רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אינקוגניטו | אינקוגניטו מילון | אינקוגניטו תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אינקוגניטו. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אינקוגניטו" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אינקוגניטו בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

"אינקוגניטו": אשליה של פרטיות?

חושבים שגלישה בסתר במצב "אינקוגניטו" באמת שומרת על הפרטיות שלכם? חשבתם שוב! גוגל הודתה לבסוף שהדבר רחוק מלהיות אמת, והחברה אפילו התחייבה לתקן את "התעלולים" השיווקיים שלה.

האינקוגניטו אינו כל כך אנונימי 

למרות שרבים מאיתנו מאמינים שמצב הגלישה הפרטי בדפדפנים שומר על פרטיותנו, האמת היא שהוא פשוט מונע השארת היסטוריה במכשיר שלנו. עם זאת, אתרים ושירותי אינטרנט יכולים לעקוב אחרינו באמצעות טכניקות שונות, ואפילו גוגל עצמה לא נרתעה מלעשות זאת לצרכי פרסום ממוקדת. מעקב זה מתאפשר באמצעות כלים כמו Google Analytics, אפליקציות ותוספי דפדפן של גוגל עצמה. חוקרים אף גילו שניתן לזהות משתמשים במצב "אינקוגניטו" על ידי מדידת השימוש שלהם במשאבי מחשב משותפים.

חברת החיפוש הגדולה סוף סוף מודה בכישלונה

לאחר תביעה של 5 מיליארד דולר בגין מעקב אחר משתמשים במצב "גלישה בסתר", גוגל נאלצה להודות שהאזהרה הקיימת במצב זה היא מטעה. כעת, החברה תציג התראה חדשה וברורה יותר, שלפיה אתרים ושירותים, כולל גוגל עצמה, יכולים לאסוף נתונים גם במצב הזה. לפי ההצעה, האזהרה החדשה תציין במפורש: "אנשים אחרים המשתמשים במכשיר זה לא יראו את הפעילות שלך, כך שתוכל לגלוש באופן פרטי יותר. זה לא ישנה את האופן שבו הנתונים נאספים על ידי אתרים שבהם אתה מבקר והשירותים שבהם הם משתמשים, כולל גוגל."

כתבי הוויתור של גוגל היו מטעים

בעבר, האזהרה שהופיעה בכניסה למצב "גלישה בסתר" בדפדפן כרום של גוגל הייתה קצרה ומטעה. היא הדגישה שאנשים אחרים במכשיר לא יוכלו לראות את פעילות המשתמש, אך לא התייחסה לעובדה שאתרים וחברות צד שלישי יכולים לאסוף נתונים מהמשתמשים במצב זה, כולל גוגל עצמה. מסמכים פנימיים שנחשפו בעקבות התביעה נגד גוגל גילו שעובדי החברה היו מודעים היטב לבעיה ואף העלו בדיחות פנימיות בנושא. בין השאר, עובד אחד כתב: "צריך להפסיק לקרוא לזה מצב אינקוגניטו ולהשתמש באייקון של המרגל".

יתרונות נדירים של מצב "אינקוגניטו"

למרות המגבלות הברורות של מצב "גלישה בסתר", הוא עדיין יכול להיות שימושי למטרות מסוימות. במקרים שבהם אתם רוצים למנוע מגורמים מקומיים במכשיר לראות את הפעילות האינטרנטית שלכם (לדוגמה, במחשב ציבורי או משפחתי), מצב זה יכול לשמור על חוסר היסטוריה והמידע המקומי שנאגר. מצב "אינקוגניטו" יכול גם לעזור לבצע חיפושים באינטרנט ללא השפעה של הרגלי גלישה קודמים או תחומי עניין מזוהים.

הדפדפנים משאירים עקבות גם במצב "אינקוגניטו"

למרות האמונה הרווחת, מחקרים הראו שמצבי הגלישה הפרטיים בדפדפנים אינם מצליחים להסתיר לחלוטין את פעילות הגלישה של המשתמשים. הדפדפנים משאירים עקבות במבני מטמון, קבצים הקשורים להחלפה של מערכת ההפעלה ואפילו רשומות DNS. חלק מהדליפות נגרמות בשל באגים ופגיעות אבטחה שונות, כמו הרחבות דפדפן זדוניות או ליקויים בממשקי HTML5 מסוימים. במחקר שנערך על ידי חוקרים בברזיל, הם הצליחו לאסוף מספיק מידע ממצבי הגלישה הפרטיים כדי לזהות דפים שבהם ביקרו ואף לשחזר חלק מהם.

סיכום: האינקוגניטו אינו פרטי כפי שחשבתם 

כפי שראינו, מצב "גלישה בסתר" או "אינקוגניטו" רחוק מלספק את הפרטיות המוחלטת שהובטחה. אמנם הוא מונע השארת היסטוריה במכשיר, אך חברות רבות, ובכללן גוגל, ממשיכות לעקוב אחרי המשתמשים ולאסוף נתונים לצרכים מסחריים באמצעות טכניקות שונות. האזהרות החדשות של גוגל במצב זה צפויות להיות ברורות יותר לגבי המגבלות והסיכונים הכרוכים בו.

עצות לגלישה פרטית אמיתית

אם אתם רוצים להגן על הפרטיות המקוונת שלכם ברצינות, עליכם לנקוט בצעדים נוספים מעבר למצב "אינקוגניטו". להלן כמה עצות חשובות:


1. הפעילו חוסם פרסומות ומעקב איכותי לחסימת גורמי מעקב ידועים.

2. שקלו שימוש ברשת פרטית וירטואלית (VPN) מהימנה לחיבור מאובטח לאינטרנט וסיווג כתובת ה-IP שלכם.

3. היזהרו מאפליקציות ותוספים חיצוניים לדפדפן שעלולים לדלוף נתונים אישיים.

4. נקטו זהירות מוגברת בעת ביצוע פעילויות רגישות באינטרנט וביקור באתרים בעלי אופי חשאי או רגיש.

עם הפרוצדורות הנכונות וכלים מתאימים, תוכלו ליהנות מרמת פרטיות גבוהה יותר בגלישה ולהפחית את הסיכון לאיסוף נתונים ומעקב בלתי רצויים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
בעילום שם
ביטויים דומים: אינקוגניטו פירוש, אינקוגניטו תשחץ, אינקוגניטו תשבץ, אינקוגניטו מילון, אינקוגניטו מילה נרדפת, מה זה אינקוגניטו?, אינקוגניטו 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו