רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סוג של אבן חול | סוג של אבן חול תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג של אבן חול. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סוג של אבן חול" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג של אבן חול בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ארץ ישראל היא ביתם של מגוון רחב של אבני חול, המהוות חלק חשוב מהנוף הטבעי של הארץ. אבני חול נוצרות כתוצאה מהתאבנות של חולות, שהיא תהליך שבו מים מביאים לערבוב בין הגרגירים ויצירת קשר ביניהם.

הסוגים העיקריים של אבני חול בארץ ישראל הם:

אבני חול הן סלעים משקע הנוצרים מהשקעה של גרגרי חול מתוך נוזל, כגון נהר, אגם או ים. הגרגרים עשויים ממגוון מינרלים, כגון קוורץ, פלדספטים (פצלת השדה), חרסית ועוד.

על פי הרכבם, אבני החול נחלקות לשלושה סוגים עיקריים:

  • אבן חול קוורצית - אבן חול זו מורכבת מלמעלה מ-70% קוורץ. היא נחשבת לאבן חזקה ועמידת בפני שחיקה. אבן חול קוורצית נפוצה ברחבי העולם, והיא משמשת למגוון רחב של מטרות, כגון בנייה, שיפוץ ופיסול.
  • אבן חול גירית - אבן חול זו מורכבת מגרגרי חול המחוברים באמצעות חומר גירי. היא נחשבת לאבן פחות חזקה מאבן חול קוורצית, אך היא עדיין עמידת בפני שחיקה. אבן חול גירית נפוצה ברחבי העולם, והיא משמשת למגוון רחב של מטרות, כגון בנייה, שיפוץ ופיסול.
  • אבן חול אחרת - סוג זה של אבן חול מכיל פחות מ-70% קוורץ, ועשוי להימצא בה מינרלים נוספים, כגון פלדספטים, חרסית ועוד. אבני חול מסוג זה נפוצות ברחבי העולם, אך הן פחות נפוצות מאבני חול קוורצית או גירית.

להלן כמה דוגמאות ספציפיות לאבנים נוספות הנמצאות בארץ ישראל:

  • אבן חול צבעונית פטרה - אבן חול צבעונית אדומה הנמצאת באזור פטרה. אבן חול זו משמשת למגוון רחב של מטרות, כגון בנייה, שיפוץ ופיסול.
  • דולומיט - סלע משקע המורכב בעיקר ממינרל הדומיט, שהוא סידן מגנזיום פחמתי. דולומיט הוא סלע קשה יחסית, וניתן למצוא אותו באזורים שונים בארץ, כגון בהרי יהודה, בהרי הגליל ובנגב.
  • חול - סלע משקע המורכב מגרגרי חול. חול הוא סלע נפוץ מאוד בארץ ישראל, והוא נמצא באזורים שונים, כגון בחופים, בעמקים ובבקעת הירדן.
  • אבן חול - סלע משקע המורכב מגרגרי חול המחוברים זה לזה באמצעות חומר הדבקה. אבן חול היא סלע נפוץ מאוד בארץ ישראל, והיא נמצאת באזורים שונים, כגון בחופים, בעמקים ובבקעת הירדן.
  • סלע יסוד - סלע שנוצר בתהליכים של התגבשות מגמתית. סלעי יסוד נפוצים פחות בארץ ישראל, אך ניתן למצוא אותם באזורים שונים, כגון בהרי הגליל ובהרי יהודה.

אבני החול בארץ ישראל הן חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות של הארץ. הן שימשו לבניית מבנים קדומים, כגון חומות עכו והעיר העתיקה בירושלים. אבני החול משמשות גם כיום לבניית מבנים חדשים, והן מהוות מקור חשוב לחומרי בניין. בנוסף לסוגים המפורטים לעיל, ישנם סוגים נוספים של אבני חול בארץ ישראל, כגון אבן חול נובית, אבן חול פלסטית ואבן חול נקבובי. כל סוג של אבן חול בעל מאפיינים ייחודיים משלו, אשר משפיעים על שימושיו.

בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: כורכר (סוג של אבן חול גירית)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: סוג של אבן חול מילון, סוג של אבן חול תשבץ, סוג של אבן חול תשחץ, סוג של אבן חול מילה נרדפת, סוג של אבן חול =
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו