רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סופר אמריקאי בעבר | סופר אמריקאי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סופר אמריקאי בעבר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סופר אמריקאי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סופר אמריקאי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשחץ ערכים דומים: סופר ורופא אמריקאיסופר בלשי אמריקאיסופר אמריקאי, מחבר "המרד על הקיין"סופר יהודי אמריקאי או סופר אמריקאי ממוצא אפגני . 


סופר אמריקאי - הקדמה

ארצות הברית היא מדינה מגוונת מאוד, והדבר בא לידי ביטוי גם בספרות שלה. סופרים אמריקאים כותבים על מגוון נושאים, החל מחיי היומיום של אנשים פשוטים ועד לעתיד האנושות. בנוסף, הם כותבים בז'אנרים שונים, החל מספרות מתח ועד לספרות ילדים.

שני סופרים אמריקאים

הפעם נתמקד בשני סופרים אמריקאים מוכרים: אייזק אסימוב, סופר מדע בדיוני, והרלן קובן, סופר מתח.

אייזק אסימוב

אייזק אסימוב נולד ברוסיה בשנת 1920 והיגר לארצות הברית עם משפחתו בגיל שלוש. הוא החל לכתוב סיפורים מדע בדיוני בגיל צעיר, והפך לאחד מגדולי הסופרים בז'אנר. אסימוב כתב למעלה מ-500 ספרים, ביניהם סדרות ספרי מדע בדיוני פופולריות כמו "ספריית היקום" ו"רובוטים".

ספריו של אסימוב עוסקים בנושאים שונים, כגון עתיד האנושות, טכנולוגיה, פילוסופיה ודת. הוא ידוע במיוחד על היכולת שלו ליצור סיפורים מרתקים עם רעיונות מקוריים.

הרלן קובן

הרלן קובן נולד בניו ג'רזי בשנת 1962. הוא החל לכתוב סיפורים קצרים בגיל צעיר, והפך לסופר מתח מצליח במיוחד. ספריו של קובן נמכרו ביותר מ-80 מיליון עותקים, והם תורגמו ל-40 שפות.

ספריו של קובן עוסקים בנושאים שונים, כגון רצח, עבריינות, שחיתות וסודות. הוא ידוע במיוחד על היכולת שלו ליצור עלילת מתח מרתקת עם סוף מפתיע.

ז'אנרים נוספים

בנוסף לספרות מדע בדיוני וספרות מתח, ישנם ז'אנרים ספרותיים רבים נוספים שהם פופולריים בארצות הברית. בין היתר, ניתן לציין את הספרות ההיסטורית, הספרות הרומנטית, הספרות הקומית והספרות הילדים.

ספרות היסטורית

ספרות היסטורית היא סוג של ספרות העוסקת באירועים היסטוריים אמיתיים. סופרים היסטוריים משתמשים במחקר שלהם כדי ליצור סיפורים אמינים ומרתקים על העבר.

ספרות רומנטית

ספרות רומנטית היא סוג של ספרות העוסקת במערכת יחסים רומנטית בין שני אנשים. סופרים רומנטיים יוצרים סיפורים מלאי רגש ודרמה על אהבה, תשוקה וחוסר תקווה.

ספרות קומית

ספרות קומית היא סוג של ספרות העוסקת בהומור. סופרים קומיים יוצרים סיפורים מצחיקים ומקוריים שמטרתם לגרום לקוראים לצחוק.

ספרות ילדים

ספרות ילדים היא סוג של ספרות העוסקת בנושאים רלוונטיים לילדים. סופרים לילדים יוצרים סיפורים מרתקים ומעשירים שמטרתם לעורר את סקרנותם של הילדים ולהרחיב את עולמם.

לסיכום

סופרים אמריקאים כותבים על מגוון נושאים וז'אנרים. הם יוצרים סיפורים מרתקים ומעשירים שמעניינים קוראים בכל הגילאים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: פו
פתרון 3 אותיות: באך, בלו, הכט, הלר, ווק, קיז
פתרון 4 אותיות: באום, הנרי, וולש, קיזי, קינג
פתרון 5 אותיות: אוסטר, בראון, גרישם, היילי, הרברט, טווין, יוריס, מיצ'נר, מקולי, פוקנר, צ'נדלר, קלנסי, קפוטה, קרואק
פתרון 6 אותיות: אפדייק, לונדון, סינקלר, סלינג'ר
פתרון 7 אותיות: חוסייני, סטיינבק, פיצג'רלד
פתרון 8 אותיות ומעלה: המינגווי
פתרון של שתי מילים ומעלה: אדגר אלן פו, או הנרי , אלכס היילי, ארווין יאלום, ארנסט המינגוויי, בן הכט, ג'וזף הלר, ג'ון אפדייק, ג'ון גרישם, ג'וזף הלר, ג'ון סטיינבק, ג'יימס מיצ'נר, ג'ק לונדון, ג'ק קרואק, ג'רום דייוויד סלינג'ר, דייוויד מקולי, דן בראון, דניאל קיז, הרמן ווק, וויליאם פוקנר, חאלד חוסייני, טום קלנסי, טרומן קפוטה, ליאון יוריס, מארק טווין, מרק טווין, ניל דונלד וולש, סול בלו, סטיבן קינג, פול אוסטר, פרנסיס סקוט פיצג'רלד, פרנק באום, פרנק הרברט, קן קיזי, ריימונד צ'נדלר, ריצ'רד באך
ביטויים דומים: סופר אמריקאי בעבר תשחץ, סופר אמריקאי בעבר תשבץ, סופר אמריקאי בעבר מילון, סופר אמריקאי פירוש, סופר אמריקאי 5 אותיות, סופר אמריקאי שם משפחה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו