רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מחבר הספר "רומן רוסי" | מחבר הספר "רומן רוסי" תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מחבר הספר "רומן רוסי". בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מחבר הספר רומן רוסי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מחבר הספר "רומן רוסי" בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

מחבר "רומן רוסי"

מאיר שלו (1948-2023) הוא סופר, עיתונאי, מבקר ספרות ומנחה טלוויזיה ישראלי. שלו הוא אחד מחשובי הסופרים הישראליים בני זמננו, וספריו זכו בפרסים רבים ותורגמו לכעשרים שפות.

שלושת ספריו, "רומן רוסי" (1988), "עשו" (1991) ו"פונטנלה" (2002), עסקו בנושאים היסטוריים וחברתיים של ראשית ההתיישבות בארץ ישראל. שלושה ספרים אלו נחשבים ליצירת מופת של הספרות העברית והם זכו להצלחה רבה בקרב הקהל הרחב והביקורת.

הספר "רומן רוסי"

"רומן רוסי" הוא ספר הביכורים של מאיר שלו, שיצא בשנת 1988. הספר זכה להצלחה רבה בקרב הקהל הרחב והביקורת, ותורגם לשפות רבות.

הספר עוקב אחר משפחת איכרים, מהראשונות להתיישב בעמק יזרעאל, ביישוב ששמו לא מוזכר בספר. הרומן פורש את עלילות המשפחה והיישוב מהעלייה לקרקע בתקופת העלייה השנייה ועד למחצית השנייה של המאה ה-20. התיאורים ברומן פורשים יריעה רחבה של נופי העמק, המיתוסים של ראשית ההתיישבות ועולם החי והצומח.

הרומן מסופר מנקודת מבטו של ברוך שנהר, נכדו של יעקב מירקין, ממקימי היישוב. על אף שלא היה עד לרבים מהאירועים בספר, הוא נחשף אליהם דרך האזנה לסיפורי סבו והאזנה (לעיתים בסתר) לסיפורי אנשים אחרים ביישוב. הרומן אינו מתנהל באופן כרונולוגי, אלא נע קדימה ואחורה על ציר הזמן.

בלב הרומן מסופר סיפורה של "חבורת העבודה על שם פייגה", קבוצה בה חברים יעקב מירקין, אליעזר ליברסון, צירקין מנדולינה, פייגה לוין ואחיה שלמה. מירקין, ליברסון וצירקין עלו מאוקראינה לארץ ישראל במסגרת העלייה השנייה והתפרנסו כפועלים שכירים. בעת שעבדו בזכרון יעקב, פגשו בפייגה ואחיה שלמה שחברו אליהם. כדי לשמח את פייגה, החליטו שלושת הראשונים להקים באופן היתולי קבוצת עבודה ולקרוא לה על שם פייגה. פן התנהלות זה הוביל בסופו של דבר לנישואיהם של יעקב ופייגה בעקבות הצבעה של הקבוצה, על אף שליבו של יעקב היה נתון לאהובתו שולמית, שנותרה באודסה.
ליעקב ופייגה נולדו שני בנים ובת – אברהם, אפרים ואסתר.
אפרים התגייס לצבא הבריטי, התנדב לקומנדו הבריטי ועבר הכשרה כלוחם בסקוטלנד. בפשיטה שהייתה אפרים לחם בגבורה, והוענק לו אות השירות המצוין. עם זאת, הוא נפצע בתוניסיה וחזר מהמלחמה עם כוויות קשות על פניו, מה שגרם לו להתנהל בציבור כשעל פניו מסכה. יחס זה גרם לו לעזוב את הכפר ומעולם לא נודעו עקבותיו. אסתר, בתם השלישית של יעקב ופייגה, נישאה לפועל פשוט בשם בנימין, שברוך, מספר הסיפור, הוא פרי אהבתם. זמן קצר לאחר לידתו, ניספו אסתר ובנימין בפיגוע. יעקב מגדל את ברוך, אך גם למורה הכפר פינס, חברו הטוב של יעקב, יש השפעה רבה על גידולו וחינוכו של ברוך. יעקב מגדל את ברוך כדי שיהיה חזק וגדול, וזאת במטרה לנקום בכפר על כך שדחו את אפרים. לאחר מותו של יעקב, ברוך מקים בית קברות חלופי לזה של היישוב, שם הוא קובר את אביו ואת ותיקי העלייה השנייה. עם התקדמות העלילה מתגלה כי גידולו של ברוך, הוא חלק מתוכנית הנקמה של יעקב ביישוב. יעקב מגדל ומזין את ברוך, כך שהוא הופך לגבר גדול מידות ועצום כוח. אם אהבתם את העלילה ואתם מסוקרנים לגלות את ההמשך - מומלץ לקרוא את הספר. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: שלו
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
מאיר שלו

ביטויים דומים: מיהו מחבר הספר "רומן רוסי"? , מחבר הספר "רומן רוסי" תשחץ, מחבר הספר "רומן רוסי" תשבץ, מחבר הספר "רומן רוסי" 7 אותיות, מספרי מאיר שלו
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו