רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מציפורי השיר | מציפורי השיר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מציפורי השיר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מציפורי השיר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מציפורי השיר בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע ערכים דומים בתשחץ כמו: סוג של ציפור שיר צהובהציפור שיר, ציפור ממשפחת הפרושיים, ציפור שיר קטנה או ציפור שיר שוכנת עצים. 

מציפורי השיר

ציפורי השיר הן סדרה גדולה של עופות, הכוללת כ-5,400 מינים, שהופכים אותה לסדרה המגוונת ביותר של בעלי חוליות. לציפורי השיר תפוצה כלל עולמית, בכל היבשות למעט אנטרקטיקה, ומגוון המינים הרב ביותר הוא באזורים הטרופיים.

מאפיינים

ציפורי השיר הן בעלי גודל מגוון, החל מעופות גדולים שמקשלם מגיע ל-1.4 ק"ג, ועד עופות קטנים שאורכם פחות מ-6 ס"מ ומשקלם כ-4 גרם. ציפורי השיר מגיעות במגוון צבעים וצורות, והן מתאפיינות ביכולת ווקאלית מפותחת.

התנהגות

ציפורי השיר הן בעלי חיים חברתיים, והן חיות בלהקות או בזוגות. הן ניזונות ממגוון מזונות, כולל חרקים, פירות, זרעים ועוד.

קינון

רוב ציפורי השיר מקננות על עצים, וישנן גם כאלה שמקננות על הקרקע או על קירות. הקינים של ציפורי השיר עשויים מחומרים שונים, כגון זרדים, עלים, נוצות ועוד.

ההיסטוריה האבולוציונית

מוצאה של סדרת ציפורי השיר אינו ידוע בוודאות, אך ההערכה היא שהיא התפתחה באזורים הטרופיים לפני כ-100 מיליון שנים.

חשיבות

ציפורי השיר חשובות מאוד למערכת האקולוגית. הן משמשות כמקור מזון עבור בעלי חיים אחרים, והן גם מסייעות בהאבקה של צמחים.

ציפורי השיר בישראל

בישראל חיים כ-300 מינים של ציפורי שיר, מהם כ-200 מינים קבועים ו-100 מינים נודדים. חלק מהמינים הידועים של ציפורי השיר בישראל הם:

לסיכום

ציפורי שיר הן קבוצה גדולה ומגוונת של ציפורים, המהוות למעלה ממחצית מכלל מיני הציפורים בעולם. הן מאופיינות בשירתן הייחודית, המשמשת לתקשורת, משיכת בני זוג ותיחום טריטוריה. ציפורי שיר נמצאות בכל היבשות מלבד אנטארקטיקה, וחיות במגוון רחב של בתי גידול, תוך שהן ממלאות תפקידים אקולוגיים חיוניים כמו הדברה טבעית, האבקת פרחים ופיזור זרעים. לציפורי שיר יש גם חשיבות תרבותית רבה. הן מקור ליופי ומוזיקה, ומהוות השראה לאמנים, משוררים ומלחינים רבים. הן גם גורם המחבר את האדם לטבע ולסביבה. דוגמה לציפור שיר נפוצה היא הדרור. הדרור הוא ציפור קטנה וחומה, בעלת שירה נעימה ומוכרת. הוא נפוץ מאוד באזורים עירוניים ובשטחים פתוחים, וניזון בעיקר מזרעים וחרקים. הדרור תורם רבות להדברה טבעית ולפיזור זרעים, וכן מהווה חלק אהוב מהנוף הטבעי והתרבותי. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
דוחל, דרור, זהבן, זמיר, זנבן, טסית, סבכי, פרוש, רמית, שתאי
פתרון 5 אותיות: אנקור, בארית, ורדית, זרזיר, חורפי, סיבכי, סלעית, עלוית, קיכלי, קנרית, שחרור, תכלתי
פתרון 6 אותיות: בולבול, זמירון, 
חצוצרן, סנונית, עורבני, עלווית, עפרוני
פתרון 7 אותיות: חכלילי, נחליאלי
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
אורתוניק פפואה, בבלר רליתי, גדרון הפיה, ורדית סיני, חכלילית סלעים, חנקן הנמלים, חנקן ערבות, סיטה אוסטרלית שחורה, פרוש זהוב, ציצנית ססגונית, קוטינג קשקשן, תכלתי האש, תפרית ניו זילנדית
 
ביטויים דומים: מציפורי השיר תשחץ, מציפורי השיר תשבץ, מציפורי השיר פירוש, מציפורי השיר מילון, מציפורי השיר מילה נרדפת, מציפורי השיר 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו