רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מושב בבקעת בית שאן | מושב בבקעת בית שאן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מושב בבקעת בית שאן. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מושב בבקעת בית שאן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מושב בבקעת בית שאן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

עמק בית שאן: צומת דרכים היסטורי בלב הארץ

עמק בית שאן, המכונה גם בקעת בית שאן, משתרע בצפון הארץ כחלק מבקעת הירדן. אזור זה, המהווה צומת דרכים היסטורי, מיושב ברציפות מימי קדם, החל מהתקופה הכלקוליתית, לפני כ-6,000 שנה. עד לסוף המאה ה-19, אופיינה הבקעה ביישובים ערביים רבים, כאשר העיר בית שאן עצמה שימשה כעיר מחוז חשובה בתקופה העות'מאנית. כיום, האזור מתאפיין בשפע מים ומעיינות, היסטוריה עשירה ומגוון אנושי, והוא מהווה חלק מהשדרה המזרחית המתוכננת של ישראל.

תל רחוב: עדות ארכאולוגית לתפארת העבר

תל רחוב, הממוקם כ-5 ק"מ מדרום לבית שאן, הוא אתר ארכאולוגי מהתקופה הכנענית והישראלית. התל, המשתרע על כ-100 דונם, הוא הגדול באזורו ואחד הגדולים בארץ ישראל. חשיבותו הארכיאולוגית נובעת מהממצאים המרתקים שנתגלו בו, כמו כתובת רחוב, כתובות בעברית מהמאות ה-10 וה-9 לפנה"ס, כבשנים לייצור כלי חרס, ואף ממצאים ייחודיים כמו הכוורות העתיקות ביותר במזרח התיכון ותנור שלם מתקופת הברונזה. הממצאים מעידים על היסטוריה עשירה של יישוב כנעני משגשג בתקופת הברונזה, שעבר תהפוכות רבות, כולל כיבוש מצרי ואשורי, עד לחורבנו הסופי.

נחל הקיבוצים: פנינת טבע ושלווה בלב העמק

נחל הקיבוצים, הידוע גם כ"המשולש" בקרב המקומיים, הוא נחל איתן הזורם בעמק המעיינות שבעמק בית שאן. מימיו הצלולים והנקיים, המוזנים על ידי מעיינות עין חומה ועין מגדל, יוצרים נווה מדבר של שלווה ויופי. לאורך גדות הנחל צומחת צמחייה עשירה, הכוללת קנים וגומא פפירוס, והמבקרים יכולים ליהנות משחייה בבריכה, פיקניקים בחורשת האקליפטוסים, וטיולים רגליים לאורך השבילים המוסדרים. הנחל מהווה חלק מפארק המעיינות, הכולל גם את עין מודע ועין שוקק, והוא נגיש למבקרים באמצעות חניון מסודר ושבילי הליכה נוחים.

גן השלושה (הסחנה): נווה מדבר של מים חמים וצמחייה עשירה

גן השלושה, הידוע בערבית כ"הסחנה" (החמה), הוא גן לאומי מרהיב ביופיו, הממוקם למרגלות הר הגלבוע. ייחודו של הגן נובע ממעיין עין אלעאסי, שמימיו החמים (28 מעלות צלזיוס) והמליחים יוצרים בריכות טבעיות ומלאכותיות מרהיבות. הגן מציע למבקרים חוויה ייחודית של רחצה במים חמים, טיול בין צמחייה עשירה וייחודית, ונוף מרהיב של מפלי מים. גן השלושה זכה להכרה בינלאומית כאחד מעשרים הגנים היפים בעולם על ידי הטיים מגזין, מה שהופך אותו ליעד תיירותי מבוקש במיוחד.

התיישבות בעמק בית שאן: סיפור של חלוציות והתחדשות

עמק בית שאן הוא אחד מאזורי ההתיישבות הראשונים בארץ ישראל, והוא משמש עדות חיה לסיפור החלוציות וההתחדשות של המדינה. גלי ההתיישבות בעמק החלו עם הקמת ניר דוד (תל עמל) כיישוב חומה ומגדל הראשון בשנת 1936. לאחר מכן, הוקמו קיבוצים דתיים בדרום העמק, כמו טירת צבי, שדה אליהו, עין הנצי"ב ורחוב. לאחר קום המדינה, הוקמו גם מושבים כמו בית יוסף ונווה אור. ההתיישבות בעמק התמודדה עם אתגרים רבים, כולל התקפות של כנופיות ערביות וקשיים כלכליים, אך המתיישבים הצליחו לפתח חקלאות משגשגת ותיירות פורחת באזור.

עמק המעיינות: פנינת תיירות בלב הארץ

עמק המעיינות, הכולל את עמק בית שאן וסביבתו, הוא פנינת תיירות אמיתית בלב הארץ. האזור מציע שפע של אטרקציות למבקרים, כולל פארק המעיינות, גן השלושה, תל רחוב, ומגוון רחב של מעיינות ונחלים. המבקרים יכולים ליהנות מטיולים רגליים ואופניים, שחייה במעיינות ובנחלים, פיקניקים וסיורים מודרכים באתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים. בנוסף, האזור מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מאירוח כפרי בצימרים ועד למלונות מפוארים, וכן מסעדות ובתי קפה המציעים מטבח מקומי ובינלאומי.

סיכום: עמק בית שאן – עבר מפואר, הווה שוקק ועתיד מבטיח

עמק בית שאן הוא אזור מרתק המשלב היסטוריה עשירה, טבע מרהיב ושפע של מים ומעיינות. האזור מציע למבקרים חוויה ייחודית של טיול בין אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, בילוי במעיינות ובנחלים, ונופש באווירה כפרית שלווה. עמק בית שאן הוא עדות חיה לסיפור ההתיישבות וההתחדשות של מדינת ישראל, והוא ממשיך להתפתח ולהציע למבקרים חוויות חדשות ומגוונות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
רחוב (מושב בעמק בית שאן)
פתרון 5 אותיות: 
ירדנה (מושב בבקעת בית שאן, נוסד ב-1952), רוויה (מושב בבקעת עמק בית שאן)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
בית יוסף, שדי תרומות

ביטויים דומים: מושב בבקעת בית שאן מילון, מושב בבקעת בית שאן 5 אותיות, מושב בבקעת בית שאן מילה נרדפת, מושב בבקעת בית שאן תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו