רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בירה באירופה | בירה באירופה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה בירה באירופה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בירה באירופה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר בירה באירופה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

אירופה היא יבשת עשירה בתרבות, היסטוריה, ואמנות. היא ביתן של 50 מדינות עצמאיות. לכל מדינה באירופה יש את בירתה, שהיא העיר הראשית שלה. בירות אירופה הן אופציות נהדרות לטיולים. הן מציעות מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים, מוזיאונים, גלריות אמנות, חיי לילה תוססים, ואוכל גורמה.

דוגמאות לערים בירה באירופה

להלן כמה דוגמאות לערים בירה באירופה:

  • לונדון, בריטניה: לונדון היא העיר הגדולה ביותר באירופה, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים כגון ארמון בקינגהאם, מצודת לונדון, ומוזיאון הבריטי, מוזיאונים לאמנות כגון מוזיאון טייט מודרן, הגלריה הלאומית וחיי לילה תוססים.
  • פריז, צרפת: פריז היא אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים כגון מגדל אייפל, קתדרלת נוטרדאם, מוזיאונים לאמנות כגון מוזיאון הלובר, מוזיאון ד'אורסה, מרכז ז'ורז' פומפידו וחיי לילה תוססים.
  • ברלין, גרמניה: ברלין היא עיר צעירה ותוססת, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים כגון חומת ברלין, הרייכסטאג, הברלינר דום, מוזיאונים לאמנות כגון מוזיאון פרגמון, מוזיאון ההיסטוריה של גרמניה, ומוזיאון היהודים; וחיי לילה תוססים.
  • רומא, איטליה: רומא היא עיר עתיקה ועשירה בתרבות, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים כגון הפנתיאון, הקולוסיאום, הפורום רומאנום, מוזיאונים לאמנות כגון מוזיאון הוותיקן, גלריה בורגזה, המוזיאון הלאומי של רומא וחיי לילה תוססים.
  • מוסקבה, רוסיה: מוסקבה היא עיר גדולה וחשובה, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים כגון הקרמלין, קתדרלת הבזיליקה של ישו המושיע, ומוזיאון פטר הגדול; מוזיאונים לאמנות כגון המוזיאון הממלכתי לאמנות המערבית, המוזיאון הממלכתי לאמנות הרוסית, והמוזיאון הלאומי של רוסיה.

טיפים לטיול בערי בירה באירופה

  • הזמינו את הטיסות והמלונות שלכם מראש, במיוחד אם אתם נוסעים בעונה התיירותית.
  • רכשו כרטיס תיירים, שיכול לחסוך לכם כסף בכניסה לאטרקציות רבות.
  • הצטיידו במפה של העיר או הורידו אפליקציית ניווט לטלפון שלכם.
  • למדו כמה מילים בסיסיות בשפה המקומית.

בירות אירופה הן יעד נהדר לחופשה או לטיול קצר. הן מציעות מגוון רחב של אטרקציות, תרבות ואוכל גורמה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: ברן
פתרון 4 אותיות: באקו, ודוז (בירת ליכטנשטיין), וינה, ולטה, ורשה, זגרב, טלין, פראג, פריז (עיר בירה באירופה), קייב, רומא, ריגה
פתרון 5 אותיות: אוסלו, אנקרה, אסטנה, אתונה, בלגרד, בלפסט (בירה באירופה), בריסל, ברלין (בירה באירופה), דבלין, ואדוץ (ודוז), וילנה (עיר הבירה של ליטא), זאגרב (עיר הבירה של קרואטיה), טאלין, לוצרן, מדריד, מינסק, סופיה (עיר הבירה של בולגריה), סריבו
פתרון 6 אותיות: בודפשט (עיר הבירה של הונגריה), בוקרשט (עיר הבירה של רומניה), המבורג (עיר במדינת גרמניה שבאירופה), לונדון, ליסבון, מונאקו, מוסקבה, סוחומי, סקופיה, סרייבו (עיר הבירה של בוסניה והרצגובינה), קישינב

פתרון 7 אותיות: אמסטרדם (בירת הולנד), הלסינקי, ניקוסיה, קופנהגן
פתרון (מיוחד מ-8 אותיות): , ברטיסלבה (עיר הבירה של סלובקיה), לוקסמבורג, סטוקהולם, רייקיאוויק, שטוקהולם
פתרון שתי מילים ומעלה: אנדורה לה ולה (עיר הבירה של אנדורה)
ביטויים דומים: עיר בירה באירופה 5 אותיות, עיר בירה באירופה תשבץ, עיר בירה באירופה תשחץ, בירה באירופה מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו