רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סוג של סירה שטוחה, דוברה | מן סירה שטוחה, דוברה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מן סירה שטוחה, דוברה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מן סירה שטוחה, דוברה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג של סירה שטוחה, דוברה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

כלי שיט פשוט אך יעיל

כלי שיט פשוט אך יעיל, המשמש להובלת סחורות או אנשים, הוא סירה שטוחה. סירה זו מורכבת ממספר פלטות עץ או פלסטיק, המחוברות זו לזו באמצעות חבלים, ברגים, או מסמרים. הסירה אינה מצוידת במנוע או בהגה, והיא נעה באמצעות זרם המים או בעזרת אנשים המשתמשים בידיות או במקלות.

סירות שטוחות משמשות לצרכים רבים ושונים, כגון:

  • הובלת סחורות: סירות שטוחות משמשות להובלת סחורות במקומות בהם אין דרכים יבשתיות, כגון בנהרות, אגמים, או ימים. סירות שטוחות משמשות גם להובלת סחורות כבדות, כגון עצים או מינרלים.

לדוגמה, במדינות רבות באפריקה, סירות שטוחות משמשות להובלת סחורות בין כפרים שונים. הסירות הללו עשויות לרוב מעץ, ומסוגלות לשאת משקלים של עד כמה טונות.

  • הובלת אנשים: סירות שטוחות משמשות להובלת אנשים למקומות מרוחקים או נידחים, כגון ביערות או נהרות. סירות שטוחות משמשות גם לטיולים ולפעילויות ספורט, כגון רפטינג.

לדוגמה, במדינות רבות בדרום אמריקה, סירות שטוחות משמשות להובלת תיירים במסגרת טיולים בנהר האמזונס. הסירות הללו עשויות לרוב מפלסטיק, ומסוגלות לשאת עד כמה עשרות אנשים.

  • שימושים צבאיים: סירות שטוחות משמשות לצרכים צבאיים, כגון הובלת חיילים או ציוד צבאי. סירות שטוחות משמשות גם למבצעים מיוחדים, כגון חילוץ או פינוי.

לדוגמה, במהלך מלחמת העולם השנייה, סירות שטוחות שימשו את בעלות הברית להובלת חיילים בחופי צרפת. הסירות הללו עשויות לרוב מעץ, והן היו מסוגלות לשאת עד כמה מאות חיילים.

סירות שטוחות הן כלי שיט עתיק יומין, והן שימשו כבר בימי קדם להובלת סחורות ואנשים. סירות שטוחות עדיין משמשות כיום למגוון מטרות, והן כלי שיט יעיל וחסכוני. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: רפסודה (סוג של סירה)
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מן סירה שטוחה, דוברה מילון, מן סירה שטוחה, דוברה פירוש, מן סירה שטוחה, דוברה תשחץ, מן סירה שטוחה, דוברה תשבץ, מן סירה שטוחה, דוברה 6 אותיות, סוג של סירה שטוחה, דוברה מילה נרדפת, מן סירה קלהכלי שייטכלונס בכלי שיט עם מפרשיםמפרש גדול בסירות מרוץסירת משוטים קלהסירת מפרשים קלה ומהירה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו