רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיר למילים של זאב נחמה | שיר למילים של זאב נחמה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה שיר למילים של זאב נחמה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיר למילים של זאב נחמה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר למילים של זאב נחמה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. ראוי לציין, שהגדרה זו יכולה להופיע גם בצורה הבאה: שיר של אתניקס

שירים של אתניקס: מסע רב-תחנות בנתיב המוזיקלי הישראלי

לאורך למעלה משלושה עשורים של פעילות אינטנסיבית, הלהקה הישראלית אתניקס הפכה לאחד מיצואני התרבות המשמעותיים ביותר של מדינת ישראל. היצירתיות האין-סופית והחתרנות המוזיקלית של זאב נחמה ותמיר קליסקי, מייסדי הלהקה, הובילו אותם לחרוש בעקביות את נתיבי המוזיקה הישראלית, תוך שהם משאירים חותם עמוק על התרבות המקומית. דרך שיריהם, אתניקס מארחים אותנו במסע מרתק לתוך נבכי החברה הישראלית, בזמן שהם מאירים את המורכבויות והאתגרים הייחודיים לה.

מתחילים באלבום הבכורה "אין לאן ללכת": יחידת החלוץ של אתניקס

הדיסק הראשון של אתניקס, "אין לאן ללכת", שוחרר בשנת 1989, הציב את הלהקה על המפה המוזיקלית הישראלית. עם שיריו הבולטים "מושיטה" ו"ציפור מדבר", האלבום הניח את היסודות לסאונד הסינת'-פופ המזוהה של הלהקה. אך מעבר לצליליו המלטפים, הטקסטים גילמו תובנות חברתיות ותרבותיות חשובות על החיים בישראל באותה תקופה.

"אתניX": שיא הסינת'-פופ והתרחבות אל התרבות המזרחית

עם הגעת שנות התשעים, אתניקס המשיכה להתבשם בהשראות חדשות כאשר שחררה את אלבומה המצליח "אתניX" בשנת 1990. שירים כמו "כתם הפרי" ו"אמונה" משכו את הקהל הישראלי עם הסאונד הסינת'-פופי המוכר שלהם. אך האלבום גם סימן את תחילתה של מגמה חדשה, כאשר אתניקס החלה לשלב השפעות אתניות ומזרחיות ביצירותיה, דבר שהתבטא בשיר "קטורנה מסאלה" עם זהבה בן.

"יללת תן": רוק ישראלי בשילוב עם הצליל המזרחי

בשנת 1992, אתניקס עשתה צעד נוסף במסלול המוזיקלי שלה עם "יללת תן" - אלבום שהציג גוון רוקיסטי חדש. שירים כמו "תותים" ו"קלנדיה" הפגינו סאונד רוקנרולי שהתערבב באופן מופלא עם הרוח המזרחית המשכנעת של הלהקה. "יללת תן" הראה שאתניקס אינה מפחדת לחקור טריטוריות חדשות ולגלות שילובים מפתיעים של סגנונות.

"אדם ונחש": נפגשים עם אייל גולן בדרך לזרם המרכזי

אלבום 1993 "אדם ונחש" לא רק המשיך את מסורת החדשנות של אתניקס, אלא גם פתח דלת חשובה עבור המוזיקה הים-תיכונית בישראל. הדואט "ג'סיקה" עם יבגני שפובלוב היה אחד מהשיאים, אך ההישג האמיתי היה שיתוף הפעולה עם הזמר אייל גולן באותה שנה. עבודתם המשותפת על אלבום "בלעדייך" בשנת 1997 עזרה להוביל את המוזיקה הים-תיכונית אל הזרם המרכזי בישראל.

"ברוכים הבאים לישראל": כשהשפעות מזרחיות נפגשות עם רוח ישראלית

בשנת 1998 הגיע אלבומה החשוב "ברוכים הבאים לישראל", שבו אתניקס שילבה באופן בולט השפעות ערביות ואתניות לתוך עבודתה. שירים כמו "אין כמו אמא" ו"הכרם" היו דוגמאות מצוינות לאיך הלהקה ניגנה עם הצלילים המזרחיים בצורה שעדיין נשארה מחוברת לרוח הייחודית של ישראל. האלבום היווה תזכורת לכך שאתניקס אינה מפחדת לקחת סיכונים יצירתיים ולהזדהות עם מגוון התרבויות בישראל.

סיכום: עשרות שנים של חדשנות ולקיחת סיכונים יצירתיים

דרך עשרות שנים של יצירה אינטנסיבית, אתניקס הוכיחה שוב ושוב את יכולתה להתחדש ולהפתיע תוך כדי שהיא נשארת מחוברת לשורשיה הישראליים. מאז ימיה כלהקת סינת'-פופ צעירה ועד להטמעתה של אנרגיה רוקנרולית ואחר כך חיבוק הסאונד המזרחי, הלהקה הראתה מסלול התפתחות מרשים. דרך שיריהם, אתניקס הצליחה להעביר מסרים חשובים על החברה הישראלית ולחבר בין תרבויות ומסורות שונות בצורה יצירתית ומלהיבה. בין אם אתם חובבי מוזיקה ותיקים או רק מתחילים להכיר את עבודתם, שירי אתניקס ממשיכים להציע חוויה עשירה ומרתקת. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אתה
פתרון 4 אותיות:
בובה, מדבר
פתרון 5 אותיות: ג'סיקה, לינדה, חברון
פתרון 6 אותיות: אפריקה, מוסקבה, מושיטה
פתרון 7 אותיות: במכונית
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים:
אהבה אחרת, אהבת חינם, אותך אשא, בלון כתום, געגועי לללניה, הקו הירוק, התמונות שבאלבום, יפה בחלון, יש אלוהים, כוכב סרטים, כמו האלים, כתם הפרי, מלך המגרש, מקדש אהבה, מתי לחזור, סידי סאלאם, ציפור מדבר, קאדילאק ג'ו, קטורנה מסאלה, שיר ישן, שניים שניים, תראה עולם
פתרון שלוש מילים ומעלה:
 אין כמו אמא, אין לאן ללכת, אם את יכולה, ברוכים הבאים לישראל, היא עוד תשוב, יהיה לנו טוב, כלב לא נותן ברירה, לב של גבר, קולה של ננה גפוס, תביא קצת דינרוס (שיר למילים של זאב נחמה)
ביטויים דומים: שיר למילים של זאב נחמה מילון, שיר למילים של זאב נחמה פירוש, שיר למילים של זאב נחמה 7 אותיות, שיר למילים של זאב נחמה תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו