רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שאינו מגובש סופית, ניסיוני (בלעז) | שאינו מגובש סופית ניסיוני תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שאינו מגובש סופית, ניסיוני (לעז). בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שאינו מגובש סופית ניסיוני (בלעז)" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שאינו מגובש סופית, ניסיוני (בלעז) בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מה זאת "טנטטיביות"?

טנטטיבי הוא מונח המתאר משהו זמני, לא סופי, עתיד להתגבש או להשתנות. מקורו בלטינית "tentativus" שפירושה לנסות או לבחון. גישה טנטטיבית מציעה ראייה גמישה וזמנית של מצב עניינים, ללא התחייבות סופית או החלטית. היא מתבססת על הכרה בכך שידע הוא משתנה ומצבים עשויים להשתנות, ולכן גישות וראיות צריכות להיות פתוחות לבחינה מחדש. במהותה, טנטטיביות משדרת פתיחות לשינוי, גמישות מחשבתית וחוסר מחויבות להנחות יסוד קבועות. זוהי תפיסה שרואה בהתפתחויות תהליך של למידה מתמשכת, צמיחה והתאמה לנסיבות משתנות.

פלא הטנטטיביות בעולם העסקים

בעולם העסקים הדינמי והתחרותי של ימינו, גישה טנטטיבית יכולה לשמש ככלי חשוב ביותר. כאשר נדרשות החלטות מהירות בסביבה לא יציבה, עמדה טנטטיבית מאפשרת לחברות להמשיך קדימה באופן שאינו מגובש סופית, תוך שמירת גמישות להתאמות עתידיות על-פי התפתחויות חדשות. היכולת לפעול על בסיס זמני, תוך נכונות לבחון מחדש הנחות יסוד, היא מפתח להתמודדות עם השינויים הטכנולוגיים, הכלכליים והצרכניים המהירים בשוק התחרותי. חברות שמסוגלות לאמץ גישה "טנטטיבית" נהנות מיתרון משמעותי על פני אלו הנוקשות ומתקשות להתאים עצמן.        
יתרונות המחויבות הזמנית  

לגישה טנטטיבית יתרונות משמעותיים בקבלת החלטות במצבי אי-ודאות וחוסר יציבות. ראשית, היא מאפשרת לשמור על פתיחות לרעיונות, מידע ונקודות מבט חדשות, במקום להיצמד באופן עיוור לעמדות קודמות. זוהי תכונה קריטית בהתמודדות עם סוגיות מורכבות עתירות גורמי אי-ודאות. במקום להתבצר בעמדה נחושה, גישה טנטטיבית מעודדת בחינה ביקורתית של כל הנתונים והנחות היסוד, תוך נכונות לשנות את הגישה בהתאם לנסיבות משתנות. כך מונעים קיבעון ונוקשות מחשבתית. 

בנוסף, טנטטיביות מזמינה חשיבה יצירתית ולא שגרתית. כאשר מוכנים לבחון חלופות ולצאת מהמסלול המקובל, נפתח הפתח לפריצות דרך ופתרונות חדשניים. דוגמא לכך ניתן לראות בתהליך החדשנות בסטארט-אפים ובחברות היי-טק, בהן יזמים מוכנים להמר על גישות חדשות ולנטוש ללא היסוס רעיונות לא רלוונטיים עוד.      

החיסרון בגמישות יתר

עם זאת, חשוב להכיר בכך שטנטטיביות הינה כלי לצורך מטרה ולא מטרה לכשעצמה. לעיתים נדרש ממנהיגים וארגונים להפגין מנהיגות, עמדה וקביעת יעדים ברורים. גמישות יתר, שמתבטאת בחוסר מחויבות לכל עמדה ורדיפה אחר רוח הזמן, עלולה להוביל לחוסר יציבות, היעדר מיקוד ארוך טווח והתפזרות מאמצים. לכן חשוב מאוד לדעת לשלב גישה "טנטטיבית", המבוססת על מחויבות זמנית, רק במצבים המתאימים ולאזן אותה עם סמכותיות, מנהיגות וקביעת כיוון אסטרטגי חד-משמעי כאשר המצב מחייב זאת.  

סכנות הטנטטיביות בתחום המשפט

בתחום המשפט, אימוץ עמדה מדי "טנטטיבית" יכול להיות בעייתי ביחס לחוקים, תקנות וכללים מחייבים. שיטת משפט מבוססת על קודים ברורים שאינם משתנים באופן טנטטיבי. עם זאת, בשנים האחרונות מסתמנת בחלק ממערכות המשפט מגמה של גישה "טנטטיבית יותר" בפרשנות חוקים, במטרה להבטיח הלימה טובה יותר להתפתחויות חדשות והלכי רוח משתנים בחברה. זאת בשונה מפרשנות נוקשה וסטטית של חוקים.

גישה זו, הנקראת "פרשנות תכליתית דינמית", רואה באופן שאינו מגובש סופית את הפרשנות לחוקים, כדי לאפשר התאמתם לנסיבות משתנות ולמנוע פערים בין החוק לבין הערכים והנורמות המקובלות בחברה. כך למשל, ניתן לפרש חוק למניעת אפליה באופן גמיש יותר כדי לכלול זהויות מגוונות שלא היו קיימות בעת חקיקתו. בהצלחה !


מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
טנטטיבי (באורח ניסיוני)
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: שאינו מגובש סופית, ניסיוני (לעז) מילון, שאינו מגובש סופית ניסיוני (בלעז) פירוש, שאינו מגובש סופית, ניסיוני (לעז) תשחץ, שאינו מגובש סופית, ניסיוני (לעז) מילה נרדפת, שאינו מגובש סופית, ניסיוני (בלעז) מה זה שאינו מגובש סופית ניסיוני בלעז?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו