רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר גדולה באוקראינה | עיר גדולה באוקראינה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר גדולה באוקראינה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר גדולה באוקראינה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר גדולה באוקראינה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

אוקראינה היא מדינה במזרח אירופה, והיא המדינה השנייה בגודלה באירופה מבחינת שטח. שטחה של אוקראינה הוא 603,628 קמ"ר, והיא גובלת עם בלארוס מצפון, פולין, סלובקיה, הונגריה, רומניה, מולדובה, ורוסיה ממזרח. אוקראינה כוללת מגוון רחב של ערים, עיירות וכפרים, והאוכלוסייה שלה מונה כ-43 מיליון נפש.

הערים הגדולות ביותר באוקראינה הן:

  • קייב, בירת אוקראינה, היא העיר הגדולה ביותר במדינה, עם אוכלוסייה של כ-3 מיליון תושבים. קייב היא מרכז פוליטי, תרבותי, כלכלי ותעשייה חשוב באוקראינה.
  • חרקוב, העיר השנייה בגודלה באוקראינה, היא מרכז תעשייה, תרבות, חינוך והשכלה חשוב. חרקוב היא ביתם של מספר מוסדות אקדמיים יוקרתיים, כולל אוניברסיטת חרקוב, אחת האוניברסיטאות העתיקות והגדולות ביותר באוקראינה.
  • אודסה, העיר השלישית בגודלה באוקראינה, היא עיר נמל חשובה על חוף הים השחור. אודסה היא גם מרכז תרבותי ותירותי חשוב, עם מספר מוזיאונים, תיאטראות וגלריות.
  • דניפרו, העיר הרביעית בגודלה באוקראינה, היא מרכז תעשייה חשוב, במיוחד בתחום ייצור המתכות והכימיקלים.
  • דונצק, העיר החמישית בגודלה באוקראינה, היא מרכז תעשייתי חשוב, במיוחד בתחום ייצור הפחם והפלדה

הערים הגדולות באוקראינה הן מרכזים חשובים של כלכלה, תרבות וחברה. הן מהוות את מוקד הפעילות של המדינה, והן תורמות רבות לפיתוח והצמיחה של אוקראינה.

הגדרות אפשריות לתשבץ

לסיכום

אוקראינה היא מדינה בעלת אוכלוסייה מגוונת, והיא כוללת מגוון רחב של ערים, עיירות וכפרים. הערים הגדולות ביותר באוקראינה הן מרכזים חשובים של כלכלה, תרבות וחברה. הן מהוות את מוקד הפעילות של המדינה, והן תורמות רבות לפיתוח והצמיחה של אוקראינה.

 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: קייב 
פתרון 5 אותיות: 
אודסה, דונצק, חרקוב  
פתרון 6 אותיות: דניפרו
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: עיר גדולה באוקראינה מילון, עיר גדולה באוקראינה 6 אותיות, עיר גדולה באוקראינה תשחץ, עיר גדולה באוקראינה תשבץ, עיר גדולה באוקראינה =
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו