רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


בקבוק תבערה | בקבוק תבערה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה בקבוק תבערה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "בקבוק תבערה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בקבוק תבערה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

בקבוק תבערה:

בקבוק תבערה, המכונה גם בקבוק מולוטוב, הוא נשק מאולתר פשוט, הנמצא בשימושם של לוחמי גרילה ובעבר היה גם בשימוש צבאות סדירים בזמן מלחמה. מאמר זה ינתח את בקבוקי התבערה לעומק, תוך התייחסות להיסטוריה, למרכיבים, לאופן השימוש, ליעילות, לסכנות ולסוגיות משפטיות.

היסטוריה:

השימוש בבקבוקי תבערה החל עוד במלחמת האזרחים בספרד, שם זכו לכינוי "קוקטייל מולוטוב" על שם שר החוץ הסובייטי ויאצ'סלב מולוטוב. במלחמת העולם השנייה נעשה שימוש נרחב בבקבוקי תבערה על ידי כל הצדדים, הן כנגד טנקים והן כנגד כוחות חי"ר.

מרכיבים:

בקבוק תבערה מורכב מבקבוק זכוכית ממולא בנוזל דליק, על פי רוב דלק או כוהל, וסמרטוט התחוב בפיית הבקבוק.

סכנות:

בקבוקי תבערה גורמים לפגיעות קשות בנפש וברכוש, הן כתוצאה מההתלקחות והן כתוצאה משברי הזכוכית. כמו כן, קיים סיכון גבוה לכוויות למי שמשליך את הבקבוק.

היבטים משפטיים:

ברוב המדינות, השימוש בבקבוקי תבערה אסור על פי החוק. בית המשפט העליון הדגיש את חומרת יידוי בקבוקי תבערה וציין כי מתחם הענישה על ייצור ויידוי בקבוקי תבערה נע בין 12 ל-40 חודשי מאסר למבצע העיקרי, ובין 8 ל-30 חודשי מאסר למסייע.

התמודדות:

  • מעצרים.
  • שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.
  • סיכול ממוקד.
  • פעולות הסברה ומניעה.
השלכות

השלכת בקבוק תבערה נחשבת לעבירת נשק חמורה בשל פוטנציאל הנזק הרב הטמון בה. עצם הפעולה פוגעת בערכים חברתיים חשובים כמו שלום הציבור, ביטחון אישי והגנה על קניין פרטי.

כתב אישום בגין השלכת בקבוקי תבערה כולל בדרך כלל האשמות נוספות, כמו ייצור נשק, נשיאה והובלת נשק, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון הצתה והיזק בזדון. במקרים בהם השלכת בקבוק תבערה גרמה לפגיעה חמורה בחיי אדם, העונש יכול להגיע עד עשרים שנות מאסר, ואף יותר אם המעשה גרם למוות.

לסיכום:

בקבוק תבערה הוא נשק פשוט, בעל היסטוריה ארוכה ושימושים רבים. עם זאת, הוא גורם לפגיעות קשות בנפש וברכוש ושימושו אסור על פי החוק!.


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: בקת"ם
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 מולוטוב 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: בקבוק תבערה מילה נרדפת, בקבוק תבערה פירוש, בקבוק תבערה 7 אותיות, מה זה בקבוק תבערה?, בקבוק תבערה תשחץ, בקבוק תבערה תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו