רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סוג ברווז | סוג של ברווז תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג ברווז. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סוג של ברווז" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג ברווז בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


ברווז: סקירה טקסונומית, אקולוגית והתנהגותית

הקדמה

ברווזים, המשתייכים למשפחת הברווזיים (Anatidae), מהווים קבוצה מגוונת ומרתקת של עופות מים. המאמר הנוכחי יספק סקירה מקיפה של המאפיינים הטקסונומיים, האקולוגיים וההתנהגותיים של ברווזים, תוך התמקדות במינים הנפוצים.

מיון טקסונומי

הסוג "ברווז" (Anas) כולל מינים רבים בעלי מראה דומה. בעבר, מינים אלו נחשבו לקבוצה אחידה, אך מחקרים גנטיים שנערכו בשנים האחרונות הובילו לחלוקה מחודשת. כתוצאה מכך, מינים הדומים למרית הועברו לסוג "מרית" (Spatula), מינים הדומים לברווז צהוב-מצח הועברו לסוג "מריקה" (Anas), וישנה מחלוקת לגבי מינים אחרים כמו ברווז באיקל (Anas formosa), ברווז מצויץ (Anas specularis) וברווז כנף-ברונזה (Anas versicolor).

מאפיינים מורפולוגיים

ברווזים מתאפיינים בגוף קטן יחסית (בהשוואה לאווזים וברבורים), צוואר קצר ומקור גדול ושטוח. רגליהם ארוכות ובעלות קרומי שחייה, המאפשרים להם תנועה יעילה במים.

אקולוגיה

ברווזים נמצאים באזורי מים מתוקים ומלוחים ברחבי העולם. חלק מהמינים נודדים למרחקים גדולים בעת החורף, בעוד שאחרים נשארים באותו אזור לאורך כל השנה. תזונתם מגוונת וכוללת צמחי מים, פלנקטון, חרקים, דגים ואף יצורים קטנים אחרים.

התנהגות

ברווזים ידועים ביכולותיהם המרשימות, כגון ניווט למרחקים עצומים, טיפול מסור בגוזלים והסתגלות לתנאי סביבה מגוונים. הם נוטים לחיות בקבוצות חברתיות, וניתן לזהות ביניהם התנהגויות מורכבות כמו תקשורת קולית, חיזור ותחרות על מזון וטריטוריה.

חשיבות אקולוגית

לברווזים תפקיד חשוב במערכת האקולוגית. הם מסייעים בשליטה על אוכלוסיות חרקים, מפיצים זרעים ומפרים צמחים.

לסיכום

ברווזים הם קבוצה מרתקת של עופות מים, בעלי מגוון רחב של מאפיינים ייחודיים. הבנת האקולוגיה וההתנהגות שלהם תורמת רבות להבנת המערכת האקולוגית ולשמירה על הטבע. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נטה 
פתרון 4 אותיות: ברבר, טבלן, מרית
פתרון 5 אותיות: אדרית, ברכיה, ברנטה, מרגון, עבראש, קרקיר, שרשיר 
פתרון 6 אותיות: ברכייה, טדורנה, יאורית, מולארד, מנדרין 
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אדרית שחורת כיפה, מרגון גדול, מרית צפונית, נטה אדומת ראש, עבראש ירוק 

ביטויים דומים: סוג ברווז מילון, סוג ברווז תשבץ, סוג ברווז תשחץ, סוג של ברווז 5 אותיות, סוג של ברווז מילה נרדפת, סוג של ברווז מבוית
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו