רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיתונאית ישראלית | עיתונאית ישראלית תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיתונאית ישראלית . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיתונאית ישראלית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיתונאית ישראלית בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

עיתונאיות ישראליות: נשים חזקות, עצמאיות ומקדמות דמוקרטיה

ישראל היא מדינה קטנה אך מיוחדת במינה. היא מדינה עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ומערכת תקשורת ענפה ומפותחת. במערכת התקשורת הישראלית, כמו בעולם כולו, ישנה נוכחות משמעותית של נשים. נשים ישראליות רבות הן עיתונאיות מצליחות, המכסות מגוון רחב של תחומים, החל מפוליטיקה ועד תרבות ופנאי.

עיתונאיות ישראליות הן דוגמה ומודל לחיקוי לנשים בכל העולם. הן נשים מוכשרות, חזקות ועצמאיות, המקדמות את ערכי הדמוקרטיה וחופש העיתונות.

להלן כמה דוגמאות לעיתונאיות ישראליות מובילות:

  • קרן נויבך היא מגישת חדשות ותחקירנית ידועה, המכהנת כמגישת התוכנית "סדר יום" בכאן ב' של תאגיד השידור הישראלי. נויבך ידועה בזכות הכישרון העיתונאי שלה, היכולת שלה להגיע למקורות מידע ולפרסם כתבות בנושאי תקיפה מינית של נשים, ותמיכה שלה בזכויות אדם.

  • כרמלה מנשה היא עיתונאית ותחקירנית, המכהנת ככתבת לענייני צבא וביטחון בתאגיד השידור הישראלי כאן. מנשה ידועה בזכות הכתבות שלה על נושאים חברתיים, מחדלים ושערוריות במערכת הביטחון.

  • גאולה אבן היא עיתונאית, אשת רדיו וטלוויזיה ישראלית, ב-2023 החלה להגיש את שומרי הסף ברשת 13. אבן ידועה בזכות הידע וההבנה העמוקה שלה בפוליטיקה הישראלית, והיכולת שלה לנתח אירועים בצורה חד משמעית.

  • דנה ויס היא עיתונאית ותחקירנית, משמשת כפרשנית המדינית ומגישת "חדשות סוף השבוע" בחברת החדשות. ויס ידועה בזכות היכולת שלה לנהל ראיונות קשים עם אישים פוליטיים, והיכולת שלה להגיע ללב הדברים.

  • קרן מרציאנו היא עיתונאית ואשת רדיו וטלוויזיה ישראלית. היא משמשת כעורכת הכלכלית של חברת החדשות, ומגישה את תוכנית האקטואליה הכלכלית היומית "תוכנית חיסכון" בערוץ 12. מרציאנו זכתה בפרס העיתונות על איכות ומצוינות בשידורי חדשות. היא עיתונאית אמיצה ששואלת את השאלות הנכונות ומביאה לציבור את ההשלכות הכלכליות של המשק בחברה הישראלית הישראלית כתוצאה ממדיניות והחלטות שונות.

עיתונאיות ישראליות תורמות רבות לחברה הישראלית. הן מסייעות לציבור להבין את האירועים המתרחשים בארץ ובעולם, ומקדמות שיח ציבורי פתוח ודמוקרטי.

עיתונאיות ישראליות גם תורמות לקידום נשים בעולם התקשורת. הן מוכיחות שנשים יכולות להיות עיתונאיות מצליחות, גם בתחומים הנחשבים "גבריים".

העתיד של העיתונות הישראלית תלוי ביכולתן של העיתונאיות הישראליות להמשיך ולספק דיווח איכותי ומהימן. העיתונאיות הישראליות צריכות להמשיך לחקור ולחשוף סיפורים חשובים, גם אם הם קשים או מאתגרים. הן צריכות גם להמשיך לקדם את ערכי הדמוקרטיה וחופש העיתונות. עיתונאיות ישראליות הן נכס לאומי. הן נשים מוכשרות ומעוררות השראה, המקדמות את ערכי הדמוקרטיה וחופש העיתונות. הן הדוגמה לכך שנשים יכולות להצליח, ובגדול!

 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות: גל, דן, רז
פתרון 3 אותיות: אבן, ארד, באש, גיא, ויס, זמר, פרץ, רוט, שיר
פתרון 4 אותיות: אברך, אנזל, גולן, גליק, דואק, דיין, דרור, ורון, לניר, מאיר
פתרון 5 אותיות: איידן, אנטוב, בטיטו, ברסקי, טלשיר, נויבך, קדמון, שוורץ
פתרון 6 אותיות: וילנאי, זנדברג, טפיירו, לויצקי, מושיוף, ספקטור
פתרון 7 אותיות: אברמסון, וינשטוק, יחזקאלי, מרציאנו
פתרון 8 אותיות ומעלה: 
דויטשקרון, יחימוביץ', מוסקונה-לרמן
פתרון של שתי מילים ומעלה: אבירמה גולן, אודטה שוורץ, אורלי וילנאי, אילנה דיין, אינגה דויטשקרון, אנה ברסקי, אסיה אנטוב, אסתר זנדברג, אפרת אנזל, בילי מוסקונה-לרמן, גאולה אבן, דינה אברמסון, דנה באש, דנה ויס, דנה ורון, דנה ספקטור, דניאל רוט, חנה זמר, יהודית יחזקאלי, יעל דן, יפעת גליק, כרמית גיא, ליסה פרץ, מיה איידן, מירה אברך, מרב בטיטו, ניבה לניר, נעמי גל, נעמי לויצקי, סימה קדמון, סמדר שיר, עירית לינור, עמליה דואק, ענבל דרור, ענת טלשיר, קארין ארד, קרן מרציאנו, קרן נויבך, שירלי מושיוף, שלי טפיירו, שלי יחימוביץ', שמרית מאיר, שרי רז, תקוה וינשטוק
ביטויים דומים: עיתונאית ישראלית מילון, עיתונאית ישראלית תשחץ, עיתונאית ישראלית תשבץ, עיתונאית ישראלית פירוש
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו