רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בגוש עציון | קיבוץ בגוש עציון תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ בגוש עציון. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ בגוש עציון" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ בגוש עציון בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

גוש עציון: פנינה היסטורית וטבעית בלב יהודה ושומרון

גוש עציון הוא אזור ייחודי ונשכח המרכז בתוכו שפע של אוצרות היסטוריים ונופים טבעיים מרהיבים. בקרב הרי יהודה, גוש עציון מציע חוויה תיירותית מבלי לחרוג מגבולות ארץ ישראל, המאפשרת למבקרים להיחשף למורשת העשירה של העם היהודי ולהתחבר מחדש אל הטבע המדהים של האזור. בין אם אתם מתעניינים בארכיאולוגיה, חובבי טבע או מעוניינים לספוג את ההיסטוריה העתיקה, גוש עציון הוא היעד המושלם עבורכם.

ההתיישבות היהודית בגוש עציון - מראשיתה ועד ימינו

ההתיישבות היהודית בגוש עציון החלה כבר בשנת 1927, עם הקמתו של היישוב מגדל עדר. בשנים שלאחר מכן, קמו בגוש ארבעה קיבוצים משמעותיים - כפר עציון, משואות יצחק, עין צורים ורבדים. במלחמת העצמאות ב-1948, כפר עציון עמד בגבורה במצור ערבי ונחרב לבסוף, כאשר כ-240 לוחמים ותושבים נהרגו. לאחר מלחמת ששת הימים ב-1967, הוחל בהתיישבות מחודשת בגוש עציון והיום מתגוררים בו כ-27,000 אזרחים ישראלים, כשמרבית היישובים שייכים למועצה האזורית גוש עציון.

ראש צורים

קיבוץ ראש צורים נוסד בשנת 1969 על חורבות קיבוץ עין צורים אשר נפל במלחמת העצמאות. ראש צורים הוא היישוב השני בגוש עציון המתחדש שלאחר מלחמת ששת הימים. השם ראש צורים, המזכיר את שמו של קיבוץ עין צורים (שהוקם מחדש בחבל לכיש), ניתן לו על פי הפסוק מדברי בלעם: "כִּי-מֵרֹאש צֻרִים אֶרְאֶנּוּ וּמִגְבָעוֹת אֲשוּרֶנוּ הֶן-עָם לְבָדָד יִשְכֹּן וּבַגוֹיִם לֹא יִתְחַשָּב" (במדבר כ"ג ט'). בראשית דרכו, התבסס הקיבוץ על חקלאות, אולם בהמשך התפתחה גם תעשייה כגון מפעל לפנסי רכב ומפעל לטיהור מים. כיום, בקיבוץ ראש צורים קיימים ענפי משק מגוונים כמו רפת חלב, לול תרנגולי הודו וגידולי מטעים.

אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מרשימים

גוש עציון מציע מגוון עשיר של אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, המאפשרים למבקרים להציץ אל העבר העתיק של האזור. בלב הגוש ניצב גן לאומי הרודיון, המכיל את שרידיו המרשימים של ארמון הקיץ של המלך הורדוס. בנוסף, ניתן לבקר באמת המים התת-קרקעית "הביאר", שהובילה מים מגוש עציון אל בית המקדש בירושלים. "בית העדות" מספר בחוויה אור-קולית מרגשת את סיפור מלחמת העצמאות בגוש עציון ומעניק הצצה אל העבר הטראגי אך הגיבורי של האזור.

משואות יצחק 

קיבוץ משואות יצחק הוקם באוגוסט 1945 בגוש עציון, על ידי גרעין נוער מצ'כיה. במלחמת העצמאות נכבש המקום בידי הלגיון הירדני והתושבים נשבו. בשובם של חברי משואות יצחק מהשבי בשנת 1949, הם עלו להתיישבות שנית, על אדמות הכפר הערבי אלסוואפיר אלע'רביה שחרב ב-1948. בשנת 1952 הוחלט על ידי חברי הקיבוץ לפרק לגמרי את הקיבוץ ולהפוך למושב שיתופי. כיום, המושב משלב תעשייה וחקלאות והוא משתייך לתנועת הקיבוץ הדתי.

נופי טבע עוצרי נשימה

מעבר למורשת ההיסטורית העשירה, גוש עציון מציע נופים טבעיים מרהיבים, המושכים מטיילים מכל רחבי הארץ. מסלולי טיול מרתקים, כמו נחל דרגה וירידה למערת הנטיפים, מאפשרים למבקרים להתחבר אל היופי הבראשיתי של הטבע המקומי. מוקדי מים, כמו עין קובי ועין מסלע, מציעים מנוחה ורגיעה בלב הטבע הפראי. גוש עציון הוא אמנם יעד תיירותי היסטורי, אך הוא גם הזדמנות נפלאה להתרעננות ולהתחברות אל יפי הארץ.

אפשרויות לינה מגוונות לחוויה אותנטית

למבקרים הרוצים להתעכב בגוש עציון ולחוות את האזור באופן מעמיק יותר, קיימות אפשרויות לינה מגוונות - החל ממלונות יוקרה ועד צימרים כפריים אותנטיים. במרכז הגוש, ניצב היישוב אלון שבות, המשלב אטרקציות תיירותיות עם אפשרויות לינה איכותיות. בנוסף, קיבוצים כמו כפר עציון, ראש צורים ומגדל עוז מציעים אירוח כפרי, המאפשר חוויה אמתית של חיי הקהילה המקומית. ללא ספק, גוש עציון מציע מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לכל טעם ותקציב.

חוו את הפנינה ההיסטורית והטבעית בלב יהודה

גוש עציון הוא יעד תיירותי ייחודי, המשלב עושר היסטורי, אתרים ארכיאולוגיים מרשימים ונופי טבע עוצרי נשימה. בין אם אתם מבקשים להיחשף להיסטוריה העשירה של ארץ ישראל או להתחבר מחדש אל הטבע הפראי והמדהים, גוש עציון מהווה את האתר המושלם עבורכם. בואו לגלות את הפנינה ההיסטורית והטבעית המוסתרת בלב יהודה ושומרון ולחוות את מורשתה הייחודית. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: 
כפר עציון, מגדל עוז, משואות יצחק (קיבוץ בגוש עציון שנחרב במלחמת העצמאות), ראש צורים
ביטויים דומים: קיבוץ בגוש עציון תשחץ, קיבוץ בגוש עציון פירוש, קיבוץ בגוש עציון מילה נרדפת, קיבוץ בגוש עציון 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו