רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ממיני הבקר | ממיני הבקר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ממיני הבקר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ממיני הבקר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ממיני הבקר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

חקר העולם המגוון של הבקר, מציע מבט מקיף על היצורים המדהימים הללו ותפקידיהם הרב-גוני בעולם הטבע ובחברות האנושיות. מהאמו הנוודי ועד להולשטיין (הזן הנפוץ בעולם של פרות המיועדות לייצור חלב) ואברדין-אנגוס, (גזע של פרות חסרות קרניים שמוצאן מסקוטלנד לייצור בשר).
המדריך הבא מתעמק במאפיינים ובמשמעותם של מיני בקר שונים. מיני בקר אלו לא רק מאירים את החשיבות האקולוגית של בעלי חיים, אלא גם שופכים אור על ערכם הכלכלי, במיוחד בתחומי ייצור החלב והבשר, ובאופן קולקטיבי תורמים למערכות אקולוגיות ולפרנסת האדם.

מיני בקר
בקר, הוא מרכיב חיוני של מערכות אקולוגיות וכלכלות ברחבי העולם. מינים בולטים כוללים את הקודו, יאק וזבו. 

בקר לחלב
ישנן פרות הגדלות במיוחד בשל יכולות ייצור החלב יוצאות הדופן שלהן, וממלאות תפקיד מרכזי בתעשיית החלב העולמית. גזעים שונים פותחו כדי לייעל את תנובת החלב, ומאפייניהם הופכים אותם למתאימים לייצור חלב יעיל. לדוגמה, גזע בקר חלב בולט:

הולשטיין

מקור: מקורו מהולנד וידוע בצבע השחור-לבן הייחודי.
מאפיינים: הולשטיין  זן של בקר הנפוץ ביותר בעולם לתעשיית החלב. הם ידועים בייצור החלב הגבוה שלהם. תפוקת החלב הממוצעת של פרות הולשטיין בארצות הברית עומדת על כ-10,000 ליטר בשנה!


בקר לבשר
זנים של פרות לתעשיית הבשר, המכונים בדרך כלל כ"בקר", גדלים במיוחד בשל איכות הבשר המעולה שלהם. גזעים אלו מאופיינים לרוב בתכונות המשפרות את יכולתם להמיר מזון למסת שריר. לדוגמה  גזעי בקר בולט:

אברדין-אנגוס

גזע בקר סקוטית בעל מאפיינים ייחודיים המעניקים לבשר שלו איכות גבוהה. מאפיינים: מוצא הגזע הוא מהמחוזות אברדין ואנגוס בסקוטלנד, והוא ידוע כבר מימי הביניים באיכות הבשר המעולה, השיוש שלו. תכונה נוספת היא אחוז שומן גבוה המעניק לבשר טעם עשיר ומרקם עסיסי.

לסיכום

הבקר הוא בעל חיים חשוב למשק החקלאי, והוא משמש כמקור למגוון מוצרים. מיון מינים וגזעים מאפשר לזהות את התכונות הייחודיות של כל גזע, ולהתאים אותו לשימוש המבוקש. בהצלחה !


מודעות



פתרון 2 אותיות: פר
פתרון 3 אותיות: זבו, יאק, תאו
פתרון 4 אותיות: גאור, 
קודו     
פתרון 5 אותיות: אילנד, אנואה, ביזון, בנטנג, גאיאל, סאולה
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: סינצרוס 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 
אילנד מצוי, אילנד ענק, ביזון אירופאי, ביזון אמריקאי, בקר הבית, גאור דרום-מזרח אסיאתי, פר אקוטיפרונס (בקר שנכחד), פר מצרי, קודו גמלוני, קודו זוטר, קודו ניאלה, תאו אסייתי, תאו הפיליפינים, תאו מים
ביטויים דומים: ממיני הבקר פירוש, ממיני הבקר מילה  נרדפת, ממיני הבקר 3 אותיות, מה זה ממיני הבקר?, ממיני הבקר תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו