רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ירביץ | ירביץ מילון | ירביץ תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ירביץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ירביץ" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ירביץ בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

המשמעות המילולית של המילה "ירביץ" היא "יכה" או "יפגע. המילה "ירביץ" היא צורת העתיד של השורש ר.ב.צ בגוף שלישי נסתר. המילה "ירביץ" משמשת לעיתים קרובות בהקשר של אלימות פיזית, אך גם בהקשר של אלימות מילולית. אלימות היא תופעה חברתית שלילת רחבה שיש לה השפעות שליליות רבות על הפרט, המשפחה והחברה כולה ויש לעקור אותה.

תופעות שליליות של הרבצה הרבצה היא סוג של אלימות פיזית, והיא יכולה להוביל למגוון תופעות שליליות, כגון: נזק פיזי - הרבצה יכולה לגרום לפציעות חמורות, כולל שברים, חבלות פנימיות, ופגיעה באיברים. נזק נפשי - הרבצה יכולה לגרום לנזק נפשי משמעותי, כגון הפרעות חרדה, דיכאון, ופוסט-טראומה. קשיים חברתיים - הרבצה יכולה להוביל לקושי ביצירת קשרים חברתיים, ירידה בביטחון העצמי, ותחושת אשמה וחרדה. תופעות שליליות של אלימות תופעות שליליות של אלימות על הפרט אלימות עלולה לגרום לפגיעה פיזית ונפשית משמעותית לפרט. הפגיעה הפיזית יכולה להתבטא בפציעות, נכות ואף מוות. הפגיעה הנפשית יכולה להתבטא בחרדה, דיכאון, הפרעות אכילה, הפרעות שינה, ופוסט-טראומה. תופעות שליליות של אלימות על המשפחה אלימות במשפחה יכולה להוביל לפגיעה ביחסים בין בני המשפחה, פגיעה בילדיהם של בני המשפחה, ופגיעה בתפקוד המשפחה ככלל. דרכי התמודדות עם אלימות ישנן מספר דרכים להתמודד עם אלימות, כגון: חינוך - חינוך לערכים של שלום, סובלנות, והתמודדות עם קונפליקטים באופן לא אלים. טיפול - טיפול בפוגעים ובנפגעים מאלימות, במטרה למנוע הישנות של האלימות. חקיקה - חקיקה נגד אלימות, במטרה להרתיע מפני ביצוע אלימות. חשוב לזכור שאלימות היא תופעה חברתית שניתן למנוע. באמצעות חינוך, טיפול וחקיקה ניתן להפחית את שכיחות האלימות ולשפר את איכות החיים של הפרט, המשפחה והחברה כולה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: יך
פתרון 3 אותיות: יכה 
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: יאגרף ,יהלום, יחבוט, יסתור

פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: ירביץ מילון, ירביץ פירוש, ירביץ 2 אותיות, ירביץ תשבץ, ירביץ תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו