רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בסין | עיר בסין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בסין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בסין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר בסין בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשחץ הגדרות דומות כמו: בירת סין או עיר נמל בסין

ערי סין: צוהר לעתיד כבר בהווה

ערי סין הן תופעה ייחודית בנוף העולמי. הן מציעות למבקרים בהן חוויה מרתקת המשלבת היסטוריה ותרבות עשירה, מודרניות וחדשנות, טבע עירוני ותענוגות קולינריים. ערים אלו הן ללא ספק פני המזרח של המאה ה-21, ומהוות מוקד משיכה לכל מי שמעוניין לחוות את העתיד כבר בהווה.

שאנגחאי 

היא דוגמה מובהקת לעיר סינית מודרנית וקוסמופוליטית. גורדי שחקים מרשימים, ביניהם מגדל פנינת המזרח המתנשא לגובה 468 מטר, משקיפים אל הנהר הסיני היאנגצה, אחד הנהרות הארוכים בעולם. לצדם, שכונות היסטוריות משוחזרות מזמינות את המבקרים לחוות את העבר המפואר של העיר. שאנגחאי היא גם מרכז כלכלי ותרבותי בעל השפעה בינלאומית רחבה. היא ביתם של תאגידים בינלאומיים רבים, מרכזים פיננסיים מובילים ומוסדות אקדמיים יוקרתיים. העיר ידועה בזכות מטבח משובח המשלב טעמים מסורתיים עם טכניקות חדשניות, אופנה עכשווית המושכת אליה מעצבים בינלאומיים וחיי לילה תוססים המציעים מגוון רחב של ברים, מועדונים ופאבים.

ביג'ינג

בירת סין משלבת באופן ייחודי בין עבר מפואר להווה מתקדם. אתרי מורשת עולמית כמו ארמון הקיסר, החומה הסינית והעיר האסורה, מושכים אליהן מיליוני תיירים מדי שנה.

ארמון הקיסר, ששימש כמשכנם של קיסרי סין במשך 500 שנה, הוא מתחם עצום ומרשים הכולל אולמות מפוארים, גנים יפהפיים ואוצרות היסטוריים ייחודיים. בין האולמות המפורסמים ניתן למצוא את אולם ההרמוניה העליונה, שם התקיימו טקסים חשובים, ואת אולם האור המושלם, שם ישבו הקיסרים על כס המלכות. גני הארמון, המשתרעים על שטח עצום, מעוצבים בסגנון סיני מסורתי וכוללים אגמים, מזרקות, גשרים, פסלים ופרחים מכל הסוגים.

החומה הסינית, אחד מפלאי תבל, היא חומת הגנה אדירה שנבנתה לאורך מאות שנים ומתפתלת לאורך אלפי קילומטרים. החומה נבנתה כדי להגן על האימפריה הסינית מפני פולשים, והיא מורכבת מקטעים רבים שנבנו על ידי שושלות שונות לאורך ההיסטוריה. הקטע שבאזור באדאלינג, הנמצא צפונית לבייג'ינג, הוא אחד הקטעים המפורסמים והמתויירים ביותר של החומה.

העיר האסורה, ששימשה כמקום מושבם של קיסרי סין במשך 500 שנה, היא מתחם אסור ענק המוקף בחומות גבוהות. המתחם כולל ארמונות, מקדשים, גנים וחדרי אוצר, והוא נבנה בסגנון סיני מסורתי מרשים. העיר האסורה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והיא מהווה סמל היסטורי ותרבותי חשוב עבור סין.

לצד אתרי המורשת, ביג'ינג היא גם עיר מודרנית ותוססת. היא ביתם של חברות בינלאומיות רבות, מרכזים פיננסיים מובילים ומוסדות אקדמיים יוקרתיים. העיר ידועה בזכות חיי לילה תוססים, סצנת אמנות ותרבות עשירה ומגוון רחב של מסעדות המציעות אוכל מכל רחבי העולם.

הונג קונג, "הלב הפועם של סין הכלכלית", היא עיר קוסמופוליטית ומרכז פיננסי בינלאומי חשוב. גורדי שחקים מרשימים, ביניהם הבניין הגבוה ביותר בסין, בעל 115 קומות! (מגדל IFC), משקיפים על נמל ויקטוריה, אחד הנמלים העמוסים בעולם. לצדם, שווקים מסורתיים תוססים. הונג קונג היא גם מרכז תרבותי תוסס, עם מגוון רחב של מוזיאונים, גלריות, תיאטראות ומועדונים. העיר ידועה בזכות המטבח הקנטונזי המשובח, המשלב טעמים מסורתיים עם טכניקות חדשניות.

גואנגג'ואו, עיר נמל בסין, ששומרת על מסורת, היא עיר עתיקה ומרתקת עם היסטוריה עשירה. העיר ידועה בזכות קשריה המסחריים עם המערב לאורך מאות שנים, והיא מהווה מרכז מסחר ותעשייה חשוב. גואנגג'ואו משלבת באופן ייחודי בין מודרניות ועתיקות. גורדי שחקים מודרניים ניצבים לצד מקדשים עתיקים, ושווקים מסורתיים תוססים פועלים לצד מרכזי קניות מודרניים. העיר ידועה בזכות המטבח הגואנגדונגי המשובח, המשלב טעמים מסורתיים עם טכניקות חדשניות.

לסיכום

ערי סין הן תצוגה מרתקת של עבר מפואר ועתיד מזהיר. הן מציעות למבקרים בהן חוויה ייחודית המשלבת היסטוריה ותרבות עשירה, מודרניות וחדשנות, טבע עירוני וקולינריה משובחת. בין אם אתם מחפשים לחוות את עברה המפואר של סין, לחוות את המודרניות והחדשנות שלה, או פשוט ליהנות מחוויה ייחודית ומרתקת, ערי סין הן המקום המושלם עבורכם.


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
בנשי, ווהן, וושי, להסה, מקאו, צ'ופו, שיאן, שנג'ן
פתרון 5 אותיות: אנשאן, ג'ילין, ג'ינאן, ווהאן, חרבין, פושון, צ'נגדו, שיאמן, שנחאי
פתרון 6 אותיות:
 ג'ינינג, דאליין, דנגפנג, האנדאן, חוחחוט, טאישאן, יאנגצו, לואוהו, ננקינג, סוג'ואו, צ'אנגשו, קאיפנג, קאשגאר, שנגחאי, שינינג
פתרון 7 אותיות: אורומצ'י, באודינג, בייג'ינג, ג'אוצ'ינג, גאנג'ואו, גווילין, וונקואן, טיינג'ין, ליג'יאנג, לינצ'ינג, נאנג'ינג, נאנצ'אנג, פינגיאו, צ'אנגצ'ון, צ'ינגדאו, קונמינג, שאוגואן, שאנגחאי
פתרון 8 אותיות ומעלה: גואנגג'ואו, דונגגוואן, האנגג'ואו, ז'אנגג'יאג'יה, מנג'ואולי, צ'ונגצ'ינג
פתרון של שתי מילים ומעלה: הונג קונג, טאי-יואן, יי-וו, לוו-יאנג, פורט ארתור, שה-ג'יאג'וואנג, שן-יאנג

ביטויים דומים: עיר בסין 4 אותיות, שם של עיר בסין מילון, עיר בסין תשבץ, עיר בסין תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו