רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


צייר ספרדי | צייר ספרדי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה צייר ספרדי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "צייר ספרדי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה צייר ספרדי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
קצת מידע על ציירים ספרדים: לא פעם יצא לכם לשמוע בשיעור בכתה, בטלוויזה, או בכת עת על ציירים כמו סלבדור דאליפבלו פיקאסוקלוד מונה או רבים אחרים. מה שמיוחד אצל אמנים אלה, שהם ייסדו אסכולות באומנות כמו אימפרסיוניזם, קוביזם וסוריאליזם. 
ציורים של אמנים אלה יכולים להגיע למחירים של מאות אלפי דולרים במכירות פומביות, ולעתים גם למיליונים ויותר. רק לדוגמא: בשנת 2015 נמכרו ציורו של פיקאסו - Les femmes d'Alger ב-179.37 מיליון דולר במכירה פומבית.
פרט פיקנטי מיוחד, על הצייר קלוד מונה, הוא נודע בזכות טכניקת משיכות המכחול הקצרות ועתירות הצבע. אחד מציוריו המוצלחים היה "אימפרסיה". כשלוש שנים לפני מותו איבד מונה את מאור עיניו וחדל לצייר. הנה רשימה של ציירים ספרדים לפי מספר האותיות וסדר האלף בית. בהצלחה!


מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
גויה, גריס, גרקו, דאלי, וארו, מירו (צייר ופסל ספרדי, בין יצירותיו: "אישה וציפור" ו"מלחמת שוורים"), רויו
פתרון 5 אותיות: אסינס, גרסיה, ולסקס, לורקה, פיקסו
פתרון 6 אותיות: טאפייס, ממפאסו, פיקאסו
פתרון 7 אותיות: בסטרטשה, גונזאלס (צייר ופסל ספרדי), סורבראן
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון 2 מילים ומעלה:
אולגה סחרוף (ציירת ספרדית), אל גרקו, אלנה אסינס, אנטוני טאפייס, אנטוניו לופז גרסיה, דייגו ולסקס, ז'ואן מירו, חואן גריס, חוליו גונזאלס, לויס רויו,מנואל ממפאסו, נסטור בסטרטשה, סלבדור דאלי, פאבלו פיקאסו (פבלו פיקסו), פדריקו גארסיה לורקה, פרנסיסקו דה גויה, פרנסיסקו דה סורבראן, פרנצ'סקו גויה, רמדיוס וארו

ביטויים דומים: צייר ספרדי בעבר, צייר ספרדי מילון, צייר ספרדי פירוש, שם של צייר ספרדי, צייר ספרדי 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו