רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בסין | עיר בסין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בסין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בסין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר בסין בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


ערים יהלומים במבט על סין המודרנית

סין, ענקית היבשת האסייאתית, היא מדינה מרתקת ומגוונת החובקת תרבויות עתיקות ופיתוח מודרני. עם אוכלוסייה של כ-1.4 מיליארד נפש ושטח של כ-9.6 מיליון קמ"ר, יש בה ריבוי של ערים וכפרים, כל אחד עם צביונו הייחודי. חלקם צנועים וחלקם ענקיים, עתירי תושבים ומשאבים. 

ערי הענק המוכרות

בייג'ינג, בירת המדינה, היא מוקד כלכלי, פוליטי ותרבותי. העיר מונה כ-22 מיליון תושבים והיא אחת הערים הגדולות בעולם. בה נמצאים אתרים היסטוריים כמו העיר האסורה, המשכן הקיסרי העתיק, והארמון הקיסרי הנפלא. בייג'ינג היא גם מוקד טכנולוגי ופיננסי חשוב.

שאנגחאי היא העיר הגדולה ביותר בסין עם קרוב ל-25 מיליון תושבים. היא נחשבת הלב הפועם של הכלכלה הסינית ומרכז מסחרי ראשון במעלה. העיר צופנת בתוכה שילוב ייחודי של מודרניות ושורשים היסטוריים. מגדלי הענק מסדרים את קו הרקיע המרשים לצד אתרים עתיקים.  

ערים מופלאות פחות מוכרות

מעבר לענקיות המוכרות בייג'ינג ושאנגחאי, סין מציעה מגוון עשיר של ערים פחות מפורסמות אך לא פחות מרתקות. אחת הדוגמאות המרשימות היא צ'ונגקינג, העיר התלת-גדית הנישאת על גדות היאנגצה הנהדר. מרקם עירוני ייחודי בו בתי מלון ומגדלים אי-אונים עכשוויים צופים אל מבצרים ומבנים היסטוריים מרשימים. סביבותיה הכפריות של צ'ונגקינג עוטרות אותה בנופי הרים קסומים, כפרים צבעוניים ונקיקים תלולים. 

במחוז ג'יאנגסו המזרחי שוכנת העיר נאנג'ינג, ממוקדי המורשת והתרבות החשובים ביותר במדינה. בין חומותיה מסתתרים אתרי מורשת עולמית מרשימים כמו המאוזוליאום של סון יאט-סן והמקדש הקונפוציאני הענק. לצד זאת, מפלי המים והנהרות הפראיות של האזור משמשים תפאורה מרהיבה לעיר המתהדרת בקרוב ל-10 מיליון תושבים.    

העיר ג'ינאן, בירת מחוז שאנדונג, היא יהלום נוסף בכתר התיירות הסיני. הממוקמת בצל הרי טאישן המקודשים, ג'ינאן משלבת בין מבנים מודרניים לבין מקדשי אבן עתיקים הצופים אל נופים הרריים עוצרי נשימה. לג'ינאן יש גם מסורות דתיות וחוויות תרבותיות ייחודיות, ממעיינות חמים קדושים ועד מנזרי נזירים אלמותיים.

להתגורר בסין - יתרונות וחסרונות

מגורים בערי ענק מודרניות כמו בייג'ינג או שאנגחאי יכולים להיות חוויה מלהיבה אך גם מוריד חלציים. התשתיות המפותחות, מרכזי הבידור והתרבות, אפשרויות הקריירה המגוונות והחיים הקוסמופוליטיים הם יתרונות משמעותיים. מנגד, הזיהום הסביבתי, רמות החיים הגבוהות, הצפיפות והקצב המטורף עלולים להוות מכשולים משמעותיים להסתגלות.   

בערים קטנות יותר כמו נאנג'ינג, ג'ינאן או צ'ונגצ'ינג קצב החיים איטי יותר והמחירים נמוכים יחסית, אך העיקרון דומה. מצד אחד, המפגש עם המסורת הסינית העשירה, הנופים הכפריים המרגיעים והחיים הקהילתיים הם יתרונות משמעותיים. מנגד, התשתיות והיצע התרבות והבידור פחות משופעים לעתים.  

מטיילים וזרים המגיעים לחיות ולעבוד בערי סין יוכלו ליהנות מחוויה תרבותית עשירה ומגוונת. חגים עתיקים כחג האביב ופסטיבלים צבעוניים, מסורות ייחודיות, אדריכלות מרהיבה מימי קיסרות העבר, טבע פראי וקולינריה משכרת הם חלק מהאטרקציות המרכזיות שהמדינה המופלאה הזו מציעה.

חגים, מנהגים ופנים רבות


המסורת והתרבות הסיניות שזורות היטב בחגים ובמנהגים עתיקים ייחודיים. חגיגות ראש השנה הסינית הן מהגדולות והחשובות במדינה, משלבות קניית מתנות למשפחה וחברים, ניקיון יסודי של הבית כסמל לטוהר עם כניסת השנה החדשה, וארוחת ערב משפחתית חגיגית עם מאכלים מסורתיים כגון חזירים קלויים, ברווזים, עוף ומעדנים מתוקים. המאכל המובהק והסמלי ביותר לחג הוא הג'יאוזי - סוג של כיסונית אטומה בצורת מטיל זהב המסמלת שפע ועושר. 

חג אמצע הסתיו, אחד מארבעת החגים החשובים בסין ובווייטנאם, מציין את הקציר השנתי וכן את סגידת הירח המלא. במהלכו נהוג לצפות בירח, לאכולעוגיות לבנה מסורתיות ולהדליק פנסים צבעוניים עתיקים. יש לחג זה גם היבטים הקשורים בפולחן הירח ותפיסותיו כאלוהות בקרב העמים העתיקים.  

מנהג סיני אחר שצובר פופולריות הוא חג הרווקים הנחגג בתאריך 11.11 מדי שנה. החג החל כאירוע סטודנטיאלי באוניברסיטת נאנג'ינג בשנות ה-90, שם רווקים חגגו את מצבם הזוגי. כיום הוא מהווה הזדמנות לבליינד דייט ומפגשים בקרב רווקים סינים הרוצים למצוא בן/בת זוג.


סיכום והמלצות

סין היא מעצמה עולה בעלת עבר היסטורי רב-רבדים ופנים מגוונות. ערים כמו בייג'ינג ושאנגחאי הן דוגמאות קלאסיות לאופן שבו המדינה משלבת מסורת ומודרניות. במקביל, ערים אחרות חוגגות תרבויות ייחודיות באופן תוסס ואותנטי.  
למטיילים בסין אני ממליץ להכין תכנית מראש, להצטייד בסבלנות ולגלות נכונות לחוויות לא שגרתיות. מומלץ ללמוד מראש על המנהגים המקומיים כדי להבין טוב יותר את התרבות הסינית הייחודית.

לסיכום, סין היא יעד מרגש ומרתק, מלא בשילובים מפתיעים של נצח והווה. ערי הענק והעתיקות, הטבע העוצר נשימה והתרבות האקזוטית הופכים אותה למדינה שראוי להכיר ולחוות במלואה. בהצלחה !


מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
בנשי, ווהן, וושי, להסה, מקאו, צ'ופו, שיאן, שנג'ן
פתרון 5 אותיות: אנשאן, ג'ילין, ג'ינאן, ווהאן, חרבין, פושון, צ'נגדו, שיאמן, שנחאי
פתרון 6 אותיות:
 ג'ינינג, דאליין, דנגפנג, האנדאן, חוחחוט, טאישאן, יאנגצו, לואוהו, ננקינג, סוג'ואו, צ'אנגשו, קאיפנג, קאשגאר, שנגחאי, שינינג
פתרון 7 אותיות: אורומצ'י, באודינג, בייג'ינג (עיר הבירה של סין), ג'אוצ'ינג, גאנג'ואו, גווילין, וונקואן, טיינג'ין, ליג'יאנג, לינצ'ינג, נאנג'ינג, נאנצ'אנג, פינגיאו, צ'אנגצ'ון, צ'ינגדאו, קונמינג, שאוגואן, שאנגחאי
פתרון 8 אותיות ומעלה: גואנגג'ואו, דונגגוואן, האנגג'ואו, ז'אנגג'יאג'יה, מנג'ואולי, צ'ונגצ'ינג
פתרון של שתי מילים ומעלה: הונג קונג, טאי-יואן, יי-וו, לוו-יאנג, פורט ארתור, שה-ג'יאג'וואנג, שן-יאנג

ביטויים דומים: עיר בסין מילון, שם של עיר בסין, עיר בסין 4 אותיות, עיר בסין מילון, רשמית ערי סין, עיר נמל בסין
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו