רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


צמח חד שנתי זקוף | צמח חד-שנתי זקוף תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה צמח חד-שנתי זקוף. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "צמח חד שנתי זקוף" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה צמח חד שנתי זקוף בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

צמח חד שנתי זקוף הוא צמח שגדל במשך שנה אחת בלבד, ומסתיים את מחזור חייו לאחר הפריחה וההפצה של הזרעים. הצמח בעל גבעול חזק ויציב, המאפשר לו לעמוד זקוף גם תחת משקל העלים והפרחים.

צמחים חד שנתיים זקופים נפוצים במיוחד באזורים בעלי אקלים צחיח, כגון ארץ ישראל. בתנאי אקלים אלו, צמחים חד שנתיים יכולים לנצל את זמן הפריחה הקצר שלהם כדי להפיץ את הזרעים שלהם לפני שהקיץ החם והיבש מתחיל.

דוגמאות לצמחים חד שנתיים זקופים בישראל כוללות:

  • פשתנית מלבינה
  • צלבית רחבת עלים
  • צפורנית מגוונת
  • קרדמין שעיר
  • רב-מוץ
  • שלמון יפואי
  • תודרה דמשקאית

צמחים אלו נמצאים בדרך כלל בשדות פתוחים, מדרונות, ואזורים אחרים שבהם ישנם תנאים אופטימליים לצמיחה שלהם. הם מהווים חלק חשוב מהמערכת האקולוגית, ומספק מזון ומחסה לבעלי חיים רבים.

דוגמאות להגדרות דומות שיכולות להופיע בתשבצים:

לסיכום

צמח חד-שנתי זקוף הוא צמח בעל תכונות ייחודיות המאפשרות לו לשרוד בתנאים קשים. הצמח בעל גבעול חזק ויציב, המאפשר לו לעמוד זקוף גם תחת משקל העלים והפרחים. צמחים חד שנתיים זקופים נפוצים במיוחד באזורים בעלי אקלים צחיח, כגון ארץ ישראל. הם מהווים חלק חשוב מהמערכת האקולוגית, ומספק מזון ומחסה לבעלי חיים רבים

 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות: גד
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
 
ברקן, בשמת, דורה, דרדר, סרפד
פתרון 5 אותיות: בוצין, חמנית, חרצית, דגנית, לפתית, פלפלת, תודרה
פתרון 6 אותיות: איסטיס, זכריני, כוסברה, שחליים
פתרון 7 אותיות: אנדרוסק, ציפורן, קחווינה, תריסנית
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 אאירה נימית, אבובית מקורקפת, אוזן גדי צהובה, איסטיס קטן פרי, אליסון זיפני, 
בוצין אופקי, ברקן סורי, בשמת הגינה, גד השדה, דו פרית תמימה, דורה תרבותית, דרדר כחול, ולריינית קטועה, זיברה ננסית, זקן הסב, חסה רותמית, חפורית מוזרה, חרצית עטורה, כרבולת מצויה, כרוב שחור, לכיד קוצני, נוציץ עטוף, נורית המלל, נזמית לבנה, עפרון מרוחק, פשתנית מלבינה, צלבית רחבת עלים, צפורנית מגוונת, קרדמין שעיר, רב-מוץ, שלמון יפואי, תודרה דמשקאית
ביטויים דומים: צמח חד שנתי זקוף מילה נרדפת, מה זה צמח חד שנתי זקוף?,צמח חד שנתי זקוף פירוש, צמח חד שנתי זקוף 6 אותיות, צמח חד-שנתי זקוף תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו