רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קונצ'רטו של בטהובן | קונצ'רטו של בטהובן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קונצ'רטו של בטהובן. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קונצ'רטו של בטהובן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קונצ'רטו של בטהובן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

מיהו בטהובן?

לודוויג ואן בטהובן היה מלחין גרמני, שנחשב לאחד מגדולי המלחינים בכל הזמנים. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירותיו הרומנטיות, כמו הסימפוניה החמישית והשביעית, הקונצ'רטו לפסנתר מס' 5 "הקיסר" והסונטה לפסנתר מס' 14 "אור הירח". בטהובן נולד בעיר בון שבגרמניה בשנת 1770. הוא החל ללמוד מוזיקה בגיל צעיר, והיה ילד פלא. כבר בגיל 22 הוא כתב את הסימפוניה הראשונה שלו. במהלך חייו, בטהובן איבד את שמיעתו. למרות זאת, הוא המשיך לכתוב מוזיקה, והמשיך להיות מלחין פורץ דרך. הוא נפטר בשנת 1827.

קונצ'רטו של בטהובן - "הקיסר"

קונצ'רטו הוא יצירה מוזיקלית שבה סולו כלי נגינה מנגן יחד עם תזמורת. קונצ'רטו לפסנתר מס' 5, אופוס 73, של לודוויג ואן בטהובן, ידוע בכינויו "הקיסר". הקונצ'רטו הזה הוא אחד הקונצ'רטו לפסנתר המפורסמים והידועים ביותר בעולם.

ההיסטוריה של הקונצ'רטו

בטהובן החל לכתוב את הקונצ'רטו בשנת 1806, והוא השלים אותו בשנת 1809. הקונצ'רטו נכתב עבור הפסנתרן האוסטרי קארל צ'רני, שהיה אחד התלמידים והחברים הקרובים של בטהובן. הקונצ'רטו נועד להיות יצירת מופת, והוא היה אחד היצירות האחרונות של בטהובן שנכתבו לפני שהוא איבד את שמיעתו.

הסגנון של הקונצ'רטו

קונצ'רטו של בטהובן הוא יצירה מורכבת ומאתגרת, והיא מציגה את כישרונו הרב של בטהובן כמלחין. הקונצ'רטו נכתב בסגנון הרומנטי, והוא מאופיין בדרמה, באקספרסיביות, ובמעבריות חדות בין דינמיקות שונות.

המבנה של הקונצ'רטו

הקונצ'רטו מורכב משלושה פרקים:

  • הפרק הראשון הוא בנוי בצורת סונאטה, והוא מתחיל בפתיחה דרמטית. התזמורת מציגה שני נושאים, והפסנתר מצטרף לנושא השני. בפיתוח, מתרחש עימות בין הפסנתר לתזמורת, שבסופו הפסנתר מנצח.

  • הפרק השני הוא בנוי בצורת אידהיל, והוא מתאר תמונה או תחושה של יופי ורומנטיקה. הפרק מתחיל בפתיחה שקטה ופסטורלית, והוא כולל נושאים מלודיים יפים ומרגשים.

  • הפרק השלישי הוא רונדו, והוא מתחיל בנושא חגיגי. הפסנתר מציג וריאציות על הנושא הראשי, והוא מסתיים בחזרה על הפתיחה הדרמטית של הפרק הראשון.

סיכום

"הקיסר" הוא דוגמה מצוינת ליצירת מופת של המוזיקה הקלאסית. היא מורכבת ומאתגרת, והיא מציגה את כישרונו הרב של בטהובן כמלחין. הקונצ'רטו הזה הוא חוויה מוזיקלית מרתקת ומרגשת, והוא מומלץ לכל מי שאוהב מוזיקה קלאסית. בהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: הקיסר 
פתרון 6 אותיות: לאליזה 
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
הפוגה הגדולה, וריאציות דיאבלי

ביטויים דומים: קונצ'רטו של בטהובן מילון, קונצ'רטו של בטהובן פירוש, קונצ'רטו של בטהובן מילה  נרדפת, קונצ'רטו של בטהובן תשחץ, קונצ'רטו של בטהובן 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו