רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מכשול | מכשול מילון | מכשול תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מכשול. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מכשול" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מכשול בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מכשול הוא כל דבר המפריע או מעכב את התקדמות או ההתקדמות של משהו או מישהו. מכשולים יכולים להיות פיזיים, רגשיים, או תפיסתיים. הנה סיפור שיכול להמחיש זאת

יום אחד, דניאל והוריו הלכו לפארק. בפארק היה מתקן חדש, גלגל ענק. דניאל היה נלהב לראות את הגלגל הענק, אך הוא גם היה קצת מודאג. הוא ידע שהוא צריך לעלות לגובה כדי לראות את הגלגל הענק מקרוב, והוא פחד שהוא יפחד. הוריו של דניאל עודדו אותו לעלות על הגלגל הענק. הם אמרו לו שהוא לא צריך לחשוש, ושהם יהיו איתו כל הזמן. לאחר היסוסים דניאל החליט לבסוף לנסות. הוא לקח את ידו של אביו, והם עלו על הגלגל הענק. בהתחלה, דניאל פחד מאוד. הוא הרגיש את הלב שלו דופק בחוזקה, והוא היה בטוח שהוא הולך ליפול. אבל אז, הוא התחיל להסתכל מסביבו. הוא ראה את הפארק מלמעלה, והוא ראה את כל העצים והבניינים. הוא גם ראה את השמש והעננים, והוא התחיל להרגיש יותר טוב. ככל שהגלגל הענק סובב, דניאל התחיל להרגיש יותר ויותר בטוח. הוא התחיל לחייך, והוא אפילו צחק. הוא נהנה מהנוף, והוא היה גאה בעצמו שהוא התגבר על הפחד שלו. כשהגלגל הענק הגיע לתחתית, דניאל הרגיש מאושר. הוא ידע שהוא עשה את הצעד הראשון בהתגברות על הפחד שלו מגובה. דניאל המשיך לעלות על הגלגל הענק בכל פעם שהם הלכו לפארק. הוא גם התחיל לעלות על נדנדות, על עצים, ועל מדרגות גבוהות. הוא עדיין פחד מגובה, אבל הוא למד להתמודד עם הפחד שלו.

מה דניאל חווה ?

דניאל חווה מכשול רגשי, שהוא פחד מגובה. הפחד הזה היה מכשול עבורו, כי הוא מנע ממנו לעשות דברים שהוא רצה לעשות, כגון לעלות על נדנדות, על עצים, ועל מדרגות גבוהות.

מוסר השכל מכשולים הם חלק מהחיים. כולנו פוגשים מכשולים בדרך שלנו, בין אם הם פיזיים, רגשיים, או תפיסתיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מכשולים היא להתמודד איתם. זה לא תמיד קל, אבל זה בהחלט אפשרי. אם אתם פוגשים מכשול, אל תיכנעו לפחד. אל תתנו למכשול הזה לעצור אתכם מלהגיע ליעדים שלכם, להיפך - מצאו את הדרך להתגבר על המכשול או מצא את הדרך להימנע ממנו. אבל אל תיתנו לו לעצור אתכם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נגף, פגע
פתרון 4 אותיות: קושי, רועץ, תקלה
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
 אבן נגף

ביטויים דומים: מכשול פירוש, מכשול תשחץ, מכשול תשבץ, מכשול מילון, מה זה מכשול?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו