רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ באזור נס ציונה | קיבוץ באזור נס ציונה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ באזור נס ציונה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ באזור נס ציונה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ באזור נס ציונה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
קיבוצים ליד נס ציונה: טיפוח שורשים כפריים וקשרים קהילתיים

קיבוצים ליד נס ציונה הם צורת התיישבות חקלאית שיתופית הממוקמת בסמיכות לעיר, בדרך כלל ברדיוס של 20 קילומטרים.

מאפיינים

  • מיקום: הקיבוצים ממוקמים באזורים כפריים, בדרך כלל על גבעות או בשטחים פתוחים. הם מציעים סביבה שלווה הרחק מההמולה העירונית, עם נופים טבעיים מרהיבים.
  • גודל: הקיבוצים קטנים יחסית, עם אוכלוסיות שנעות בין כמה מאות לאלפיים תושבים. הם מאופיינים בצורת התיישבות שיתופית, שבה כל התושבים עובדים יחד למען טובת הקהילה.
  • פעילות כלכלית: הקיבוצים מתבססים על חקלאות, בעיקר ענפי גידול, בעלי חיים ותעשייה. הם מייצרים מגוון רחב של תוצרת חקלאית, כולל פירות, ירקות, דגנים, חלב, בשר ועוד.

דוגמאות

להלן כמה דוגמאות לקיבוצים הנמצאים ליד נס ציונה:

  • נצר סרני – קיבוץ שיתופי הממוקם כ-10 קילומטרים מדרום לנס ציונה. הקיבוץ נוסד בשנת 1948, והוא מתמחה בגידולים חקלאיים, בהם תפוחי אדמה, הדרים ואבוקדו. לקיבוץ גם רפת גדולה, מפעל רהיטים ואולמות אירועים.
  • נען – קיבוץ שיתופי הממוקם כ-15 קילומטרים מדרום לנס ציונה. הקיבוץ נוסד בשנת 1930, והוא מתמחה בגידול כותנה, תירס, אבטיח וגם רפת משותפת עם קיבוץ שובל המספקת חלב ל"טרה".
  • קבוצת שילר (גן שלמה) – קיבוץ שיתופי הממוקם כ-7 קילומטרים דרומית לנס ציונה. הקיבוץ נוסד בשנת 1927. הוא מתמחה בגידולי דגן, פרי הדר, אבוקדו ובננות. ובנוסף, גידול בקר ועופות.

חשיבות

לקיבוצים ליד נס ציונה תפקיד מכריע בנוף הכפרי של האזור. הם מספקים הזדמנויות תעסוקה ושירותים חיוניים לקהילה המקומית, ותורמים לפיתוח הכלכלי והתרבותי של האזור.

לסיכום

קיבוצים ליד נס ציונה הם חלק חשוב מהמרחב הכפרי של האזור. הם מהווים גורם משמעותי בפיתוח הכלכלי והתרבותי של האזור, ומבססים את עצמם כמרכיב חיוני בזהות האזור ובצמיחתו. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נען (קיבוץ ליד העיר רחובות)
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
בית-חנן (מושב באזור נס ציונה), נצר סרני, קבוצת שילר
ביטויים דומים: קיבוץ באזור נס ציונה תשחץ, קיבוץ באזור נס ציונה פירוש, קיבוץ באזור נס ציונה מילון, קיבוץ באזור נס ציונה 7 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו