רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


בית קפה היסטורי ברומא | בית קפה היסטורי ברומא תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה בית קפה היסטורי ברומא. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "בית קפה היסטורי ברומא" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בית קפה היסטורי ברומא בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

בית קפה היסטורי זה ממוקם ברומא, בירת איטליה. הוא נפתח בשנת 1760, והוא בית הקפה השני בעתיקותו בעולם, לאחר קפה פלוריאן בוונציה.

בית הקפה היה מקום מפגש מרכזי עבור אינטלקטואלים, אמנים ומוזיקאים מפורסמים לאורך השנים. בין הדמויות הבולטות שביקרו בבית הקפה ניתן למצוא את גתה, סטנדל, לורד ביירון, פרנץ ליסט, ג'ון קיטס, הנריק איבסן, הנס כריסטיאן אנדרסן, צ'ארלס דיקנס, ריכרד וגנר ופליץ מנדלסון.

בית הקפה מעוצב בסגנון ניאו-קלאסי, והוא ידוע בזכות אווירה אינטימית ורומנטית. הוא מחולק לארבעה חדרים, כאשר בחדר הראשון נמצא בר הקפה, ובחדרים האחרים ישנם מקומות ישיבה. באחד החדרים שמורה הכורסה שעליה נהג לשבת הנס כריסטיאן אנדרסן.

בית קפה זה הוא אתר היסטורי מוכרז, והוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ברומא. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
קפה גרקו
ביטויים דומים: בית קפה היסטורי ברומא מילון, בית קפה היסטורי ברומא תשבץ, בית קפה היסטורי ברומא מורדו, בית קפה היסטורי ברומא תשחץ, בית קפה היסטורי ברומא 7 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו