רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


נמנע מלדבר | נמנע מלדבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה נמנע מלדבר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "נמנע מלדבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה נמנע מלדבר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הקדמה:

בתוך עולם דינמי של אינטראקציות אנושיות, שתיקה עשויה להפוך לכלי רב עוצמה. הבנה מעמיקה של מתי וכיצד להימנע מדברים תוביל לניווט יעיל ובטקט במצבים חברתיים מגוונים. בין אם המטרה היא הימנעות מעימות, שמירה על סודיות, או פשוט שמירה על שלווה פנימית, היכולת להימנע מדיבור תתגלה כנכס משמעותי בתקשורת בין אישית.

חשיבותה של השתיקה:

שתיקה אינה בהכרח ביטוי לחולשה או חוסר מעורבות; היא עשויה לשדר חוזק, חוכמה וכבוד. הימנעות מדברים מאפשרת יצירת מרחב ייעודי לרפלקציה, הקשבה פעילה והבנה עמוקה יותר. בתרבויות רבות, שתיקה זוכה להערכה כסימן של יראת כבוד או התבוננות, ומדגישה את חשיבותה במסגרת אינטראקציות בין בני אדם.

זיהוי הזדמנויות להימנעות מדברים:

הימנעות מדברים יכולה להועיל במגוון רחב של מצבים. לדוגמה, בסכסוכים או חילוקי דעות, בחירת שתיקה במקום הסלמה עשויה להפחית את רמות המתח ולעודד מציאת פתרון משותף. במסגרות מקצועיות, הימנעות משיתוף מידע רגיש או רכילות תורמת לשמירה על אמון ויושרה. ברגעים של אבל או מצוקה, תמיכה שקטה עשויה להיות מנחמת יותר מאשר מילים.

אסטרטגיות למימוש שתיקה אפקטיבית:

הימנעות מדברים ביעילות אינה מסתכמת בשתיקה גרידא; היא דורשת שילוב של הקשבה פעילה, שפת גוף ואינטליגנציה רגשית. הנהון, קשר עין ורמזים לא מילוליים של אמפתיה יכולים להעביר תמיכה ומעורבות ללא צורך במילים. תרגול מיינדפולנס ומודעות עצמית יסייעו לאנשים לזהות מתי שתיקה היא התגובה המתאימה ביותר.

התמודדות עם אתגרים:

למרות יתרונותיה הרבים, הימנעות מדברים אינה חפה מאתגרים. ישנם אנשים שעלולים לחוות אי נוחות בשתיקה או לחשוש מפרשנות שגויה של כוונותיהם. התמודדות עם אתגרים אלו דורשת תרגול עקבי, פיתוח ביטחון עצמי ואמונה בכוחה של תקשורת לא מילולית. חידוד מיומנויות אלו יאפשר לאנשים לנווט באינטראקציות חברתיות בצורה מתוחכמת ואותנטית.

טיפוח תרבות של תקשורת מכבדת:

שליטה באמנות ההימנעות מדברים תורמת לטיפוח תרבות של תקשורת מכבדת ואמפתית. הכרה בערכה של שתיקה וכיבוד הצורך בשיקול דעת יאפשרו בניית מערכות יחסים חזקות יותר, פתרון קונפליקטים יעיל ויצירת סביבות שבהן כל אחד מרגיש שמעו ומוערך.

סיכום:

בעולם שבו דיבור מהיר וחכם מוערך לעתים קרובות, היכולת להימנע מדברים עשויה להפוך לנכס נדיר ויקר ערך. אימוץ שתיקה ככלי לחיבור, הבנה ואמפתיה יעשיר את מערכות היחסים וישפר את כישורי התקשורת של כל אחד ואחת. בהצלחה!




מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: שתק
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
החריש 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
נצר לשונו, 
שם יד על פה
ביטויים דומים: נמנע מלדבר מילון, נמנע מלדבר פירוש, נמנע מלדבר מילה נרדפת, נמנע מלדבר 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו