רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


 ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו | ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

כולנו רוצים להצליח בחיים. אנחנו רוצים להיות עשירים, מפורסמים, ומאושרים. אבל מה קורה כשאנחנו מצליחים מאוד, ואז נופלים? זה מה שאנחנו קוראים ל"פסקה הצלחתו".

פסקה הצלחתו היא מצב שבו מישהו שהצליח מאוד, איבד את ההצלחה שלו.

זה יכול לקרות מסיבות שונות, כמו:

  • שינויים בשוק: העולם משתנה כל הזמן, וזה יכול להשפיע על עסקים, קריירות, ואפילו ספורטאים. לדוגמה, תחרות בין שלשות חברות נעליים וביגוד הספורט "אדידס", "נייקי" ו"פומה". חברות אלו מצליחות ביותר. עם זאת, לאורך השנים תמיד חברה אחת עולה על פני האחרות, ואלו מאבדות מעט מהצלחתן. שינויים בולטים בתחום האופנה, וטרנדים אופנתיים משפיעים על החברות הללו.
  • טעות אנוש: גם אנשים מצליחים עושים טעויות. טעויות יכולות להוביל לכישלונות גדולים, כמו במקרה של חברת "קרייזלר". החברה הייתה פעם אחת ממוביליות בתעשיית הרכב, אבל בשנות ה-70 היא נכנסה לקשיים ועמדה על סף הליך פירוק, בשל שורה של טעויות עסקיות, לבסוף, בכמה צעדים של ייעול ופנייה לקהלים ספציפיים החברה הפכה שוב למצליחה.
  • גורל: לפעמים, הצלחה היא פשוט עניין של מזל. לדוגמה, השחקן "רובין ויליאמס" היה פעם אחד השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד. הוא זכה בפרס האוסקר, בארבעת פרסי אוסקר הזהב ושני פרסי אמי. אולם הוא אובחן בשגגה כחולה במחלת פרקינסון. ונמצא מת בביתו. אין ספק שלולא מקרה מצער זה הקריירה שלו היתה נמשכת, והוא היה משחק בסרטים נוספים, וקוטף פרסים רבים.

מה קורה לאנשים שנמצאים שפוסקת הצלחתם?

זה תלוי באדם עצמו. יש אנשים שמתאוששים מהנפילה וממשיכים להצליח. ויש אנשים שמתקשים להתגבר על הנפילה, ופשוט נעלמים מהציבור.

אנשים שמתאוששים מהנפילה הם בדרך כלל אנשים גמישים ועמידים. הם יודעים לקחת את הדברים בפרופורציה, ולומדים מטעויות שלהם. לדוגמה, שחקן הכדורסל, מייקל ג'ורדן היה אחד הספורטאים המצליחים ביותר בהיסטוריה, והוביל את שיקגו בולס לזכייה בחמישה תארי אליפות NBA. עם זאת, בשנת 1993 הוא פרש מכדורסל כדי לשחק ב-MLB. לאחר שנתיים הוא חזר ל-NBA, והוביל את הבולס לזכייה בשתי אליפויות נוספות.

אנשים שמתקשים להתגבר על הנפילה הם בדרך כלל אנשים שקשורים מאוד להצלחה שלהם. הם לא יודעים איך להתמודד עם כישלון, ופשוט מאבדים את הדרך. לדוגמה, השחקן "מייקל ג'קסון" היה פעם אחד הזמרים המצליחים ביותר בעולם. אבל בשנות ה-90 הוא עבר תקופה קשה, שבמהלכה הוא נתבע על מעשי התעללות בילדים. הוא לא התאושש מהנפילה, ובסופו של דבר הוא נפטר בשנת 2009.

חשוב לזכור שהפסקת הצלחה היא מצב זמני. גם אם מישהו נפל מהפסגה, הוא יכול תמיד לחזור לצמוח ולצלוח.

טיפים לעזרה לאנשים שנמצאים בפסקה הצלחתו:

  • אל תתנו לכישלון להפיל אתכם. תזכרו שהצלחה היא לא קבועה, ויכולים להיות עליות וירידות.
  • למדו מטעויות שלכם. אל תפחדו להסתכל על מה קרה, ולנסות להבין מה גרם לכישלון.
  • אל תתנו לעצמכם להפסיק לחלום. תמשיכו להאמין בעצמכם, ותנסו למצוא את הדרך לחזור להצלחה.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
הצלחתו פסקהחלפה תהילתועברה שעתושקעה שמשו 
ביטויים דומים: ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו מילון, ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו פירוש, ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו תשחץ, ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו תשבץ, ירד מגדולתו, חלפה הצלחתו 
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו