רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מעשרת הדיברות | מעשרת הדיברות תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מעשרת הדיברות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מעשרת הדיברות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מעשרת הדיברות בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

עשרת הדיברות הם רשימה של עשרה ציוויים דתיים ומוסריים, שעל פי המקרא נאמרו על ידי אלוהים לעם ישראל במעמד הר סיני. הדיברות נחשבים למצוות יסודיות ביהדות, ולהם השפעה רבה על המשפט והמוסר בתרבות היהודית.

ניתוח של עשרת הדיברות ניתן לעשות מכמה נקודות מבט:

  • נקודת מבט היסטורית: עשרת הדיברות מהווים מסמך היסטורי חשוב, המציג את התפיסה הדתית והמוסרית של עם ישראל בתקופה הקדומה. הדיברות משקפים את האמונה של עם ישראל באל אחד, בשמירה על טוהר הדת, ביחסי כבוד בין האדם לאלוהים, וביחסי צדק וחמלה בין בני האדם.
  • נקודת מבט תיאולוגית: עשרת הדיברות מהווים את היסוד של התורה היהודית, והם מהווים ביטוי להדרכתו של אלוהים לעם ישראל. הדיברות נתפשים כמקור סמכות מוסרי, המנחה את חיי האדם.
  • נקודת מבט פילוסופית: עשרת הדיברות מהווים ניסיון להגדיר את יסודות המוסר האנושי. הדיברות מציגים ערכים מוסריים בסיסיים, כגון החשיבות של האמונה באל אחד, של כבוד האדם, של צדק ושל חמלה.

לסיכום

עשרת הדיברות הם מסמך חשוב בעל חשיבות רבה בהיסטוריה, בדת ובפילוסופיה. הדיברות משקפים את האמונה של עם ישראל באל אחד, בשמירה על טוהר הדת, ביחסי כבוד בין האדם לאלוהים, וביחסי צדק וחמלה בין בני האדם.

בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:

פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: זכור את יום השבת לקדשו, כבד את אביך ואת אמך, לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני, לא תגנוב, לא תחמוד, לא תחמוד בית רעך, לא תנאף, לא תענה ברעך עד שקר, לא תעשה לך פסל וכל תמונה, לא תרצח, לא תשא את שם ה' אלוהיך לשווא
ביטויים דומים: מעשרת הדיברות 7 אותות, אחד מעשרת הדיברות שתי מילים, מעשרת הדיברות תשחץ, מעשרת הדיברות פירוש, מעשרת הדיברות מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו