רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אי בארכיפלג של האיים הבלאריים | אי בארכיפלג של האיים הבלאריים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אי בארכיפלג של האיים הבלאריים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אי בארכיפלג של האיים הבלאריים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אי בארכיפלג של האיים הבלאריים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

האיים הבלאריים הם ארכיפלג של כמה איים הממוקם במערב הים התיכון, במרחק של כ-80–90 ק"מ מחופו המזרחי של חצי האי האיברי. שטחם הכולל של האיים הבלאריים הוא 4,992 קמ"ר, כשמיורקה הוא האי הגדול ביותר (3,620 קמ"ר), ואחריו, בסדר יורד: מנורקה (694 קמ"ר), איביזה (571 קמ"ר) ופורמנטרה (83 קמ"ר).

האיים הבלאריים הם קהילה אוטונומית בספרד, עם בירת פלמה דה מיורקה. השפות הרשמיות של האיים הן ספרדית וקטלאנית.

גאוגרפיה

הארכיפלג מורכב משתי קבוצות איים עיקריות:

  • האיים הגימנסיים, הממוקמים במרכז הארכיפלג, כוללים את מיורקה, מנורקה וקבררה.

  • האיים הפיטיוסיים, הממוקמים בדרום-מערב הארכיפלג, כוללים את איביזה ופורמנטרה.

האיים הבלאריים הם איים הרריים, עם פסגות הגבוהות ביותר מגיעות לגובה של כ-1,400 מטרים. האיים עשירים בצמחייה, עם מגוון רחב של עצים, שיחים ופרחים. האיים גם עשירים בחיות בר, עם מגוון רחב של יונקים, ציפורים וחרקים.

אקלים

האיים הבלאריים נהנים מאקלים ים תיכוני, עם קיץ חם ויבש וחורף קריר וגשום. הטמפרטורות הממוצעות באביב ובסתיו נעות בין 15 ל-25 מעלות צלזיוס, ובקיץ בין 25 ל-35 מעלות צלזיוס. הטמפרטורות הממוצעות בחורף נעות בין 5 ל-15 מעלות צלזיוס.

כלכלה

כלכלת האיים הבלאריים מבוססת בעיקר על תיירות, חקלאות ודיג. תיירות היא הענף הגדול ביותר בכלכלה, והאיים מקבלים מעל 10 מיליון תיירים מדי שנה. החקלאות מתמקדת בעיקר בגידולים של עגבניות, ענבים, וזיתים. הדיג הוא גם ענף חשוב, והאיים הם מקור חשוב לדגים ופירות ים.

תרבות

התרבות של האיים הבלאריים היא שילוב של השפעות אירופיות ומזרח תיכוניות. השפה הרשמית של האיים היא ספרדית, אך קטלאנית היא השפה המדוברת ביותר. האיים גם ידועים בחיי הלילה התוססים שלהם, במיוחד באי איביזה.

לסיכום

האיים הבלאריים הם ארכיפלג יפהפה ומגוון המציע משהו לכל אחד. האיים ידועים בזכות חופיהם היפים, חיי הלילה התוססים שלהם, והתרבות הייחודית שלהם.

בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
 איביזה, מיורקה, מנורקה
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה: פורמנטרה
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: אי בארכיפלג של האיים הבלאריים 6 אותיות, אי בארכיפלג של האיים הבלאריים תשבץ, אי בארכיפלג של האיים הבלאריים תשחץ, אי בארכיפלג של האיים הבלאריים מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו