רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פעמן | פעמן מילון | פעמן תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פעמן. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "פעמן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה פעמן בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

פעמן, שמקור שמו נובע משמו בלועזית: "metronome"' ביוונית "מטרון" שמשמעותה "מידה" ו"נומוס" שמשמעותן "מסדיר" או "חוק", הוא מכשיר שמפיק לחיצות או צלילים נשמעים במרווחי זמן קבועים, המאפשר למשתמשים להגדיר את הקצב. נמדד בדרך כלל בפעימות לדקה (BPM).

פעימת הלב המוזיקלית

פעמן הוא מכשיר שמייצר לחיצות או צלילים נשמעים במרווחי זמן קבועים, המאפשרים למשתמשים להגדיר את המפעם, הנמדד בדרך כלל בפעימות לדקה (BPM). מוזיקאים משתמשים במדריך הקצבי הזה כדי לתרגל ולחדד את יכולתם לנגן לפי קצב עקבי.

שורשים היסטוריים

אפשר לייחס את הרעיון של פעמן להמצאותיו של הפוליאמט האנדלוסי עבאס בן פירנאס במאה ה-9. עם זאת, רק בשנת 1815, הממציא הגרמני יוהאן מלזל רשם פטנט על הפעמן המכני, המתפתל, שחולל מהפכה בתרגול המוזיקלי.

שימוש ותרגול: מלווה להדרכה של מוזיקאי

מוזיקאים משלבים פעמנים בשגרת התרגול שלהם כדי לשפר את התזמון, בקרת הקצב והדיוק המוזיקלי הכולל. על ידי הגדרת הפעמן ל-BPM ספציפי, מוזיקאים מפנימים תחושה ברורה של תזמון ומפתחים את היכולת לדבוק בקצב (מפעם) קבוע.

אטימולוגיה ואבולוציה: מ"פעמן" ל"שומר זמן מוזיקלי"

המונח "פעמן" הופיע לראשונה באנגלית בשנת 1815, המשקף את מקורו היווני. הפטנט של יוהן מאלזל בלונדון התייחס לכלי כאל "פעמן או שומר זמן מוזיקלי", והדגיש את תפקידו הכפול גם כמכשיר שמירת זמן וגם כבן לוויה מוזיקלי. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 מטרונום
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: פעמן מילון, מה זה פעמן?, פעמן תשחץ, פעמן תשבץ, פעמן מילה נרדפת, פעמן 7 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו