רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת)

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת). בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מחבר "מסילת ישרים" (ראשי תיבות)" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת) בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

הספר "מסילת ישרים" נכתב על ידי רבי משה חיים לוצאטו, במאה ה-18. הרמח"ל היה רב, מקובל, סופר, משורר, חוקר רטוריקה ומשורר איטלקי-יהודי, שנחשב לאחד מגדולי ההוגים היהודיים בעת החדשה.

הספר "מסילת ישרים" הוא ספר מוסר המציע מסלול להתקדמות רוחנית. הספר מחולק לשלושה חלקים:

  • חלק ראשון: עוסק ביסודות המוסר והתורה.
  • חלק שני: עוסק בשלבי ההתפתחות הרוחנית של האדם.
  • חלק שלישי: עוסק בשלבי ההתגלות האלוהית בעולם.

הספר "מסילת ישרים" והשפעתו

הספר "מסילת ישרים" זכה להערכה רבה בקרב יהודים ואינטלקטואלים ברחבי העולם. הגאון מוילנא אמר כי לא מצא בספר אף מילה מיותר! הספר תורגם לשפות רבות, והוא נלמד עד היום בבתי ספר יהודיים ובמרכזי לימודים אחרים.

הספר השפיע רבות על ההגות היהודית בעת החדשה. הספר שימש השראה לרבנים, משוררים ואינטלקטואלים רבים, והוא סייע לעצב את אופייה של היהדות המודרנית.

הספר מחלוק לפי דרגות

כפי שאמר רבי פינחס בן יאיר, תנא בן הדור הרביעי והחמישי לתנאים: תורה מביאה לידי זהירות, זהירות מביאה לידי זריזות, זריזות מביאה לידי נקיות, נקיות מביאה לידי פרישות, פרישות מביאה לידי טהרה, טהרה מביאה לידי חסידות, חסידות מביאה לידי ענווה, ענווה מביאה לידי יראת חטא, יראת חטא מביאה לידי קדושה, קדושה מביאה לידי רוח הקודש, רוח הקודש מביאה לידי תחיית המתים.

הספר "מסילת ישרים" כמסלול להתקדמות רוחנית

הספר "מסילת ישרים" מציע מסלול להתקדמות רוחנית, המחולק לשלושה שלבים:

  • שלב הצדקה: בשלב זה האדם מתרכז בביצוע המצוות, ובשמירה על המצוות לא תעשה.
  • שלב החסידות: בשלב זה האדם מתחיל לעבוד על המידות שלו, ולהפוך להיות אדם טוב יותר.
  • שלב הקדושה: בשלב זה האדם מגיע לרמה רוחנית גבוהה, שבה הוא חווה את אחדותו עם הבורא.

הספר מציע דרכים מעשיות להתקדמות בכל אחד מהשלבים הללו. לדוגמה, בשלב הצדקה, הספר מדגיש את החשיבות של זהירות ממצוות לא תעשה, ושל זריזות בקיום מצוות עשה. בשלב החסידות, הספר מדגיש את החשיבות של הימנעות מדברים מותרים שבמהות אינם רעים, ושל טהרת הכוונה והמחשבה. בשלב הקדושה, הספר מדגיש את החשיבות של חוסר החשבה של האדם את עצמו, ושל יראת רוממות של הבורא.

חשיבותו של הספר "מסילת ישרים"

הספר "מסילת ישרים" הוא ספר חשוב ומועיל לכל אדם המבקש להתפתח רוחנית. הספר מציע מסלול ברור ופשוט להתקדמות רוחנית, והוא יכול לסייע לאנשים רבים להגיע לחיים שלמים ומספקים יותר. בהצלחה !

 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: רמח"ל
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
הרב משה חיים לוצאטו 

ביטויים דומים: רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת) 4 אותיות, רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת)ת שבץ, רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת) תשחץ, רב, מקובל, סופר ומשורר , מחבר "מסילת ישרים" (ר"ת) מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו