רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שימוש בלשון המונית | שימוש בלשון המונית תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שימוש בלשון המונית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שימוש בלשון המונית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שימוש בלשון המונית בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

שימוש בביטוי המוני הוא שימוש בביטוי שגור בשפה המדוברת, בדרך כלל ביטוי קצר ופשוט. ביטויים אלו נוצרים לרוב מתוך צורך לתאר מצב או מושג בצורה קצרה וברורה, ויכולים להיות ממקורות שונים, כגון:

שימוש בביטויים אלו יכול להיות יעיל וקולע, אך הוא יכול גם להיחשב כוולגרי או לא מנומס. ביטויים וולגרים הם ביטויים שמזוהים עם המעמדות הנמוכים בחברה, ויכולים להיחשב פוגעניים או לא ראויים.

לדוגמה, הביטוי "לסתום את הפה" הוא ביטוי המוני נפוץ שמשתמשים בו כדי להורות למישהו להפסיק לדבר. ביטוי זה יכול להיחשב כוולגרי אם הוא משמש בצורה לא הולמת, כגון אם הוא משמש כדי לפגוע במישהו.

הביטוי "וולגריזם" מתייחס לשימוש בביטוי המוני שנתפס כוולגרי. שימוש זה יכול להיחשב כבלתי מנומס או לא ראוי, ויכול להוביל להבנה שגויה או לפגיעה ברגשות של אנשים אחרים.

להלן כמה דוגמאות לביטויים המוניים שיכולים להיחשב כוולגרים:

  • "סתום את הפה"
  • "יצאת מדעתך"
  • "אתה מטומטם"

חשוב להיות מודעים למשמעות של הביטויים המוניים שאנחנו משתמשים בהם, ולהימנע משימוש בביטויים שיכולים להיחשב כוולגרי או לא ראוי. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה: וולגריזם (
שימוש בשפה המונית וגסה)
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: שימוש בלשון המונית תשחץ, שימוש בלשון המונית תשבץ, שימוש בלשון המונית פירוש, שימוש בלשון המונית מילון, מה זה שימוש בלשון המונית?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו