רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


יומן רשת | יומן רשת תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה יומן רשת. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "יומן רשת" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה יומן רשת בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מהיומן האישי למסך של כולם: המהפכה שמתחילה במילה

פעם, כדי שהדעות שלכם יגיעו לאלפי אנשים, הייתם צריכים לעבוד במערכת עיתון גדולה או להוציא ספר לאור. היום, כל מה שצריך זה חיבור לרשת ורעיון. המילה "בלוג" (Blog), שהיא שילוב בין רשת (Web) ליומן (Log), נכנסה לחיינו בסוף שנות התשעים. הכל התחיל כשג'ורן בארגר החליט לתעד ב-1997 את שיטוטיו ברשת תחת המושג "Weblog", ושנתיים לאחר מכן פיטר מרהולץ הפך את זה פשוט ל-"Blog". מה שהתחיל כיומן אישי מקוון, הפך מהר מאוד לכלי עוצמתי להפצת חדשות, דעות ומאמרים מקצועיים. ההבדל הגדול הוא הפומביות: בשונה מהיומן הישן שהיה נעול במגירה, הבלוג הוא שיחה פתוחה שבה הקוראים יכולים להגיב, לבקר ולהוסיף מידע, מה שהופך את יוצר התוכן והקהל לשותפים פעילים ביצירת הידע.


מתחת למכסה המנוע: איך בנוי הבית הדיגיטלי של התוכן?

בלוג הוא לא סתם דף אינטרנט, אלא מבנה ארכיטקטוני חכם שנועד לשמור על סדר בתוך ים של מידע. הלב של הבלוג הוא ה"רשומות" (פוסטים), שמוצגות תמיד מהחדש ביותר לישן ביותר, כדי שהגולש יקבל קודם כל את המידע העדכני. כדי שהמידע לא ילך לאיבוד, הבלוג משתמש בטכנולוגיית "Permalink" - קישור ישיר וקבוע לכל מאמר שמאפשר למצוא אותו גם שנים אחרי שפורסם. מערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס מאפשרות לכל אחד להקים אתר כזה במהירות, בעוד שאתרים גדולים משלבים בלוג כחלק ממערכות מורכבות יותר המיועדות לבניית אתרים בקנה-מידה רחב, דוגמת ג'ומלה (Joomla), דרופל (Drupal) או מג'נטו (Magento). אלמנט קריטי נוסף הוא ה-RSS, מעין "שליח אוטומטי" שמעדכן את המנויים ברגע שפורסם תוכן חדש, בלי שהם יצטרכו לחפש אותו בעצמם.

לא רק חוויות אישיות: כשהבלוג הופך לכלי עבודה מקצועי

הטעות הנפוצה היא לחשוב שבלוגים הם רק מקום לכתוב בו על הטיול האחרון בחו"ל. בפועל, הבלוגים התפצלו למגוון סוגים מקצועיים שמשפיעים על חיינו. ישנם בלוגים אקדמיים שבהם חוקרים מנגישים מדע מורכב לקהל הרחב, בלוגים ארגוניים שעוזרים לחברות לשתף ידע בין העובדים, בלוגים של מתכונים לארוחות גורמה או אוכל רחוב ובלוגים פיננסיים שמנתקים את התלות ביועצי השקעות מסורתיים. תחום מרתק במיוחד הוא הבלוג החינוכי (Edublog), שבו מורים ותלמידים משתמשים ברשת כדי לפתח מיומנויות חשיבה וכתיבה. בבלוגים כאלו, המידע הוא לא רק אינפורמטיבי אלא גם מתועד ומבוקר, מה שמאפשר להם להפוך למקורות ידע אמינים שאפילו מאמרים אקדמיים מצטטים כיום.


לעבור מטקסט לסאונד: כשהבלוג מתחיל לדבר אליכם

בשנת 2004, עולם הבלוגים עבר אבולוציה משמעותית עם לידתו של הפודקאסט (Podcast), או בעברית - הֶסְכֵּת. המושג הוא הלחם של נגן ה-iPod והמילה Broadcast (שידור). אם הבלוג הוא עיתון אישי, הפודקאסט הוא תחנת רדיו פרטית. בזכות פיתוחים של דייב ויינר ואדם קרי, הפך השמע לנגיש לכל דורש. היופי בפודקאסט הוא החופש: אתם לא חייבים לשבת מול המסך. אתם יכולים לצרוך תוכן איכותי בזמן נהיגה, ריצה או שטיפת כלים. מדובר בשידורים לפי דרישה (On-Demand) שמאפשרים לכל אחד לבנות לעצמו לוח שידורים אישי. מנושאי היסטוריה וטכנולוגיה ועד לניתוח פשעים אמיתיים, הפודקאסטים הפכו את השמע לכלי העשרה דמוקרטי שאינו תלוי בתדרים של הממסד.

כחול-לבן ברשת: הבלוגוספירה והסיפור הישראלי

גם בישראל תרבות הבלוגים והפודקאסטים פורחת ויוצרת את מה שנקרא "בלוגוספירה" מקומית. הכל התחיל עם חלוצים כמו עדי עליה והפודקאסט "ברכה גולשת" כבר ב-2004, והמשיך לרשתות ענק כמו "עושים היסטוריה" של רן לוי. בישראל נוצר שילוב מעניין בין פלטפורמות קהילתיות כמו "הבלוגיה" לבין בלוגים עצמאיים ובלתי תלויים. המאפיינים בארץ מראים חלוקה מעניינת: בעוד שנערות צעירות מובילות לעיתים קרובות את תחום הבלוגים האישיים, הקהילה הבוגרת - ובעיקר גברים - נוטה להתמקד בבלוגים פוליטיים, אקדמיים ואקטואליים. גופי תקשורת גדולים כמו "כאן" או "גלובס" הבינו את הפוטנציאל והצטרפו למגמה, מה שהפך את התוכן העברי ברשת לעשיר, זמין ומקצועי מאי פעם.


כוחם של המונים: חופש ביטוי וזהות בעידן החדש

מעבר לטכנולוגיה, הבלוגים והפודקאסטים שינו את הדרך שבה אנחנו תופסים את עצמנו בחברה. הם מעניקים במה לביטוי עצמי ומימוש זהות במרחב נטול סנקציות חברתיות קשיחות. אדם יכול להציג רבדים באישיותו ולמצוא קהילה תומכת בכל נושא שבעולם. עם זאת, החופש הזה מביא איתו גם אתגרים: לעיתים אנחנו נקלעים ל"בידול" - מצב שבו אנחנו מקשיבים רק למי שחושב כמונו, מה שמקצין את דעותינו. המונח "Prosumer" מתאר בצורה הטובה ביותר את המצב הנוכחי: אנחנו כבר לא רק צרכנים פסיביים של מידע, אלא גם היצרנים שלו. בעידן הזה, המידע זורם ללא מתווכים, מה שדורש מאיתנו, הקוראים והמאזינים, להיות ביקורתיים יותר, אך גם מאפשר לנו חופש רעיוני שלא היה קיים מעולם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
בלוג (יומן ברשת)
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: יומן רשת פירוש, יומן רשת 4 אותיות, יומן רשת מילה נרדפת, יומן רשת תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו