רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


בוסס ברגליים | בוסס ברגליים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה בוסס ברגליו. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "בוסס ברגליים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בוסס ברגליים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הגדרת בוסס ברגליים

בוסס ברגליים הוא ביטוי שמתאר התקדמות באיטיות מוגזמת או אפילו חוסר התקדמות כלל תוך תנועה איטית ובכבדות של הרגליים השלובות כאילו מדובר באדם ששקוע עמוק בבוץ ונאלץ לפסוע בזהירות רבה בכל צעד וצעד מפחד שלא יינתק ויתקע ביציאה מהבוץ. לכל הפחות, ההגעה ליעד נראית רחוקה ובלתי נגישה למרות המאמצים המתמשכים בהליכה. נראה כי האדם הנתון במצב כזה נעול במקום ואינו מצליח להניע את עצמו בקצב הנדרש לסיים את המשימה בזמן ובאופן יעיל, חרף המאמצים לנוע קדימה.

סיבות ומצבים של "בוסס ברגליים"

קיימות מספר סיבות שעלולות להוביל לבסוס ברגליים, ובהן: עייפות גופנית או נפשית העלולה להאט את התנועה והפעילות של האדם; דיכאון והרגשת חוסר אונים שגורמים להאטה בהתקדמות; קושי להתרכז וליזום פעולות בשל בלבול או דריכה באותו מקום; וכן חוסר בתחושת מטרה או מוטיבציה להמשיך ולפעול.

מהו ביטוי "דשדש- בוסס ברגליו"?

הביטוי "דשדש- בוסס ברגליו" הוא ביטוי פרפראזה שבא לתאר אדם המתבטל ודש במקומו, ואינו עושה כל פעולה או תנועה משמעותית. הביטוי מציין חוסר פעילות והסתפקות בדריכה על המקום, מבלי להשיג כל תוצאה או התקדמות.

מקור הביטוי והשימוש בו

הביטוי "דשדש- בוסס ברגליו" מקורו בשפה העברית העתיקה, והוא כבר נמצא בשימוש בספרות ובתרבות העברית. הוא משמש לתיאור אנשים העוסקים בפעילות חסרת תוחלת, ואשר אינם משיגים שום תוצאה מוחשית למאמציהם. השימוש בביטוי זה מעביר אווירה של חוסר התקדמות ותחושת ביטול.

מתי נהוג להשתמש בביטוי "דשדש- בוסס ברגליו"?

ביטוי זה נפוץ בשימוש כאשר רוצים לתאר אדם או מצב שבו נעשית פעילות ללא תוצאות ממשיות. למשל, כאשר אדם עובד קשה אך אינו מצליח להתקדם בעבודתו, או כשארגון משקיע משאבים אך אינו משיג את היעדים שלו. הביטוי משמש גם בהקשר של ביקורת על אנשים העסוקים בפעילות חסרת תוכן או תועלת.

דשדש בעולם הטכנולוגיה

בעולם הטכנולוגיה המודרני, הביטוי "דשדש" מקבל משמעות חדשה. אנו מדברים על חברות טכנולוגיה שדשדשו מאחור, לא הצליחו להסתגל לשינויים בשוק ונפלו קורבן למתחרות.
גם יזמים וסטארטאפים עשויים למצוא את עצמם דשדשים. הם מתקשים לגייס כספים, לפתח מוצרים פורצי דרך וליצור לעצמם שם בשוק התחרותי.

השימוש בביטוי זה בהקשר טכנולוגי מדגיש את החשיבות של חדשנות, הסתגלות ומהירות תגובה. חברות ויזמים שרוצים להצליח חייבים להיות זריזים, גמישים ומוכנים תמיד להתפתח.

דשדש בתוך עצמנו

לבסוף, ניתן לראות בביטוי "דשדש" גם משל לחיים הפנימיים שלנו. כולנו חווים רגעים של קושי, חוסר ודאות וחוסר כיוון. אנו מרגישים תקועים במקום, לא יודעים לאן ללכת ומה לעשות.

ברגעים אלו, חשוב לזכור שאנו לא לבד. כולנו דשדשים לפעמים.
הדבר החשוב הוא לא לוותר. עלינו להמשיך לחפש את דרכנו, ללמוד מטעויותינו ולקום שוב לאחר כל נפילה. ההתמדה והאמונה הן אלו שיובילו אותנו בסופו של דבר אל היעד שלנו.

דוגמאות והשימושים בביטוי:

ניתן למצוא דוגמאות רבות לשימוש בביטוי "דשדש- בוסס ברגליו" בספרות, בתקשורת ובשיח היומיומי. למשל:

"במשך שעות ארוכות, הוא דשדש- בוסס ברגליו, מבלי להשיג כל תוצאה ממשית לעבודתו".

"החברה השקיעה עשרות מיליוני דולרים בפרויקט חדש, אך נראה שהיא דשדשה- בוססה ברגליה ולא הצליחה לממש את התוכניות".

"ועדת החקירה נראית כי דשדשה- בוססה ברגליה במשך חודשים, מבלי להגיע למסקנות ברורות".

לסיכום

הביטוי "דשדש- בוסס ברגליו" משמש בשפה העברית כדי לתאר מצבים של חוסר התקדמות, פעילות חסרת תוצאה ותחושת ביטול. הוא מעביר אווירה של עמידה במקום ותפיסה שהאדם או הארגון אינם משיגים את המטרות שלהם. השימוש בביטוי זה נפוץ בהקשרים של ביקורת ותיאור מצבים של חוסר יעילות ותוצאתיות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: דשדש
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: בוסס ברגליים מילון, בוסס ברגליים פירוש, בוסס ברגליים תשחץ, בוסס ברגליים תשבץ, בוסס ברגליים מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו