רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


המהלך החל ואין דרך חזרה | המהלך החל ואין דרך חזרה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה המהלך החל ואין דרך חזרה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "המהלך החל ואין דרך חזרה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה המהלך החל ואין דרך חזרה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

בכל שפה ישנם ביטויים שמתארים מצב שבו דברים יצאו לדרך ואין אפשרות לעצור אותם. ביטויים אלו יכולים לשקף תחושות של החמצה, חרטה או אכזבה.

בנוסף, ביטויים אלו יכולים להתייחס לכלי תחבורה שמתחילים לנסוע. כאשר אומרים "הרכבת כבר יצאה מהתחנה", הכוונה היא שאיחרנו את המועד ואין אפשרות לעלות עליה. הביטוי "הספינה כבר הפליגה" אומר את אותו הדבר, אך הוא יכול להתייחס גם להזדמנות שהחמצנו. הביטוי "החמצת את הסירה / האוטובוס" משמש לרוב כביקורת על מי שמהסס ומשהה את החלטתו.

ביטויים בעברית

  • נפל הפור.
  • את הנעשה אין להשיב.
  • עבר זמנו, בטל קורבנו.

הביטוי "נפל הפור" מתייחס להחלטה שהתקבלה. הוא נלקח ממגילת אסתר, שם הוא מתייחס להחלטת המלך אחשוורוש להשמיד את היהודים. הביטוי "את הנעשה אין להשיב" גם מתייחס להחלטה שהתקבלה, אך הוא מדגיש את חוסר האפשרות לשנות אותה. הביטוי "עבר יומו בטל קרבנו" מתייחס למעשה או החלטה שאין טעם לעשות כיוון שנעשו באיחור.

משמעות הביטויים

כל הביטויים הללו מבטאים את הרעיון שאין דרך חזרה מהמצב שנוצר. הם יכולים לשקף תחושות של החמצה, חרטה או אכזבה.

דוגמאות

  • "הוא ניסה לגייס כסף להקמת העסק שלו, אבל נפל הפור, והבנק סירב להלוואה."
  • "היא התחרטה שהחליטה להפסיק ללמוד, אבל את הנעשה אין להשיב."
  • "הוא החליט ללכת לעבוד בחברת היי-טק, אבל עבר זמנו והוא לא הצליח למצוא עבודה."

האם אפשר לשנות את המצב?

במקרים מסוימים, ייתכן שאפשר לשנות את המצב גם אם הביטוי "המהלך החל ואין דרך חזרה" נשמע חד משמעי. לדוגמה, אם מישהו החמיץ את ההזדמנות להגיש מועמדות לעבודה, הוא עדיין יכול לנסות להגיש מועמדות לעבודה אחרת. עם זאת, במקרים אחרים, המצב עשוי להיות בלתי הפיך. לדוגמה, אם מישהו איחר לרכבת, הוא לא יוכל לתפוס אותה. חשוב לזכור שהביטויים הללו הם רק ביטויים. הם אינם משקפים בהכרח את המציאות. במקרים רבים, אפשר לשנות את המצב גם אם הוא נראה בלתי הפיך. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 החמיץ את שעת כושר, הסוסים ברחו מהאורוה, הרכבת יצאה לדרך, הרכבת יצאה לדרכה, הרכבת עזבה את התחנה, נפל הפור
ביטויים דומים: המהלך החל ואין דרך חזרה מילה נרדפת, המהלך החל ואין דרך חזרה פירוש, המהלך החל ואין דרך חזרה תשבץ, המהלך החל ואין דרך חזרה תשחץ, מה זה המהלך החל ואין דרך חזרה?, המהלך החל ואין דרך חזרה 13 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו