רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


דברי חנופה | דברי חנופה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה דברי חנופה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "דברי חנופה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה דברי חנופה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

אמנות החנופה: בין מניפולציה להערכה כנה

מבוא לחנופה: מורכבותה והיסטוריה

חנופה, במובנה הרחב, היא פעולה של מתן מחמאות או הבעת הערכה מוגזמת כלפי אדם אחר, לרוב במטרה להשיג טובות הנאה או להשפיע על התנהגותו. עם זאת, חנופה היא תופעה מורכבת ורב-גונית, שמשמשת ככלי חברתי בעל פוטנציאל חיובי ושלילי כאחד. לאורך ההיסטוריה, החנופה מילאה תפקידים שונים במערכות יחסים בין-אישיות, בפוליטיקה, באמנות ובתרבות. מהחצרות המלכותיות של העבר, שם החנופה הייתה חלק בלתי נפרד מהתקשורת בין בני המעמדות השונים, ועד לשיח הדיגיטלי המודרני, בו לייקים ותגובות משמשים כמטבע חברתי, החנופה ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו מתקשרים ומתנהלים בחברה. 

הפונקציות החברתיות של החנופה

לחנופה מגוון פונקציות חברתיות, החל מיצירת קשרים וחיזוק מעמד חברתי, דרך השגת מטרות ספציפיות ועד לניווט במצבים חברתיים מורכבים. מחקרים פסיכולוגיים מראים כי חנופה יכולה להשפיע על הדימוי העצמי של האדם המקבל אותה, לעורר רגשות חיוביים ואף להוביל לשינוי בהתנהגות. עם זאת, חשוב לציין כי השפעות אלו תלויות במידה רבה באותנטיות של החנופה ובכוונות המתחנף. חנופה כנה, המבוססת על הערכה אמיתית, יכולה לחזק קשרים ולבנות אמון, בעוד שחנופה מניפולטיבית עלולה לפגוע באותנטיות וליצור תלות.

חנופה ויחסי אנוש: זוגיות, עבודה וסכנות

חנופה ממלאת תפקיד חשוב גם במערכות יחסים אישיות ומקצועיות. בזוגיות, חנופה יכולה לשמש ככלי לחיזוק הקשר, להבעת אהבה והערכה וליצירת אינטימיות. במקום העבודה, חנופה עשויה לשפר את מערכות היחסים עם קולגות ומנהלים, להגביר את המוטיבציה ולהשפיע על קידום מקצועי. עם זאת, חנופה מוגזמת עלולה להוביל ליצירת תלות, לחיזוק התנהגויות לא רצויות ולפגיעה באותנטיות. חשוב לזכור כי חנופה אינה תחליף לתקשורת כנה ופתוחה, וכי שימוש מופרז בה עלול להוביל לתוצאות שליליות בטווח הארוך.

חנופה בתרבות: ייצוגים ספרותיים, הומור ותרבות פופולרית

החנופה מופיעה בהקשרים רבים בתרבות האנושית, החל מיצירות ספרותיות קלאסיות ועד לתרבות הפופולרית המודרנית. בספרות, דמויות של חנפנים משמשות לעיתים קרובות ככלי ביקורת על התנהגות אנושית שלילית, כמו גרימה לשון-תולעת ב"שר הטבעות", גונריל ורגן ב"המלך ליר" ויאגו ב"אותלו". דמויות אלו מדגימות את הסכנות הטמונות בחנופה מניפולטיבית ואת הפגיעה שהיא עלולה לגרום לאחרים. במקביל, החנופה משמשת גם ככלי הומוריסטי, כאשר בדיחות וממים על חנופה מציגים את האבסורד והגיחוך שבהתנהגות זו.

חנופה בעידן הדיגיטלי: לייקים, אלגוריתמים ומציאות מדומה

בעידן הדיגיטלי, החנופה קיבלה צורות חדשות וביטויים שונים. לייקים, תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות משמשים כמעין מטבע חברתי, המאפשר למשתמשים להביע הערכה, ליצור קשרים ולקדם את מעמדם החברתי. אלגוריתמים של רשתות חברתיות מעודדים התנהגות מחמיאה באמצעות תגמול משתמשים על לייקים ותגובות חיוביות. עם זאת, המציאות הווירטואלית יוצרת לעיתים פער בין החנופה הדיגיטלית לבין המציאות האמיתית. חנופה דיגיטלית עלולה להיות שטחית וחסרת משמעות, בעוד שחנופה פנים אל פנים דורשת יותר מאמץ ומעידה על כוונות אמיתיות יותר.

אתיקה של חנופה: מתי מחמאה הופכת למניפולציה?

השאלה המרכזית בנוגע לחנופה היא מתי היא הופכת לכלי מניפולטיבי ולא אתי. הקו הדק בין חנופה כנה למניפולטיבית אינו תמיד ברור, אך ניתן לזהות מספר סימנים המעידים על כוונות נסתרות. חנופה מוגזמת, שאינה תואמת את המציאות, עלולה להעיד על ניסיון להשפיע על האחר בצורה לא הוגנת. כמו כן, חנופה המבוססת על שקרים או על ניצול חולשות של האחר היא בבירור לא אתית. חשוב לפתח מודעות עצמית ולשאול את עצמנו מדוע אנו מחמיאים לאחרים - האם מתוך אמפתיה אמיתית והערכה כנה, או מתוך רצון להשיג משהו בתמורה.

חנופה בראי היהדות: בין איסור מוחלט להיתר מותנה

היהדות מתייחסת לחנופה באמביוולנטיות מסוימת. מצד אחד, התנ"ך והתלמוד מציגים את החנופה באור שלילי, כמעשה לא מוסרי שנובע מכוונות רעות. מצד שני, ישנן דעות ביהדות המתירות חנופה במצבים מסוימים, כמו לצורך שמירת השלום או למען מטרה טובה. לדוגמה, הרמב"ם מתיר לשבח אדם בפניו, כל עוד השבח הוא אמיתי ואינו נובע מרצון להשיג טובות הנאה. באופן כללי, היהדות מדגישה את החשיבות של כנות ואמת בדיבור, ומזהירה מפני השימוש בחנופה כמניפולציה או כהטעיה.

סיכום: חנופה - אמנות מורכבת בעלת השלכות חברתיות ואתיות

החנופה היא תופעה מורכבת ורב-גונית, בעלת פוטנציאל חיובי ושלילי כאחד. היא יכולה לשמש ככלי חברתי יעיל ליצירת קשרים, חיזוק מעמד חברתי והשגת מטרות, אך גם ככלי מניפולטיבי שעלול לפגוע באותנטיות וביחסים בין-אישיים. הבנת המורכבות של החנופה וההשלכות החברתיות והאתיות שלה יכולה לעזור לנו להשתמש בה בצורה מושכלת ואחראית, לטפח מערכות יחסים בריאות ולקדם תקשורת כנה ופתוחה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: חנף, כחש
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
 
חלקות, ליקוק
פתרון 6 אותיות:
לקקנות (חנופה), צביעות
פתרון 7 אותיות: 
התחנפות, התרפסות, חלקלקות (דברי פיתוי וחנופה), חנפופים
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
דברי מתק, חלקת לשוןליחוך פנכה, לשון חלקות, מתק שפתיים
פה חנף (אומר דברי חנופה), שפת חלקות
ביטויים דומים: דברי חנופה מילון, דברי חנופה פירוש, דברי חנופה 9 אותיות, דברי חנופה מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

4 תגובות:

  1. בתשחץ 3 טומי שמיר מה-7/9/18 היו 2 שאלות שלא ידעתי ונסיתי להעזר בכם אולם הפעם לא סיפקתם לי את הסחורה.
    1.רכיכה ימית 6 אותיות = לוליגו (דיונון) 2.סופר ומשורר ישראלי 6 אותיות (ר אות חמישית ), שטרם מצאתי.

    השבמחק
  2. חנופה 4 אותיות פתרון אבחה

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו