רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 | יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

יישוב קהילתי בשומרון

השומרון הוא אזור הררי בארץ ישראל, הממוקם בין הרי יהודה והרי הגליל. השומרון הוא גם אזור היסטורי בגדה המערבית, הממוקם בין הרי יהודה והרי השומרון, הוא נכבש על ידי ישראל במלחמת ששת הימים, ומיושב על ידי ישראלים ופלסטינים. האזור ידוע בטבע המגוון שלו, ובעברו היה מיושב על ידי יהודים, ערבים ועמים אחרים.

בשנת 1981 הוקמו בשומרון מספר יישובים קהילתיים. יישובים אלה הם קהילות יהודיות המתגוררות יחד במקום אחד, ומנהלות חיי חברה וקהילה משותפים.

היישוב הקהילתי בשומרון

הישוב הקהילתי בשומרון הוא מקום שבו אנשים מגיעים ביחד כדי ליצור חיים טובים יותר. הם חולקים ערכים משותפים, כמו אהבת הארץ, אהבת האדם והרצון לבנות חברה טובה יותר.

החיים בישוב קהילתי הם חיים מלאים ופעילים. התושבים מתנדבים למגוון פעילויות, כמו חינוך, בריאות, רווחה וחברה. הם גם עובדים קשה כדי להתפרנס ולפרנס את משפחותיהם.

חיי הילדות ביישוב הקהילתי

הילדים בישוב הקהילתי גדלים בסביבה תומכת ומכילה. הם לומדים בבית ספר קהילתי, שם הם מקבלים חינוך איכותי ומגוון. הם גם משתתפים במגוון פעילויות פנאי, כמו ספורט, מוזיקה, אמנות ועוד.

הקמת יישובים קהילתיים בשומרון

יישובים כמו: ברקן, יקיר, עינב הוקמו על ידי גרעינים יישוביים, שהם קבוצות של אנשים שרוצים להקים יישוב חדש. גרעינים יישוביים יכולים להיות דתיים, חילוניים או מעורבים.

יישובים קהילתיים בשומרון הם יישובים צעירים. הם הוקמו לפני כ-40 שנה, ולכן הם עדיין נמצאים בתהליך של התפתחות. יישובים קהילתיים בשומרון הם חלק חשוב מהיישוב היהודי בארץ ישראל. הם מקיימים את ההתיישבות היהודית בשומרון, ומספקים בית לאנשים רבים שחפצים לחיות בארץ ישראל. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: שקד
פתרון 4 אותיות: 
ברקן, יקיר, עינב (ענב)
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: חיננית
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
מבוא דותן

ביטויים דומים: יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 מילון, יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 פירוש, יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 תשבץ, יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 תשחץ, יישוב קהילתי בשומרון, נוסד ב-1981 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו