רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדינה במזרח הרחוק | מדינה במזרח הרחוק תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינה במזרח הרחוק. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינה במזרח הרחוק" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינה במזרח הרחוק בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

דרום-מזרח אסיה: פנינת התרבות העתיקה של המזרח

מטיילים שמתעניינים בתרבויות עתיקות ועשירות, ימצאו הרבה מקורות השראה בדרום-מזרח אסיה. בתאילנד למשל, יש תרבות בודהיסטית מפורחת. יש שם שדות אורז גדולים, מקדשים מקושטים בזהב, ואוכל מסורתי מיוחד ועשיר. תאילנד גם ידועה בחופים יפים ובמפרצים נהדרים. במדינה השכנה וייטנאם, יש אתרים היסטוריים מעניינים, נופים טבעיים מרהיבים, וגם כפרים אותנטיים. 
קמבודיה, שנמצאת באזור, מציעה את המורשת התרבותית המרשימה ביותר - אתר אנג'ור ואט העתיק, ששרידיו מלמדים על אימפריה קדומה.
בקיצור, מי שמחפש תרבויות עתיקות והיסטוריה עשירה - ימצא המון מקומות מעניינים בדרום-מזרח אסיה, כמו תאילנד, וייטנאם וקמבודיה.

מזרח אסיה: כוחות מודרניים בעולם העתיק

בלב המזרח הרחוק ניצבת סין הענקית, אימפריה קדומה וגם מעצמה עולמית מודרנית. מדינה זו היא מעין מיקרוקוסמוס של כל מה שהמזרח הרחוק מייצג - תרבות עתיקה עשירה, המשלבת פילוסופיות עמוקות, אמנויות מזרחיות מרהיבות ויצירות ספרותיות קלאסיות. במקביל, סין מהווה גם מעצמת על טכנולוגית, עם ערים המשגשגות בצד כפרים נידחים, ומפעלי ענק סמוך לאתרים היסטוריים עתיקים. היפנים, השכנים הקרובים של סין, מציגים תרבות ייחודית ומרתקת - שילוב מושלם של מסורת ומודרניות. מקדשים שינטואיסטים מסוגננים וגנים יפניים קלאסיים משולבים באופן הרמוני בנוף העירוני העכשווי, עם מגדלי ענק וטכנולוגיה חדשנית. אי הקסם טייוואן מספק חוויה סינית אותנטית, עם נופים מרהיבים, אדריכלות מסורתית ומורשת תרבותית עשירה.  

צפון-מזרח אסיה: אינסוף של נופים פראיים

במדינות צפוניות יותר לסין ויפן, שוכנת מונגוליה - ארץ הנוודים הגאה. שטחיה הנרחבים והנופים הפתוחים הם ההגשמה של החלום התיירותי על חוויה אקזוטית ובראשיתית. מסעות גמלים מסורתיים חוצים את הנגב הקר, עוברים סמוך לאוהלי הנוודים, ומתפתלים בין גבעות שוממות ומדבריות אינסופיות. אזור המזרח הרחוק הרוסי, הנמצא בקצה הצפוני של אסיה, מהווה מאזורי הטבע הבתולים והפראיים הגדולים שנותרו בעולם. יערות טייגה עבותים, שם קיימים אגמים צלולים והרים מושלגים, שנותנים לאוהבי הטבע הזדמנות לחוות את יופיו של הטבע הפראי, ובלי הרבה השפעה של בני אדם.

קוריאה: הקסם של מסורת ומודרניות

אחת המדינות המרתקות והמרהיבות ביותר במזרח הרחוק היא קוריאה. קוריאה היא מדינה קטנה אך מלאת חיים, שבה מסורת עתיקה נפגשת עם מודרניות משגשגת.

בבירה סיאול, ניתן למצוא רבעים עתיקים צפופים ורחובות צרים המקיפים מקדשים קונפוציאניים מסורתיים ועתיקים. אך בין לבין משתרעים גורדי שחקים חדשניים, מרכזי קניות ענקיים, ומתחמי היי-טק מתקדמים ביותר. קוריאנים רבים לובשים בגדים מסורתיים צבעוניים, אך גם מחזיקים בסמארטפונים וגאדג'טים חדישים.

מחוץ לערים המודרניות, אזורי הכפר והטבע בקוריאה מדהימים באופן בלתי רגיל. כפרים שלווים משמרים מנהגים מסורתיים קדומים, כמו חגיגות מיוחדות ואומנויות עתיקות. גם הנופים בקוריאה יפהפיים - מהרי געש מרשימים, דרך יערות סבוכים, ועד לחופים מרהיבים.

סינגפור: הפלא המודרני של אסיה

סינגפור היא מדינת אי זעירה בגודלה, אך היא מהווה שחקנית משמעותית במזרח הרחוק. למרות שטחה הקטן, סינגפור נחשבת לאחת הכלכלות החזקות בעולם, עם אוכלוסייה בעלת רמת השכלה גבוהה ורמת חיים טובה.

המרכז העירוני של סינגפור משלב באופן מרשים בין מודרניות לטבע. מגדלי זכוכית וגורדי שחקים צומחים לצד נופים טרופיים של חופים חוליים וגנים ירוקים ומטופחים. מערכת המטרו העירונית היא מתקדמת, אך במקביל ניתן למצוא סמטאות צבעוניות ושוקי רחוב רועשים.

סינגפור ממוקמת בנקודה אסטרטגית לסחר עולמי, על צומת דרכים מרכזית שמקשרת בין המזרח למערב. בזכות מיקומה החשוב, סינגפור היא עיר קוסמופוליטית ורב-תרבותית, המשלבת השפעות גלובליות ומגוון תרבויות שונות בתוכה.

היבשת הקסומה של הקצוות הנוגדים

המזרח הרחוק הוא אזור מיוחד ומגוון מאוד. הוא משלב דברים שונים ואפילו מנוגדים באופן עשיר ומלא צבעים. מצד אחד, יש שם תרבויות עתיקות וחשובות שמקורותיהן נשמרים היטב. מצד שני, יש שם גם התקדמות והתפתחות מודרנית, עם הרבה חידושים טכנולוגיים ותעשייתיים חדשניים.  
באזור זה מתקיימים במקביל אורחות חיים שונות: יש מסורות של חיים נוודיים וגם מגורים עירוניים, יש פילוסופיות רוחניות עמוקות אך גם כלכלה מערבית קפיטליסטית, ויש הרמוניה והתאמתות לצד נחישות כלכלית. 

כל אלה הופכים את המזרח הרחוק למקום מרתק וססגוני להפליא. הוא מעין תמונת מיקרוקוסמוס של העולם כולו. מבקרים פתוחים וסקרנים יכולים להתעשר ולהתרומם ממנו. זו ממש חוויה מיוחדת. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: יפן, סין
פתרון 4 אותיות: הודו, ירדן, לאוס, מקאו, נפאל קטאר, תימן,
פתרון 5 אותיות: איראן‏, 
בהוטן, כווית, לבנון, מלזיה, סוריה, עומאן עירק, קוראה
פתרון 6 אותיות: בחריין‏, ברוניי, וייטנאם, טורקיה, מיאנמר, סעודיה, פקיסטן‏, קוריאה, קזחסטן, תאילנד
 פתרון 7 אותיות: טאיוואן, סינגפור, אפגניסטן‏, גאורגיה, וייטנאם, טאיוואן, קמבודיה 
פתרון 8 אותיות ומעלה: אוזבקיסטן, אינדונזיה, הפיליפינים, טג'יקיסטן, טורקמניסטן, מונגוליה, פיליפינים, קירגיזסטן
פתרון של שתי מילים ומעלה: איחוד האמירויות הערביות, הונג קונג, מזרח טימור, סרי לנקה, קוריאה הדרומית, קוריאה הצפונית
ביטויים דומים: מדינה במזרח הרחוק מילון, מדינה במזרח הרחוק תשחץ, מדינה במזרח הרחוק תשבץ, מדינה במזרח הרחוק פירוש, שם של מדינה במזרח הרחוק
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו