רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סוג של כלי נגינה גדול | סוג של כלי נגינה גדול תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג של כלי נגינה גדול. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סוג של כלי נגינה גדול" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג של כלי נגינה גדול בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשחץ הגדרות דומות כמו: כלי נגינהכלי נגינה גדולכלי נגינה בעל קלידים ומיתריםכלי נגינה גדולכלי נגינה בדרום אמריקה כלי נשיפהכלי פריטהסוג של כלי נגינה בדרום אמריקה ועוד. 

סוג של כלי נגינה גדול

הביטוי "סוג של כלי נגינה גדול" יכול להתייחס למגוון רחב של כלי נגינה, בעלי גודל, צורה, ומבנה שונים. באופן כללי, ניתן לסווג כלי נגינה גדולים לשתי קבוצות עיקריות:

  • כלי מיתר: כלי נגינה גדולים ממשפחת כלי המיתר כוללים את הנבל, הצ'לו, הבס, והצ'מבלו. כלי נגינה אלו בדרך כלל בעלי גוף גדול, מיתרים ארוכים, ומפתחות רבים.
  • כלי הקשה: כלי נגינה גדולים ממשפחת כלי הקשה כוללים את פסנתר הכנף. כלי נגינה אלו בדרך כלל בעלי גוף גדול, קלידים רבים, ומגוון רחב של צלילים.

להלן פירוט של כמה כלי נגינה גדולים מכל קבוצה:

כלי מיתר גדולים

  • נבל: כלי נגינה עתיק יומין, בעל מספר רב של מיתרים הקלועים בצורה אלכסונית בין הצוואר לתיבת הצלילים. הנבל מנגן מגוון רחב של צלילים, והוא נחשב לאחד מכלי הנגינה המגוונים ביותר.
  • צ'לו: כלי נגינה ממשפחת כלי המיתר, בעל ארבעה מיתרים. כלי זה הוא השני בגודלו אחרי הקונטרבס. הצ'לו הוא כלי נגינה חשוב בתזמורות, והוא משמש גם לנגינת סולו.
  • צ'מבלו: כלי נגינה ממשפחת כלי המיתר, בעל קלידים. הצ'מבלו היה כלי נגינה חשוב במוזיקה הקלאסית, במאה ה-18 וה-19 הפופולריות שלו דעכה, אך מאמצע המאה ה-20 התחדשה ההלחנה שלו והוא עדיין משמש לנגינה מודרנית. 

כלי הקשה גדולים

כלי הקשה גדול ידוע הוא הפסנתר הכנף. הפסנתר הכנף הוא כלי בעל גוף גדול, וקלידים רבים. הוא יכול להפיק מגוון רחב של צלילים, מהשקטים והעדינים ועד לחזקים והמרהיבים. הפסנתר הכנף הוא כלי מרכזי בעולם המוזיקה הקלאסית, והוא משמש גם במוזיקה מודרנית.

מסקנה

כלי נגינה גדולים הם כלי מוזיקה מיוחדים, שמספקים לנו חוויה מוזיקלית עוצמתית. הם יכולים לעורר רגשות של שמחה, עצב, התרגשות ועוד. אם אתם מחפשים חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת, מומלץ לכם לנסות לנגן או לשמוע כלי נגינה אלה. בהצלחה!


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נבל, צלו
פתרון 4 אותיות: עוגב
פתרון 5 אותיות: בטנון, צ'מבלו
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
קונטרבס 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
פסנתר כנף 

ביטויים דומים: סוג של כלי נגינה גדול מילון, סוג של כלי נגינה גדול תשחץ, סוג של כלי נגינה גדול 8 אותיות, סוג של כלי נגינה גדול מילה נרדפת, סוג של כלי נגינה גדול תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו