רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדינה באסיה | מדינה באסיה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינה באסיה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינה באסיה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינה באסיה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מידע כללי נוסף

יבשת אסיה היא היבשת הגדולה והמאוכלסת ביותר על פני כדור הארץ. היא מכסה כ-30% משטח כדור הארץ ומונה כ-4.6 מיליארד בני אדם. אסיה מחולקת ל-49 מדינות, כולל מדינת ישראל. חלק ממדינות אסיה הן מדינות מפותחות ומתועשות עם כלכלה חזקה, כמו סין, יפן, הודו ודרום קוריאה. מדינות אחרות הן מדינות מתפתחות עם כלכלה חלשה יותר. היבול החקלאי העיקרי באסיה הוא אורז. יבולים חקלאיים אחרים כוללים סויה, חיטה, ותירס. שטח

אסיה היא היבשת הגדולה ביותר בעולם מבחינת שטח. היא גדולה פי 4.5 מאירופה, פי 1.5 מאפריקה, וכמעט פי שניים מאמריקה הצפונית. לשם המחשה, שטחה של אסיה הוא גדול פי 2000 משטחה של ישראל.

אוכלוסייה

אסיה היא היבשת המאוכלסת ביותר בעולם. היא כוללת כ-4.5 מיליארד תושבים, שהם כ-60% מאוכלוסיית העולם. אוכלוסיית אסיה היא מגוונת מאוד מבחינה אתנית, דתית, וכלכלית.

גאוגרפיה

אסיה היא יבשת מגוונת מבחינה גאוגרפית. היא כוללת הרים גבוהים, כמו: אוורסט, K2, גאנגק'אר פואנסום והקנצ'נג'נגה, מדבריות, כמו: המדבר הערבי מדבר גובי והמדבר הסורי, יערות טרופיים, חופים ארוכים, ועוד.

מדינות

ישנן 49 מדינות באסיה, כולל 5 מדינות שבמחלוקת. המדינות הגדולות ביותר באסיה מבחינת שטח הן: רוסיה, סין, הודו, קזחסטן וערב הסעודית. המדינות המאוכלסות ביותר באסיה הן: הודו, סין, אינדונזיה ופקיסטן.

תרבות

מדינות אסיה הן מגוונות מאוד מבחינה תרבותית. הן כוללות מגוון רחב של קבוצות אתניות, שפות, דתות, ומסורות. קבוצות אתניות נפוצות באסיה כוללות את הסינים, ההודים, הערביים, היפנים, הקוריאנים, והיפנים. שפות נפוצות באסיה כוללות את הסינית, ההודית, הערבית, היפנית, הקוריאנית, והאנגלית. דתות נפוצות באסיה כוללות את הבודהיזם, ההינדואיזם, האסלאם, הנצרות, והיהדות.

כלכלה

מדינות אסיה הן מגוונות מאוד מבחינה כלכלית. הן כוללות מדינות מפותחות כמו יפן, סינגפור, סין, הודו, טיוואן וקוריאה הדרומית, ומדינות מתפתחות כמו: סוריה, אפגניסטן, נפאל וקמבודיה.

דוגמאות למדינות באסיה

  • רוסיה היא המדינה הגדולה ביותר באסיה מבחינת שטח. היא גובלת ב-14 מדינות, כולל יפן, סין, וקוריאה הצפונית. בגלל גודלה, היא משתרעת על פני אחד-עשר אזורי זמן. 
  • סין היא המדינה המאוכלסת ביותר באסיה. היא כוללת כ-1.4 מיליארד תושבים, שהם כ-20% מאוכלוסיית העולם.
  • הודו היא המדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם. היא כוללת כ-1.4 מיליארד תושבים, שהם כ-18% מאוכלוסיית העולם. אשר דוברים למעלה ממאה שפות שונות.
  • אינדונזיה היא המדינה הגדולה ביותר באסיה מבחינת אוכלוסייה מוסלמית. היא כוללת מעל 220 מיליון מוסלמים, שהם כ-88% מאוכלוסייתה.
  • יפן היא הכלכלה השלישית בגודלה בעולם (אחרי ארצות הברית, וסין). התוצר מקומי גולמי שלה נערך בכמעט 5 טריליון (אלף מילארדים) דולר.

לסיכום

אסיה, ביתם של כ-4.6 מיליארד בני אדם, היא יבשת מרתקת המציעה למבקרים בה עולם שלם של תרבויות, דתות, נופים וטעמים. בין אם תטיילו בין מקדשי הבודהיזם ביפן, תטעמו מהמטעמים החריפים של הודו, או תתרשמו מהריקודים הצבעוניים של תאילנד, אסיה תמיד תציע לכם חוויה ייחודית.

הרי ההימלאיה, מדבריות עצומים, יערות גשם טרופיים, נהרות אדירים ואיים רבים - אלה רק חלק מהנופים המרהיבים שתמצאו באסיה. היבשת הפכה בשנים האחרונות למרכז כלכלי עולמי חשוב, אך לצד הצמיחה הכלכלית, אסיה מתמודדת גם עם אתגרים רבים.

עתידה של אסיה טומן בחובו פוטנציאל עצום, ו"מדינה באסיה" היא הזמנה לחוות עולם חדש, לגלות תרבויות מרתקות, לפגוש אנשים מיוחדים, לטעום טעמים שלא טעמתם מעולם ולהכיר עולם מלא קסם. בהצלחה!



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: יפן, סין
פתרון 4 אותיות: הודו (מדינה גדולה באסיה), טיבט, ירדן, לאוס, מקרו, נפאל, קטאר, תימן
פתרון 5 אותיות: איראן, בהוטן, בורמה (מיאנמר), ברוניי, ישראל, כווית, לבנון, מלזיה, מצרים, סוריה, עומאן, עיראק (מדינה באסיה), קוראה, רוסיה
פתרון 6 אותיות: ארמניה, בחריין, בנגלדש, ברוניי, ויטנאם, טורקיה, טיוואן, מיאנמר, סעודיה, פקיסטן, קוריאה, קזחסטן (מדינה במרכז אסיה), תאילנד (ממלכה באסיה)
פתרון 7 אותיות: גאורגיה, וייטנאם (מדינה בדרום-מזרח אסיה), טאיוואן, מיאנאמר, סינגפור, סרי לנקה, קמבודיה (מדינה בדרום אסיה)
פתרון 8 אותיות ומעלה: אוזבקיסטן (מדינה במרכז אסיה), אזרבייג'ן, אינדונזיה (מדינת איים באסיה), אפגניסטן‏, טג'יקיסטן, טורקמניסטן, אפגניסטן, המלדיביים, הפיליפינים (מדינת איים באסיה), מונגוליה, קירגיסטן (קירגיזסטן)
פתרון של 2 מילים ומעלה: איחוד האמירויות הערביות, דרום קוריאה, הונג קונג, מזרח טימור, סרי לנקה, קוריאה הדרומית, קוריאה הצפונית

ביטויים דומים: מדינה באסיה מילון, מדינה באסיה תשבץ, מדינה באסיה תשחץ, מדינה באסיה פירוש, מדינה באסיה מילה נרדפת, מדינה באסיה 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו