רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אביזר לבדיקת זרם חשמלי | אביזר לבדיקת זרם חשמלי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אביזר לבדיקת זרם חשמלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אביזר לבדיקת זרם חשמלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אביזר לבדיקת זרם חשמלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

מברגים ומברגות: המדריך המקיף לכלי העבודה החיוניים לכל בית ומקצוע

מברגים ומברגות הם כלי עבודה נפוצים וחיוניים בכל בית ומשרד, ובוודאי בכל ארגז כלים של איש מקצוע. הם משמשים אותנו במגוון רחב של משימות, החל מהרכבת רהיטים והתקנת מדפים ועד לתיקונים מורכבים יותר במכשירים חשמליים ואלקטרוניים. בעולם המודרני, בו אנו מוקפים במוצרים המורכבים מברגים, היכרות מעמיקה עם כלי העבודה הללו והבנה של סוגיהם השונים ושימושיהם השונים חיונית לכל אדם.

מברג – הכלי הידני הוותיק והרב-גוני

המברג, על אף היותו כלי עבודה ידני פשוט יחסית, הוא כלי רב-גוני ושימושי ביותר. המברג מורכב מידית אחיזה ארגונומית המאפשרת אחיזה נוחה ובטוחה, וממוט מתכת ארוך שבקצהו ראש המותאם לסוג הבורג. הסוגים הנפוצים ביותר של ראשי מברגים הם ראש שטוח, ראש פיליפס (Phillips) וראש פוזידרייב (Pozidriv). ראש שטוח הוא הוותיק והפשוט ביותר, ומתאים לברגים בעלי חריץ ישר. ראש פיליפס, בעל צורת צלב, מספק אחיזה טובה יותר ומפחית את הסיכון להחלקת המברג. ראש פוזידריב דומה לפיליפס (סוג של מברג) אך בעל שתי צלעות נוספות, המאפשרות העברת מומנט גבוה יותר ומונעות שחיקה של ראש הבורג. בנוסף, ישנם מברגים בעלי תכונות מיוחדות, כגון מברגים עם קצה גמיש המאפשר הברגה במקומות צרים וקשי גישה, מברגים עם קצה מתחלף המאפשרים שימוש במגוון ראשי מברגים, ומברגים עם קצה מגנטי המסייעים באחיזה והחזקת ברגים קטנים.

טסטר – המברג הבודק חשמל

בנוסף למברגים המשמשים להברגה ושחרור ברגים, קיים גם סוג מיוחד של מברג הנקרא טסטר. הטסטר הוא כלי עבודה חיוני לכל מי שעוסק בעבודות חשמל, ומטרתו לבדוק קיום מתח חשמלי במוליכים ובאביזרי חשמל. הטסטר מורכב מידית מבודדת שקופה, בתוכה נמצאת נורת ניאון קטנה, נגד בעל התנגדות גבוהה וחלק מתכתי בבסיס הידית. כאשר קצה הטסטר נוגע במוליך הנושא מתח חשמלי, והאדם האוחז בטסטר נוגע בחלק המתכתי בבסיסו, נוצר מעגל חשמלי הגורם לנורת הניאון להידלק. חשוב לציין כי השימוש בטסטר דורש זהירות רבה ויש להקפיד על הוראות הבטיחות כדי למנוע התחשמלות.

טורקס – ראש המברג בצורת כוכב

ראש טורקס, המכונה גם "מברג כוכב", הוא סוג מיוחד של ראש מברג בעל צורת הקסגרמה (כוכב בעל שישה קודקודים). ראש טורקס מספק אחיזה מעולה בבורג, מפחית את הסיכון להחלקה ומאפשר העברת מומנט גבוה יותר בהשוואה לראשי מברגים אחרים. בשל יתרונות אלו, ברגי טורקס נפוצים מאוד בתעשיות שונות, כגון תעשיית הרכב, האלקטרוניקה והבנייה. גודלי ראשי טורקס מסומנים באות T ולאחריה מספר, כאשר מספר קטן יותר מציין ראש קטן יותר. חשוב להשתמש במברג טורקס המתאים לגודל הבורג, כדי למנוע נזק לראש הבורג או למברג.

מברגה – הכלי החשמלי היעיל

המברגה היא כלי עבודה חשמלי או נטען המשמש להברגה ושחרור ברגים בצורה מהירה ויעילה יותר מאשר מברג ידני. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מברגות: מברגת קלאץ', מברגת אימפקט ומברגון. מברגת קלאץ' היא המברגה הנפוצה ביותר, והיא מתאימה למגוון רחב של משימות הברגה. מברגת אימפקט היא מברגה חזקה יותר, המשתמשת במנגנון הלימה כדי להעביר מומנט גבוה במיוחד, והיא מתאימה במיוחד להברגה ושחרור ברגים גדולים וברגים תקועים. מברגון הוא מברג חשמלי קטן וקומפקטי, המתאים לעבודות עדינות וקלות.

בטיחות בעבודה עם מברגים ומברגות

בטיחות בעבודה עם מברגים ומברגות היא נושא חשוב ביותר. בעת שימוש במברג ידני, חשוב להקפיד על אחיזה יציבה ובטוחה במברג, ולהפעיל כוח מתון ומבוקר כדי למנוע החלקה ופציעה. בעת שימוש במברגה חשמלית, יש לנקוט באמצעי זהירות נוספים, כגון לבישת כפפות ומשקפי מגן, וניתוק המברגה מהחשמל לפני החלפת מקדחים או ביצוע תיקונים. בעת שימוש בטסטר, חובה ללבוש כפפות מבודדות ולהקפיד שלא לגעת בחלקים חשופים.

טיפים לבחירת מברגים ומברגות

בעת בחירת מברג או מברגה, חשוב לקחת בחשבון את סוג המשימות שעבורן הכלי מיועד, את סוג הברגים בהם תשתמשו, ואת התקציב העומד לרשותכם. מומלץ לבחור בכלים איכותיים ממותגים מוכרים, המבטיחים עמידות ואורך חיים ארוכים. כמו כן, כדאי לשקול תכונות נוספות כגון תאורת לד מובנית, מצבי פעולה שונים, ידית אחיזה ארגונומית וסוללות חזקות ונטענות.

סיכום ומסקנות

מברגים ומברגות הם כלי עבודה חיוניים לכל בית ומשרד, ולכל מי שעוסק בתחומי הבנייה, התיקונים והתחזוקה. הבנה מעמיקה של סוגי המברגים והמברגות השונים, והתאמת הכלי למשימה ולסוג הברגים, הם המפתח לביצוע עבודות בצורה יעילה, בטוחה ומקצועית. כמו כן, חשוב להקפיד על כללי הבטיחות בעבודה עם כלים אלו, כדי למנוע תאונות ופציעות. בהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: טסטר (מברג לבדיקת זרם חשמלי)
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: אביזר לבדיקת זרם חשמלי מילון, אביזר לבדיקת זרם חשמלי פירוש, אביזר לבדיקת זרם חשמלי מילה נרדפת, אביזר לבדיקת זרם חשמלי 
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו