רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


נסתר, טמיר | נסתר, טמיר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה נסתר, טמיר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "נסתר, טמיר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה נסתר, טמיר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


מסתורין: עולם נסתר וטמיר

העולם מלא בסודות, דברים נסתרים שלא תמיד נראים לעין. ילדים אוהבים לשחק מחבואים, להתחבא במקומות סודיים ולגלות דברים חדשים. גם בעלי חיים רבים מסתתרים, כמו לטאה קטנה המתחבאת מתחת לעלים או ארנב שמסתתר בתוך מחילה.

מה זה נסתר?

נסתר הוא משהו שלא רואים אותו, הוא חבוי. זה יכול להיות אדם, חפץ, מקום או אפילו רעיון. דברים נסתרים יכולים להיות קטנים כמו גרגיר חול או גדולים כמו הר געש רדום.

למה דברים נסתרים?

יש סיבות רבות לכך שדברים נסתרים. לפעמים דברים נסתרים כי הם סודיים, כמו תוכנית הפתעה למסיבת יום הולדת. דברים אחרים נסתרים כי הם קטנים מדי או רחוקים מדי מכדי לראות אותם.

איך מוצאים דברים נסתרים?

למצוא דברים נסתרים זה כיף! אפשר לחפש אותם בעזרת עיניים פקוחות, אוזניים קשובות וחושים מחודדים. אפשר גם להשתמש בחוש השישי, האינטואיציה, כדי להרגיש היכן מסתתר הדבר.

טמיר: סוד כמוס

המילה "טמיר" קשורה ל"סוד". סוד הוא דבר נסתר שרק מעטים יודעים עליו. סודות יכולים להיות קטנים כמו מה צבע הממתק האהוב עליכם, או גדולים כמו תוכנית חשאית של מדינה.

לסיכום:

העולם מלא בסודות, דברים נסתרים וטמירים. לחפש ולגלות דברים נסתרים זה מסקרן ומעניין. זה יכול ללמד אותנו על העולם ועל עצמנו. אז בפעם הבאה שאתם רואים משהו נסתר, עצרו רגע, תסתכלו ותנסו לגלות מה הוא מסתיר. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: חבוי, נעלם, סודי, פלאי, צפון
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: מסתורי
פתרון 7 אותיות: 

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
לא מובן

ביטויים דומים: נסתר, טמיר פירוש, נסתר, טמיר תשבץ, נסתר, טמיר תשחץ, נסתר, טמיר מילון, מה זה נסתר, טמיר?, נסתר, טמיר 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו