רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מושב השוכן באזור העיר שדרות | מושב השוכן באזור העיר שדרות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מושב השוכן באזור העיר שדרות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מושב השוכן באזור העיר שדרות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מושב השוכן באזור העיר שדרות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מושב השוכן באזור העיר שדרות

מושב הוא יישוב קהילתי חקלאי, המאופיין במשקים חקלאיים ובחיי קהילה פעילים.

מושב השוכן באזור העיר שדרות הוא מושב הממוקם בקרבת העיר , ואשר עונה על אחת מהדרישות הבאות:

  • המושב משתייך לתנועת המושבים, והוא מנוהל על ידי ועד מושב.
  • המושב מגדל יבולים חקלאיים, כגון פירות, ירקות, או חיטה.
  • המושב כולל מוסדות חינוך, תרבות, קהילה, ושירותים ציבוריים נוספים.

דוגמאות למושבים השוכנים באזור העיר שדרות

  • יכיני: מושב עובדים בצפון הנגב ליד העיר שדרות השייך למועצה אזורית שער הנגב. התנועה המיישבת שלו היא תנועת המושבים. אוכלוסייתו מסורתית בחלקה אך אין הוא מוגדר כמושב דתי. המושב נמצא בגובה מאה ועשרים מטר מעל פני הים וכחמישה קילומטרים מצפון לעיר נתיבות. ביישוב כ-700 תושבים. במושב קיימים 78 משקים - בתי אב, לצד מרביתם מתגורר דור ההמשך אשר בנה את ביתו במושב.
  • חלץ: מושב במישור החוף הדרומי, הממוקם כשבעה קילומטרים צפונית לשדרות. המושב משתייך למועצה אזורית חוף אשקלון. היישוב הוקם בשנת 1950 כמעברה על ידי עולים מתימן על אדמות הכפר חוליקאת ובסמוך לכפרים כאוכבה ובריר, עליהם התנהלו קרבות קשים במלחמת העצמאות. שמו של המושב נגזר משמו של חלץ הפלטי, שהיה אחד מגיבורי דוד המלך.
  • תלמים: הוא מושב קהילתי דתי השוכן במישור החוף הדרומי בין הערים שדרות וקריית גת. המושב נמצא בתחומי המועצה האזורית לכיש ומהווה את היישוב המערבי ביותר בה. הוא משתייך לתנועת המושבים. המושב הוקם בשנת 1950 על ידי עולים מהאי ג'רבה שבתוניסיה על אדמות הכפר הערבי בריר, שנחרב במהלך מלחמת העצמאות. שם היישוב לקוח מפסוק בספר תהילים, פרק ס"ה: ”תלמיה רוה נחת גדודיה ברביבים תמגגנה צמחה תברך”.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: חלץ
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
יכיני, תלמים
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מושב השוכן באזור העיר שדרות תשבץ, מושב השוכן באזור העיר שדרות תשחץ, מושב השוכן באזור העיר שדרות מילון, מושב השוכן באזור העיר שדרות 3 אותיות, מושב השוכן באזור העיר שדרות מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו