רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אי איטלקי | אי באיטליה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אי איטלקי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אי באיטליה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אי איטלקי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

איי איטליה: מסע אל תוך פניני הים התיכון

סיציליה, פנינה ים תיכונית שופעת היסטוריה ותרבות, מהווה יעד אידיאלי לחובבי טבע, חובבי היסטוריה וחובבי קולינריה כאחד. האי הגדול ביותר בים התיכון, המשתרע על פני שטח של כ-26,000 קמ"ר, מציע שילוב מרתק של נופים עוצרי נשימה, אתרים היסטוריים עתיקים, ערים תוססות וחופים חלומיים.

גאוגרפיה ייחודית:

סיציליה שוכנת מול חופי קלבריה, מופרדת מהיבשה על ידי מצר מסינה הצר. הר הגעש הפעיל אטנה, המתנשא לגובה 3,320 מטר, הוא ההר הגבוה ביותר באירופה ומהווה אטרקציה תיירותית פופולרית. סביב האי פזורים איים רבים השייכים לו מבחינה מנהלית, ביניהם האיים הליפאריים, האיים האגאדיים ואי פנטלריה.

היסטוריה עשירה:

מיקומה האסטרטגי של סיציליה הפך אותה לאורך ההיסטוריה ליעד כיבוש עבור כוחות צבאיים רבים שביקשו לשלוט באגן הים התיכון. כתוצאה מכך, השאירה כל תרבות שהגיעה לאי את חותמה הייחודי על התרבות הסיציליאנית העשירה והמגוונת.

ערים מרתקות:

סיציליה משופעת בערים יפהפיות ותוססות, ביניהן בירתה פלרמו, קטניה, מסינה, סירקוזה, טרפאני ואגריג'נטו. לכל עיר יש אופי ייחודי משלה, המציע שפע של אטרקציות תיירותיות, מוזיאונים, גלריות, מסעדות וטיילות לאורך חופי הים.

נופים עוצרי נשימה:

סיציליה מציעה מגוון רחב של נופים עוצרי נשימה, החל מהר הגעש אטנה המרשים, דרך חופים חוליים זהובים, צוקים תלולים ומערות נסתרות, ועד למטעי זיתים, כרמים ושדות פרחים צבעוניים.

מטבח משובח:

המטבח הסיציליאני ידוע ברחבי העולם בזכות טעמיו העשירים ומגוון המנות הייחודיות לו. שילוב של השפעות איטלקיות, ים תיכוניות וערביות יצר מטבח ים תיכוני אותנטי המשלב דגים ופירות ים טריים, פסטות ברוטב עשיר, ירקות קלויים, פירות טריים וגבינות משובחות.

טיול בלתי נשכח:

סיציליה היא יעד אידיאלי למי שמעוניין לחוות חופשה בלתי נשכחת המשלבת היסטוריה, תרבות, טבע, קולינריה ונופים עוצרי נשימה. עם מגוון רחב של אטרקציות לכל גיל ולכל טעם, סיציליה מבטיחה חוויה ייחודית שתישאר חקוקה בזיכרון עוד שנים רבות.

סרדיניה: פנינת הים התיכון

סרדיניה ידועה בנופיה המרהיבים והמגוונים, המשלבים הרים נישאים, חופים חוליים בתוליים, מערות נסתרות, עמקים ירוקים ויערות עבותים. פסגת פונטה לה מרמורה, המתנשאת לגובה של 1,834 מטר, היא ההר הגבוה ביותר באי ומציעה נופים פנורמיים עוצרי נשימה. חופי האי ידועים בחולן הלבן ובמי הטורקיז הצלולים, ביניהם ניתן למצוא חופים פופולריים כמו קוסטה סמרלדה, קאפו קרבונרה וסן תיאודורו. חובבי טבע ייהנו ממסלולי הליכה וטיולים אתגריים בהרי סופרמונטה, שם ניתן לגלות מערות נטיפים ו stalactites, מפלים מרהיבים וצמחייה ייחודית. לאורך החופים, ניתן למצוא מפרצים נסתרים ומערות ימיות, המושכות צוללים וחובבי ספורט ימי.

תרבות עשירה:

סרדיניה זכתה לכינוי "המוזיאון הפתוח של הים התיכון" בזכות שרידי ההיסטוריה העשירה שלה. ניתן למצוא באי אתרים ארכיאולוגיים רבים, ביניהם נוראגים - מבנים קוניים ייחודיים שנבנו על ידי ציוויליזציה עתיקה שחיה באי. אתרים רומיים עתיקים, ערים מימי הביניים וכפרים אותנטיים מעניקים הצצה אל העבר המפואר של סרדיניה.

סרדיניה: גן עדן לחובבי קולינריה

המטבח הסרדיני ידוע בטעמיו העשירים ובמגוון המנות הייחודיות לו. שילוב של השפעות איטלקיות, ים תיכוניות וספרדיות יצר מטבח אותנטי המשלב דגים ופירות ים טריים, פסטות ברוטב עשיר, ירקות קלויים, פירות טריים וגבינות משובחות. מנות מיוחדות כמו פורצ'טה (לחם שטוח אפוי בתנור עם גבינה), מאלטוצ'ו (פסטה ברוטב עגבניות וציפות גבינה), קולבורג'יו (מאפה בשר קצוץ ותבלינים) וסרדה אינגלֶזֶה (סרדינים ממולאים) הן רק חלק קטן מהעושר הקולינרי של סרדיניה.

בנוסף למנות המסורתיות, ניתן למצוא באי מגוון רחב של מסעדות המציעות אוכל בינלאומי. לאורך החופים פזורים בתי קפה, ברים וטברנות בהם ניתן ליהנות מארוחות קלות, קוקטיילים ומשקאות מקומיים. חובבי יין ייהנו ממבחר יינות משובחים המיוצרים באי, ביניהם יינות זן קנוןאו ונירולי.

סרדיניה היא יעד אידיאלי לחובבי טבע, חובבי היסטוריה, חובבי קולינריה ומי שמחפש חופשה בלתי נשכחת המשלבת נופים עוצרי נשימה, תרבות עשירה ואוכל משובח. עם מגוון רחב של אטרקציות לכל גיל ולכל טעם, סרדיניה מבטיחה חוויה ייחודית שתישאר חקוקה בזיכרון עוד שנים רבות.

קאפרי: פנינה תיירותית בים הטירני

קאפרי, "אי העזים" בכינויו, ידוע ביופיו עוצר הנשימה ובקסם הים תיכוני המיוחד שלו. צוקים תלולים צוללים אל מי הטורקיז הצלולים, וילות מפוארות משתלבות בנוף המרהיב, וסמטאות ציוריות מובילות אל כפרים אותנטיים. קאפרי מושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם, המגיעים לחוות את האווירה הייחודית, לחוות את הנופים עוצרי הנשימה וליהנות מהאטרקציות הרבות שהאי מציע.

אטרקציות ייחודיות:

קאפרי שופעת באטרקציות ייחודיות שאינן ניתנות למציאה במקומות אחרים. המערה הכחולה, הידועה בשל מימיה הכחולים המפתיעים, היא אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר באי. ניתן להגיע אליה בסירה קטנה ולהיכנס פנימה דרך פתח צר. חובבי טבע ייהנו ממסלולי הליכה אתגריים בהרי האי, שם ניתן לגלות נופים פנורמיים, צמחייה ייחודית ומערות נסתרות.

בנוסף, ניתן לבקר בווילות מפוארות ששימשו בעבר את האליטה האירופית, כמו וילה סן מיקלה, ביתו של הסופר השוודי אקסל מונטה, המשמש כיום כמוזיאון. חובבי אמנות ייהנו מהגלריות הרבות הפזורות ברחבי האי, המציגות יצירות אמנות של אמנים מקומיים ובינלאומיים.

איזולה בלה: פנינת יופי באגם מאג'ורה

איזולה בלה, "האי היפה" בתרגום לעברית, הוא פנינת יופי אמיתית באגם מאג'ורה. ארמון הבורומאים המפואר, הגנים המרהיבים והאווירה הייחודית הופכים את הביקור באי לחוויה בלתי נשכחת.

הארמון, שנבנה במאה ה-17, משלב אדריכלות בארוקית מרשימה עם עיצוב פנים מפואר. אוספי אמנות, כלי נשק ושריון אבירים, גלריות שטיחים ומוזאיקה, גנים מעוצבים בקפידה עם פסלים, בריכות דגים, מזרקות וטווסים לבנים נדירים - כל אלו ועוד הופכים את איזולה בלה למקום מיוחד במינו.

הביקור באי מאפשר הצצה אל אורח חייהם המפואר של משפחת בורומאים, אחת המשפחות העשירות והמשפיעות באיטליה. ניתן לשוטט בגנים, להתפעל מהנופים המרהיבים של אגם מאג'ורה, ללמוד על ההיסטוריה העשירה של האי וליהנות מאווירה ייחודית המשלבת יופי, תרבות והיסטוריה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
אלבה, לידו, קפרי (אי בדרום איטליה)
פתרון 5 אותיות: קאפרי (אי איטלקי)
פתרון 6 אותיות: ג'ודקה, וולקנו, טבולרה, מצורבו, קאפררה
פתרון 7 אותיות: למפדוזה, סיציליה, סנט'אלנה, סרדיניה, פנטלריה, קורסיקה
פתרון 8 אותיות ומעלה: סטרומבולי (אי איטלקי געשי), פרדיננדיה (אי געשי באיטליה)
פתרון שתי מילים ומעלה: אי הטיבר, איזולה מג'ורה, מונטה ארג'נטריו, מונטה קריסטו (אי בטוסקנה), סן ג'ורג'ו מג'ורה

ביטויים דומים: אי איטלקי מילה נרדפת, אי איטלקי 11 אותיות, אי באיטליה 4 אותיות, אי איטלקי מילון, אי איטלקי פירוש, אי איטלקי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו