רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רובע בלונדון | רובע בלונדון תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה רובע בלונדון . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "רובע בלונדון" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה רובע בלונדון בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

לונדון: עיר עולם תוססת – תרבות, היסטוריה, תחבורה ואוכלוסייה מגוונת

לונדון, בירת אנגליה והממלכה המאוחדת, היא עיר עולם תוססת ומרכז בינלאומי מוביל. עם היסטוריה עשירה המשתרעת על פני אלפי שנים, לונדון משלבת בין קסם היסטורי למודרניות חדשנית. העיר מושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה בזכות המגוון התרבותי, האתרים ההיסטוריים, מערכת התחבורה המפותחת והאוכלוסייה הרב-גונית שלה.

לונדון - מרכז תרבות עולמי

לונדון היא ביתם של עשרות תיאטראות, המציעים מגוון רחב של הצגות מדי ערב. התיאטרון הלאומי ותיאטרון הפלדיום הם רק שניים מהתיאטראות המפורסמים הרבים הממוקמים ב"וסט אנד", אזור הידוע בסצנת התיאטרון התוססת שלו. הקשר של לונדון לתיאטרון עמוק עוד יותר, שכן ויליאם שייקספיר עצמו הציג את מחזותיו בתיאטראות הבירה במאה ה-16. בנוסף לתיאטרון, לונדון היא גם מרכז מוזיקלי משמעותי, עם תזמורות רבות, כולל התזמורת הסימפונית של לונדון והתזמורת הפילהרמונית של לונדון, המופיעות באולמות קונצרטים ברחבי העיר. בית האופרה המלכותית, קובנט גארדן, הוא אחד מבתי האופרה המובילים בעולם ומושך אליו חובבי אופרה מכל רחבי העולם. לונדון אינה רק מרכז תרבותי אלא גם עיר ספורטיבית, עם מועדוני כדורגל מפורסמים כמו ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם הוטספר, וכן מגרש הקריקט המפורסם לורדס, המארח את טורניר ווימבלדון היוקרתי.

תחבורה בלונדון - יעילות וחדשנות

מערכת התחבורה הציבורית של לונדון היא מהמפותחות והיעילות בעולם. הרכבת התחתית של לונדון, המכונה "הטיוב", היא הרכבת התחתית הראשונה בעולם והיא עדיין עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בעיר. רשת האוטובוסים האדומים המפורסמים, הרכבות העיליות והקלות, והשירותים הימיים בנהר התמזה, מספקים אפשרויות תחבורה רבות ומגוונות. המוניות השחורות האייקוניות של לונדון וה-Mini-Cabs הזולות יותר, מאפשרות נסיעה נוחה לכל יעד בעיר. לונדון גם מובילה בחדשנות תחבורתית, עם יישום "אגרת גודש" שמטרתה להפחית את עומסי התנועה במרכז העיר. בנוסף, ששת נמלי התעופה הבינלאומיים של לונדון, ובמיוחד נמל התעופה הית'רו, הופכים את העיר לנגישה בקלות מכל רחבי העולם.

אוכלוסיית לונדון – פסיפס אנושי מרתק

לונדון היא עיר קוסמופוליטית עם אוכלוסייה מגוונת ביותר. העיר היא ביתם של אנשים מרקעים אתניים ותרבותיים שונים, המדברים ביותר מ-300 שפות. אוכלוסיית לונדון מונה כ-8.8 מיליון תושבים, והיא השלישית בגודלה באירופה והגדולה ביותר באיחוד האירופי. המגוון האתני והדתי של העיר ניכר בכל מקום, משווקי הרחוב הצבעוניים ועד למסעדות האקזוטיות.

גשר לונדון: יותר מגשר, סמל היסטורי

גשר לונדון, המחבר בין הסיטי של לונדון לסאת'ק מעל נהר התמזה, הוא הרבה יותר מנתיב תחבורה. זהו סמל היסטורי, עדות חיה ל-2,000 שנות היסטוריה של העיר. במשך מאות שנים, גשר לונדון היה הגשר היחיד שחצה את התמזה, עד שבניית גשר וסטמינסטר בשנת 1750 סיפקה חצייה נוספת. הגשר הנוכחי, שנפתח בשנת 1973, הוא הגשר החמישי שנבנה באתר זה, ובסביבתו נמצאים אתרים היסטוריים חשובים כמו תחנת גשר לונדון וקתדרלת סאת'רק. סמוך לגשר נמצאת גם האנדרטה לשרפה הגדולה של לונדון, המנציחה את השריפה ההרסנית שפקדה את העיר בשנת 1666. בפארק ויקטוריה הסמוך, ניתן למצוא שרידים מהגשר הישן שנהרס בשנת 1831, המשמשים כיום כמושבים להולכי רגל.

מצודת לונדון: סמל לעוצמה ולמורשת

מצודת לונדון, הידועה גם בשם "הטאוור", היא טירה מלכותית השוכנת על הגדה הצפונית של נהר התמזה. המצודה, שהוקמה בשנת 1066 על ידי ויליאם הכובש, שימשה כבית סוהר, ארמון מלכותי, מחסן נשק ובית אוצר לאורך ההיסטוריה הארוכה שלה. המגדל הלבן, שממנו נגזר שמה של המצודה, הוא אחד המבנים האייקוניים ביותר בלונדון. המצודה מוקפת בחומות מגן ושתי טבעות קונצנטריות, ובתוכה מספר מבנים היסטוריים. כיום, מצודת לונדון היא אתר מורשת עולמית ואחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בלונדון, המציעה למבקרים הצצה מרתקת להיסטוריה של העיר והממלכה.

אצטדיון האמירויות: ביתו של ארסנל

אצטדיון האמירויות, שנפתח בשנת 2006, הוא אצטדיון הכדורגל המודרני של מועדון הכדורגל ארסנל. האצטדיון, המכיל 60,000 מקומות ישיבה, הוא השלישי בגודלו בפרמייר ליג והרביעי בגודלו בלונדון. האצטדיון תוכנן על ידי HOK Sport, משרד אדריכלים ידוע שתכנן גם אצטדיונים מפורסמים אחרים ברחבי העולם. אצטדיון האמירויות מציע לאוהדים חווית צפייה מודרנית ונוחה, עם שלוש קומות של מושבים, תאים יוקרתיים ומסכים בטכנולוגיית HD. האצטדיון ממוקם באיזלינגטון, צפון לונדון, במרחק קצר מהאצטדיון הישן של ארסנל, הייבורי.

הקהילה היהודית בלונדון

לונדון היא בית לקהילה יהודית משמעותית, המונה כ-150,000 נפש. הקהילה מתרכזת בעיקר בצפון מערב לונדון, באזורים כמו גולדרס גרין, הנדון ופינצ'לי. בקהילה מוסדות חינוך יהודיים רבים, בתי כנסת, חנויות ומסעדות כשרות. קהילה חרדית גדולה ופעילה מתגוררת בסטמפורד היל, בצפון מזרח לונדון, וידועה בתרומתה הכלכלית והתרבותית לעיר.

רובעי לונדון – כל רובע ועולמו

לונדון רבתי מחולקת ל-32 רבעים, כל אחד עם אופי וייחוד משלו. 12 מהרבעים הללו, יחד עם הסיטי של לונדון, מהווים את לונדון הפנימית, בעוד 20 הרבעים הנותרים מהווים את לונדון החיצונית. כל רובע מנוהל על ידי מועצה מקומית נבחרת, האחראית על שירותים כמו חינוך, רווחה, פינוי אשפה ותחזוקת כבישים. רבעים מרכזיים כמו וסטמינסטר, קמדן וסאות'ווארק מציעים שילוב של היסטוריה, תרבות וחיי לילה תוססים.

סיכום - לונדון כיעד חובה למטייל

לונדון היא עיר מרתקת ומגוונת, המציעה שפע של אטרקציות למבקרים מכל הסוגים. היסטוריה עשירה, תרבות תוססת, מערכת תחבורה יעילה ואוכלוסייה מגוונת, הופכים את לונדון ליעד תיירותי מוביל. בין אם אתם חובבי תיאטרון, מוזיקה, ספורט, היסטוריה או קולינריה, לונדון מציעה משהו לכל אחד. עם שפע של מוזיאונים, גלריות, פארקים ואתרים היסטוריים, לונדון היא עיר שבה תמיד יש מה לגלות ולחוות. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: הרו
פתרון 4 אותיות: ברנט, הארו, למבת', סאת'ק, קמדן
פתרון 5 אותיות: בארנט, בקסלי, וסטהם, מרטון, סאטון 
פתרון 6 אותיות: אילינג, אנפילד, ברומלי, גריניץ', ניוהאם 
פתרון 7 אותיות: האונסלו, הברינג, קרוידון, רדברידג' 
פתרון 8 אותיות ומעלה: איזלינגטון, הארינגיי, הילינגדון, וונדסוורת', וסטמינסטר, לואישהאם
פתרון של שתי מילים ומעלה: בארקינג ודאגנהאם, האמרסמית' ופולהאם, הסיטי של לונדון, הרובע המלכותי קינגסטון שעל התמזה, וולת'אם פורסט, טאוור האמלטס, קנזינגטון וצ'לסי, ריצ'מונד שעל התמזה
ביטויים דומים: רובע בלונדון מילה נרדפת, רובע בלונדון מילון, רובע בלונדון תשחץ, רובע בלונדון פירוש, רובע בלונדון 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו