבני או עגול? בימינו, מעצבים חדשניים יוצרים שרפרפים בצורות מדהימות ומקוריות – החל מגאומטריות מעניינות ועד צורות אורגניות וזורמות. שרפרפים אלה הופכים לפסלים אמנותיים בזכות עצמם, ויכולים להעניק נגיעה ייחודית לכל חלל. אם אתם אוהבים לצאת מהקופסא ולהפתיע, שרפרף יצירתי יכול להיות בדיוק מה שחיפשתם.

לא רק לבני אדם: שרפרפים לחיות המחמד שלכם

מדוע שהנוחות והעיצוב תהיה רק לבני האדם? גם החיות המחמד שלכם יכולות ליהנות משרפרפים! שרפרפים ייעודיים לחיות מחמד, מעוצבים במיוחד לפי הצרכים שלהן, יכולים להוסיף נגיעה כייפית ומקסימה לביתכם. החתולים ודאי יעריכו שרפרף עם משטח ציפורניים, והכלבים ירגישו נהדר על שרפרף מרופד ונוח במיוחד. בכך תוכלו לא רק לשמח את חיות המחמד האהובות, אלא גם ליצור סביבה ביתית ומאחדת יותר.

לסיכום:

השרפרף הוא הרבה יותר מרהיט פשוט. הוא משקף את האופן שבו אנו חיים, עובדים ומתארגנים בסביבתנו. עם מגוון האפשרויות העצום של צורות, גדלים, חומרים ועיצובים, השרפרף הופך למעין ביטוי אישי של הסגנון והצרכים שלנו. אז בפעם הבאה שתראו שרפרף, התבוננו בו מחדש – הוא עשוי להיות קטן בגודלו, אך תפקידו בחיינו הוא ענק.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: דרגש (כיסא נמוך, שרפרף), הדום 
פתרון 5 אותיות: שרשיף

פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: שרפרף נמוך מילון, שרפרף נמוך תשחץ, מה זה שרפרף נמוך?,שרפרף נמוך פירוש, שרפרף נמוך תשבץ, שרפרף נמוך מילה נרדפת, שרפרף נמוך 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו