רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" | סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס". בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס"" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אשכול נבו: קול ישראלי ייחודי בספרות העכשווית

אשכול נבו, יליד ירושלים בשנת 1971, הוא סופר ישראלי עטור פרסים שהפך לאחד הקולות המובילים בספרות העכשווית. ספריו של נבו, המתאפיינות בשפה עשירה, תיאורים מפורטים ובחינה מעמיקה של נפש האדם, זכו להצלחה רבה בארץ ובעולם. נבו, בוגר החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית, שואב השראה מחיי היום-יום בישראל, מהמורכבות החברתית ומהאתגרים הפוליטיים, וטווה מהם סיפורים מרגשים ונוגעים ללב. יצירותיו המוכרות ביותר, "ארבעה בתים וגעגוע", "משאלה אחת ימינה" ו"נוילנד", הפכו לרבי מכר ותורגמו לשפות רבות, ומעידות על יכולתו הייחודית לתאר את המציאות הישראלית על גווניה השונים.

"ארבעה בתים וגעגוע": מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית

"ארבעה בתים וגעגוע", שראה אור בשנת 2004, הוא הרומן שהביא לפריצת הדרך של נבו כסופר מוכר ואהוד. הספר מתאר את סיפורן של ארבע משפחות המתגוררות באותו בניין בירושלים, על רקע האינתיפאדה השנייה. כל משפחה מייצגת פן אחר של החברה הישראלית: משפחה אשכנזית ותיקה, משפחה מזרחית מסורתית, משפחה ערבית-ישראלית ומשפחה של עולים חדשים. נבו מצליח ליצור דמויות מורכבות ואמינות, ולשקף דרכן את הקונפליקטים, השסעים והתקוות של החברה הישראלית. הספר עוסק בנושאים כבדי משקל כמו שכול, טרור, גזענות ואהבה, ומצליח לעשות זאת ברגישות, בעומק ובתובנות.

"משאלה אחת ימינה": מסע אל נבכי הנפש

"משאלה אחת ימינה", שיצא לאור בשנת 2007, הוא רומן בעל אופי שונה מ"ארבעה בתים וגעגוע". הספר מתמקד בדמותה של יערה, אישה בשנות השלושים לחייה המתמודדת עם משבר אישי. יערה, שבעלה עזב אותה לטובת אישה אחרת, יוצאת למסע חיפוש עצמי, מנסה להבין מה השתבש בחייה ומה עליה לעשות כדי להמשיך הלאה. נבו מתאר את תהליך ההתמודדות של יערה עם הכאב, האובדן והבדידות, ומצליח לגעת בלב הקוראים בזכות הכנות והרגישות שבה הוא מתאר את חוויותיה. הספר עוסק בנושאים אוניברסליים כמו אהבה, אובדן, תקווה וקבלה עצמית, ומהדהד בקרב כל מי שחווה משבר בחייו.

"נוילנד": חלום ישראלי מתנפץ

"נוילנד", שהתפרסם בדפוס בשנת 2014, הוא רומן רחב יריעה המתפרש על פני שלושה עשורים ומספר את סיפורם של שלושה חברים המתבגרים בישראל של שנות השמונים והתשעים. הספר עוסק בחלומות, תקוות ואכזבות של דור שלם שגדל בצל הסכמי אוסלו והאינתיפאדה השנייה. נבו מצליח ליצור דמויות מורכבות ואמינות, ולשקף דרכן את השינויים שעברה החברה הישראלית בשנים אלו. הספר עוסק בנושאים כמו זהות ישראלית, התפכחות מאידיאלים, אהבה, חברות ומשפחה, ומצליח לעשות זאת בכנות, בעומק ובתובנות.

סגנון הכתיבה של אשכול נבו: רגישות, עומק ותובנות

אחד המאפיינים הבולטים של סגנון הכתיבה של אשכול נבו הוא היכולת שלו לחדור לנבכי נפש הדמויות. נבו מתאר את מחשבותיהן, רגשותיהן ומניעיהן בדייקנות וברגישות, ומאפשר לקוראים להזדהות עמן ולהבין את המניעים למעשיהן. בנוסף, נבו מצטיין בשימוש בשפה עשירה ומגוונת, ובתיאורים מפורטים ומלאי חיים. הוא מצליח ליצור תמונות חיות במוחם של הקוראים, ולהעביר אותם למקומות ולזמנים שונים. סגנון הכתיבה הייחודי של נבו, המשלב רגישות, עומק ותובנות, הופך את יצירותיו למרתקות, מרגשות ובלתי נשכחות.

אשכול נבו והחברה הישראלית: השתקפות ומחשבה ביקורתית

אשכול נבו הוא סופר שמעורב בחברה הישראלית ואינו חושש להביע את דעותיו בנושאים פוליטיים וחברתיים. יצירותיו משקפות את המורכבות והאתגרים של החברה הישראלית, ומעוררות את הקוראים למחשבה ודיון. נבו אינו מהסס לבקר את הממסד, את המדיניות הממשלתית ואת ההתנהלות החברתית, אך עושה זאת תמיד מתוך אהבה למדינה ודאגה לעתידה. הוא מצליח להציג את המציאות הישראלית על כל גווניה, ולהאיר את הצדדים היפים והמכוערים שלה. יצירותיו של נבו מזמינות את הקוראים להתבונן במראה ולהתמודד עם השאלות הקשות ביותר על החברה הישראלית.

אשכול נבו: סופר ישראלי ששווה להכיר

אשכול נבו הוא סופר ישראלי מוביל ורב השפעה, שיצירותיו זכו להצלחה רבה בארץ ובעולם. הוא מצליח ליצור דמויות מורכבות ואמינות, ולספר סיפורים מרגשים ונוגעים ללב. סגנון הכתיבה הייחודי שלו, המשלב רגישות, עומק ותובנות, הופך את יצירותיו למרתקות, מרגשות ובלתי נשכחות. נבו הוא סופר שמעורב בחברה הישראלית ואינו חושש להביע את דעותיו בנושאים פוליטיים וחברתיים. יצירותיו משקפות את המורכבות והאתגרים של החברה הישראלית, ומעוררות את הקוראים למחשבה ודיון. נבו הוא סופר ששווה להכיר, ויצירותיו הן חובה לכל מי שמתעניין בספרות ישראלית עכשווית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נבו (סופר ישראלי)
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אשכול נבו
ביטויים דומים: סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" מילו, סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" תשבץ, סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" 8 אותיות, סופר ישראלי, מחבר "גבר נכנס בפרדס" שם משפחה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו