רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מזח | מזח תשבץ | מזח מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה מזח. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מזח" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מזח בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


מהו מזח? הגדרה והסבר

מזח הוא סוג של מבנה שנבנה מעל למים, הנתמך בידי עמודים או תמוכות ומשמש בעיקר כמשטח הליכה. מטרתו המקורית של המזח הייתה לאפשר גישה למים גם בזמני שפל, כשהמים נסוגים מהחוף. מבנהו הקל של המזח מאפשר לזרמי הגאות לשטוף אותו כמעט ללא הפרעה, בשונה מרציפים מוצקים יותר היכולים לשמש כשוברי גלים. גודלם וממדיהם של מזחים עשויים להשתנות מקונסטרוקציות עץ קלות משקל ועד למבנים ענקיים וממוסדים הנכנסים עמוק לתוך המים.

צורות וסגנונות שונים של מזחים 

מזחים נבנים במגוון צורות וסגנונות, בהתאם לייעודם ולמקום בו הם ממוקמים. בצפון אמריקה ובאוסטרליה, המונח "מזח" מתייחס בדרך כלל למתקנים שנועדו לטיפול בסחורות ותפעול נמלי. באירופה לעומת זאת, מזח מכוון לרוב למבנה המשמש להולכי רגל ותיירים. סוגים שונים של מזחים כוללים מזחי עבודה, מזחי נופש ופנאי ומזחים לדיג.

מזחי עבודה: פונקציונאליות ויעילות עבור תעבורה ימית

מזחי עבודה נבנו במטרה לשמש כנקודות מעבר לתנועת נוסעים וסחורות מאניות בנמלי ים. הם יכולים להיות ארוכים ובודדים, המאפשרים עגינת אניות גם בזמני שפל, או מזחי "אצבע" הנותנים שטח עגינה רחב יותר במקומות עם טווח גאות קטן. עד לשימוש הנרחב באניות המכולה, מזחי עבודה שימשו כמרכזי לוגיסטיקה חשובים.

מזחי נופש: נגישות למים ושעשוע בשעות הפנאי

מזחי הנופש הראשונים הוקמו בבריטניה במאה ה-19 בתגובה לביקוש לאתרי נופש חופיים לאחר כניסת הרכבות. מזחים אלו אפשרו לבלות בקרבת הים ולבצע פעילויות שונות בכל עת, ללא קשר לגאות. חלקם כלל מתקני בילוי כמו תיאטראות ואולמות לאירועים. המזחים נבנו מחומרים שונים כמו עץ ומתכת.

מזחי דיג: גישה נוחה למקומות דיג

מזחי דיג נבנו במטרה לספק לדייגי חכות גישה קלה ונוחה יותר למקומות הדיג בים. מבנים אלו הקלו על הדייגים להתקרב אל המים וללכוד את השלל היקר.

מבנים היסטוריים ומורשת תרבותית

רבים ממזחי העבר ששימשו למטרות עבודה, נופש או דיג, הפכו עם השנים למבנים היסטוריים בעלי ערך תרבותי וארכיטקטוני. מזחים רבים מוכרזים כאתרי מורשת ומשומרים לתועלת הציבור והדורות הבאים. הם ממשיכים למשוך תיירים ומהווים גם סמל ונקודת ציון חשובה בנוף העירוני והחופי.

התחדשות וחידוש – מהעבר אל העתיד

עם הזמן, ועקב טכנולוגיות ותהליכים חדשים, חלו שינויים ביעודם המקורי של מזחים רבים. במקרים רבים, מזחים הוסבו ועברו הסבה לשימושים חדשים, כגון אתרי צפייה ותיירות, מסלולי הליכה ומרכזים תרבותיים. חידושים אלו מאפשרים למזחים לשמור על חשיבותם ורלוונטיותם גם בעידן המודרני.

סיכום: מבנים ייחודיים ומגוונים המקשרים בין היבשה לים

מזחים הם מבנים יוצאי דופן המשלבים את היבשתי והימי. בעוד מחד הם נותנים גישה לעולם הימי, מאידך הם נשארים קבועים וממוסדים, משאירים חלק מהיציבות והיסוד של אדמת היבשה. המזחים משמשים למגוון מטרות ופונקציות ומעניקים חוויה ייחודית לכל המבקרים בהם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: רציף
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מזח מילה נרדפת, מזח מילון, מזח תשחץ, מזח 4 אותיות, מה זה מזח?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו